twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Van pofája :D Tiberium.hu warezkérdés

Abydos 2011.08.20. 22:02

Nap mint nap találkozom warezkérdésekkel. Legtöbbször a videóim nyomán, hogy honnan lehet letölteni ezt meg azt a játékot, vagy mi a CD kulcsa. Elég fárasztó kérdések ezért rendszerint valami baromsággal lekoptatom az illetőt, amitől megsértődik, de ez az ő baja. De az, hogy a hivatalos Magyar Command & Conquer közösség oldalán valaki "meglepődjön" és "csalódjon", hogy nem segítek neki, már tényleg túl vicces, hogy ne rakjam közzé :D 

jackdaniels2
augusztus 18th, 2011 - 13:41

Sziasztok! tudnátok nekem segíteni? (Red alert 3 )

Össze-vissza bolyongtam a neten, míg rátok találtam, kéne segítség, sajnos senkitől sem tudok segítséget szerezni,szóval rátok vagyok hagyatkozva !:)
A problémám annyi csupán, haverral szeretnénk kooperatív módba játszani, egymás ellen/egymással, tök mindegy. Csak sajnos nekünk warez-es a játék,
így gondolom máshogy kell megoldani, nem EA-s bejelentkezéssel.. ebben esetleg tudna nekem valaki segíteni ?? Bocsánat ha offoltam a témát/topicot.

segítségeteket előre is megköszönöm !!

 

Abydos
augusztus 18th, 2011 - 13:45

Tudnék segíteni, de nagyon gonosz leszek, nem fogok. Mégpedig azért nem mert bármelyik C&C játék nem több 1000-2000 Ft-nál, így már nekem égne a a pofám ha segítenék. http://cdgalaxis.hu/kereses?q=command+and+conquer&platform=minden&x=0&y=0

 

jackdaniels2
augusztus 20th, 2011 - 16:50

Mindegy megoldottam, Ncore-on segítettek! azért köszi a semmit

 

jackdaniels2
augusztus 20th, 2011 - 17:07

Tudod “Abydos”, elég nagyot csalódtam most ebben az oldalban, meg a segítőkészségetek mellett! én dolgozó ember vagyok, aki ha teheti játszik szabadidejében. Ti is nyilván dolgoztok, valahogy az oldalt is fent kell tartanotok.Csak sajnos ti a Warezelés dolgaival nem vagytok tisztába, igen valóban 2.000 ft, de az a 2.000 ft is pénz, hitelek, ügyintézések, befizetésére..
Semmi gond nincs azzal hogy nem vagytok segítőkészek, ez csak titeket értékel.
Megoldottam a problémámat más segített, de hihetetlenül rosszul esik hogy egy MAGYAR c&c rajongói oldalon belinkelve, arra buzdít hogy vedd meg. Ez nem egy reklámfelület.. Örülök hogy a gépemet össze tudtam tenni olyanra, hogy vigye a játékot. Mindegy, nem panaszkodásképp akartam írni, csak ilyennel még nem találkoztam, eléggé meglepett és bosszantott..

Na sziasztok!

 

Abydos
augusztus 20th, 2011 - 19:54

“én dolgozó ember vagyok, aki ha teheti játszik szabadidejében.”
Akkor pontosan meg kellene értened, hogy a játékfejlesztő, aki azt a játékot összerakta, nem azért készítette a játékot, hogy te boldog legyél, hanem azért, hogy “hitelek, ügyintézések, befizetésére..” legyen neki pénze. Mit mond ha hazamegy a családnak? Nincs pénzem? Te mit szólsz ahhoz, ha elvégzed a munkád és nem fizetnek ki?

“de hihetetlenül rosszul esik hogy egy MAGYAR c&c rajongói oldalon belinkelve, arra buzdít hogy vedd meg.” Bánt, hogy nem vállalok felelősséget azért, hogy ha rám ugrik a rendőrség akkor nem viszem el helyetted a balhét? Hogy nem akarok ülni helyetted a cellában? Ez neked tényleg rosszul esik, hogy az illegális megoldás helyett a legálisra, a helyes útra próbállak terelni? Ha nem akartam volna segíteni, 1, nem engedem publikálni a leveledet, 2 még ennyit sem válaszolok!

“Ez nem egy reklámfelület..” Ezt te meg mégis honnan veszed? ez a házad fala, hogy nem firkálhatok rája? Ez az oldal mellesleg a hivatalos Magyar C&C közösség oldala, az Electronic Arts partneroldala, de ettől függetlenül egy garas vasat sem kapok én sem tőlük, mert full hobbiból tartom fent itt a rendszert, a tulajjal. De ha azt akarnánk hogy simle reklámok ugráljanak az arcodba, megtehetnénk, ezt nem Te szabod meg.

“Örülök hogy a gépemet össze tudtam tenni olyanra, hogy vigye a játékot.” Én is örülök neki, de te is tudod, mivel munkás ember vagy, hogy mindenért fizetni kell a világban, különben megfizetsz. Ha lopsz, az a te sarad, én nem fogom miattad az erkölcsi értékrendemet és lelkiismeretemet tönkretenni, vagy megmérgezni.

Ez egy legális oldal, legális értékrenddel. Elítéljük az illegális szoftverkereskedelmet és elítéljük az ebből adódó lopásokat és adócsalásokat. Az, hogy te ilyennel még nem találkoztál az országban, az nem minket minősít.

Nem panaszkodásképpen írtam, csak hogy nyisd ki a szemed, jogállamban élsz!

Ui: Mellesleg te most egy publikus oldalon vallottad be, hogy lopott szoftvereket használsz. Ezt az oldalt a Google robotjai naponta pásztázzák. Hidd el, egy jogvédőnek, Apehnak egy kiadónak, vagy egy rossz akarónak semmibe sem kerülne most téged feljelenteni és az IP címed alapján visszakeresni, hogy törvény elé vigyenek. Nekem pedig ki kell az információt adnom, ha akarom, ha nem. Igaz húzódna az ügy, de egy éven belül Te börtönben csücsülhetsz és a perköltségeket is állnod kell. Hidd el, ez nem Sci-fi, akár én is feljelenthetnélek, és kitüntetnének. Ez teljesen komoly. Szóval én a helyedben, ezt nem reklámoznám se a sarki közértben, se sehol az interneten, mivel kétlem, hogy rejtett proxy szervereken keresztül jelentkeztél volna ide be (Az Ip címed alapján Pestről, Diginettel, ejnye), így viszont SOSEM VAGY ANONIM a neten. Ez csak jó tanács volt, mert én irtó segítőkész csávó vagyok és nem akarom, hogy a börtönben sínylődj 2-től 5 évig. Puszi. Aby

Címkék: blog érdekes én videojáték vicces bejegyzés durva command & conquer

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr553167655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

balazslore 2018.11.02. 08:43:34

Szia abydos lenne egy kérdésem melyik volt elöbb a tiberium wars vagy a kane's wrath?
Előre is köszönöm.:)
süti beállítások módosítása