twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Az első papíros rajzom - Mangalány 2 - Variációk 1 rajzra!

Abydos 2011.01.04. 22:20

Az első "komolyabb" ceruzával készült rajzomat fejeztem be nemrég. Ettől függetlenül, a legnagyobb szívás a bedigitalizált verzió volt. Egyszerűen órakát szöszöltem vele, egyszer egy csomó munkám el is veszett, mert lefagyott a program. Ráadásul a digitális verzió végeredménye nem valami nagy durr. Minden vonalkát átrajzolgattam szépen, hát nem kellett volna, csak szívás volt az egész. Hiába scenneltem be, ha utána elcseszem az átrajzolással. Most szép sorrendben bemutatom a rajzokat, kis leírással, mivel mennyit szenvedtem:
  1. Az alap, ceruzás rajz. Viszonylag könnyen ment, de mint látható, vagy 56 rétegnyi vonalréteget radíroztam le, szóval minden meglátszik még rajta, ez a nyers scan.

 

Folytatás a tovább gombra kattintva

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Az igazi szívás ez a verzió volt. A bal vállával rengeteget szenvedtem és a hajába is milliónyi munkaórát öltöttem. Erre kifagyott a rohadék program... Az új haj borzalmas lett. Ezt egy másik fajta technikával színeztem ki, annyira nem tetszik a végeredmény, a színek idegenek.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Ez a két rajz az előző átszínezése, más a contrast.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. A húgom mondta, hogy egyszerűbb lett volna, ha már a gépen csinálom meg eleve a rajzot, hiszen itt szenvedek mióta, hiába rajzoltam meg papíron, ha teljesen újrakreáltam gépen. A következő két rajznál mértem az időt, hogy 15 perc alatt mit tudok kihozni az előbbi, alap rajzból, míg az előzővel 4-5 órát szenvedtem. A fekete-fehér 5 perces meló, a színes 10 perc volt... Ez mondjuk tetszik is.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Az alaprajz feljavított formái, hiszen minek rajzolom meg, ha nem is használom:    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Az alaprajzot újra elővettem, ezúttal nem az elejétől kezdtem el az újrakészítését, hanem a ceruzásat vettem alapul. Nem bonyolítottam túl, csak kiszíneztem amennyire lehetett. Ez lett a végeredmény:  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Miért csináltam ezt? Hogy a későbbiekben tudjam, milyen technikákat érdemes használnom, mitől leszek eredményes és gyors. Hát az első készült kép minden volt, csak eredményes nem, így a maradék technikákkal jól elleszek a későbbiekben, ha ceruzás alaprajzról van szó.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr232561277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mateosking 2011.01.05. 14:43:47

Na, egyre ügyesebb vagy, csak határozatlanok azok a vonalak. Kicsit magabiztosabban állj neki és akkor menni fog. :)

Abydos · http://abysan.com/blog 2011.01.05. 17:42:44

@mateosking: Köszi, de melyikre gondolsz? A ceruzásra, ahol kétbalkezes vagyok, vagy a számítógépes változatokra, ahol az egér eléggé korlátol? :D

mateosking 2011.01.05. 17:47:36

@Abydos: Hogy őszinte legyek mind2re :D, bár utólag kilehet javítani a sallangokat, látom azért próbálkozol vele, jó lesz ez, amúgy a kézzel készült se rossz és hogy ősszinte legyek nekem az jobban bejön
süti beállítások módosítása