twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hiányzások - hivatalos levélben való igazolás

Abydos 2012.09.18. 14:19

Sajnos az új oktatási törvényekkel előre nem kalkulálható ostoba baromságok is napvilágot láttak.

Az egyik új kezdeményezés, ha valaki hiányzik, akkor a hiányzás napján 12 óráig ezt jeleznie kell, különben később sem fogadják el az igazolást, ha orvosi, ha a pápa adja, akkor sem.

Tehát én előre látó voltam és megírtam az emailem a sulinak a jövőbeli hiányzásaimról, remélem elfogadják:

Üdvözletem!

Előreláthatólag minden nap, szeptemberben, októberben, novemberben, decemberben, januárban, februárban, áprilisban, májusban és júniusban fenn áll a veszélye, hogy nem jelenek meg az oktatási intézményben oktatási napokon a következő okok miatt: Rossz kedv, elalvás, betegség, családi okok, hatósági intézkedés, egészségügyi intézkedés, katasztrófa, terrorfenyegetettség, bolygóegyüttálálás, nácizombiapokalipszis, elhalálozás, klinikai halál utáni újraélesztés utáni elhalálozás, tér-idő torzulás, idegen invázió, kakaótúladagolás, BKV süntúlkapás, TEK elhurcolás, satöbbi miatt.

Kérem ezt vegyék hivatalos levélnek amiben igazolom a jövőbeni hiányzásaimat, ugyanis egy teljes infrastruktúra összeomlás következtében, vagy egyéb okból kifolyólag (iskolába menet közben történő meteorbecsapódás, elüt a villamos, kisbabát mentek a az égő házból, hidrogénbomba robban az arcomtól 5 cm-re stb.) nem tudom garantálni, hogy a hiányzás napján délig (főleg ha délután van a tanítás és az iskolába menet közben kap el például egy triceratrops csorda) tudnám emailben jelezni a hiányzásomat.

Nem szeretném előre ki nem számítható igazolatlan órák miatt abbahagyni a tanulmányaimat. Remélem ez a levél elég annak az oktatási zseninek is, aki ezt az egész rendszert kitalálta és büszkén veszi fel a 800 000 Ft-tos fizetését, mert megérdemli (NEM).

Természetesen, ha úgy alakul, a hiányzást lehetőségeimhez mérten igazolni fogom, feltéve ha öntudatomnál leszek, mert például a szellemvilágból az efféle ígéreteket nem tudnám maradéktalanul teljesíteni, így kérem a levelem toleráns figyelembevételét a jövőbeli igazolás elmaradásokat és késéseket illetően is.

Osztályfőnök:
 XY Gitta

Hiányzás időtartalma:

Sajnos az idő nem mérhető, mindig van kisebb időegység, mint amit vizsgálhatunk. Önök azt kérték, hogy a lehető leghamarabb, erről már biztos lekéstem, mert azóta már végtelen idő telt el, mióta elküldték az emailt, de amondó vagyok, hogy legyen ettől a pillanattól az univerzum pusztulásáig (Nagy Reccs, bár ez is végtelen idő múlva következik be), de ha önöknek és az államnak elég, akkor vegyük csak azt a napot, amikor minden papírt megkaptam, hogy elvégeztem az iskolát és már szakmát tanult emberként megyek a nagyvilágba. Természetesen megvan az esélye, hogy egy Föld bolygótengelyfordultányit fogok csak hiányozni, ami szerény számításaim szerint egy napot jelent, de ez kitolódhat a többek között a fent említett példák kiszámíthatatlansága miatt. Azt leszögezem, hogy az univerzális koordinált idő +1-et vettem alapul, nem a Greenwichet.

Remélem nem késtem el, bár belátom, felfoghatatlanul sok időt ültem a levélen és számtalan indokot és okot nem vettem figyelembe!

Üdvözlettel és sok sok szeretettel, aki szeretné még puszival is, bár az már nem túl hivatalos:

Török Roland

 Rádió-műsorvezető és konferanszié 14

Címkék: blog én bejegyzés iskola

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr444785897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freddyD 2012.09.18. 18:34:41

Ez a főiskolai előadásokra is érvényes?

Abydos · http://abysan.com/blog 2012.09.18. 20:40:03

@freddyD: Tudtommal nem, de ezt soha nem tudhatjuk biztosan

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2012.10.15. 13:21:45

Hmm... jó ezt tudni én erről egy büdös szót nem hallottam még...
Az e-mail eléggé frappáns, remélem nem vették komolyan... én egy jó nagyot nevetnék a helyükben...

Mondjuk most én is eléggé szenvedek a hiányzások miatt, főleg azok az órák miatt, amikről nem is hiányoztam. Lehetett felmentést kérni néhány tantárgyból, amit el is bíráltak nekem, aztán azóta folyamatosan beírnak és folyamatosan értesítem őket, hogy töröljék ki nekem. Köszönhető annak a rohadt E-Naplónak...

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2012.10.15. 13:24:59

@Borsesz: Hú de sok a szóismétlés... Kicsit le van fáradva az agyam :D
süti beállítások módosítása