twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Budapest Gameshow

Abydos 2010.11.10. 22:51

Rövid leszek, mert nagyon fáradt vagyok, nincs időm pötyörészni. 

Szóval az EA jóvoltából nyertünk jegyeket, így a húgom, Peti, TM, Grimes és Én ott találkoztunk. Mi érkeztünk a légkésőbb oda, már az idejét sem tudom. TM benevezett Call of Duty Black Ops bajnokságra, aminek a selejtezőjét simán megnyerte, szinte kétszeres pontszámmal. Nézelődtünk, elvoltunk, a színpadon voltak a programok, engem onnan csak az NFS érdekelt, azt megnéztük.

 

Voltak sorsolásos tombolajátékok, az jópofa volt, mert úgy lehet felkerülni a színpadra szerencsét próbálni, ha felhívod magadra a figyelmet. Ebben szerintem eléggé élen jártam, ugyanis 4x sikerült is feljutni a produkciónkkal (húgommal együtt 4x persze), de valahogyan sose állt mellénk a szerencse... Az első, amivel felhívtam magamra a figyelmet, a telefonom vakuja volt, azzal villogtam. A második az volt, amikor a húgomnak mondtam, hogy egyszerűen csak sétáljon fel, így sikerült felhívnia magára a figyelmet. Harmadik az volt, amikor megint villogtam, de mellettem a többiek újjal mutogattak rám, a 4. szintén a húgom volt, elkezdtem fojtogatni és persze felmehetett. TM egyszer jutott fel, mert Grimes és Peti felemelte (szerintem jó ha van 55 kiló :D ) és az elég feltűnő volt :D
  
Nézelődtünk sokat, a legjobb játék meg egyértelműen a Wii volt a shown :D Nincs mese, engem nem érdekel a Kinect, nekem egy rohadt Wii konzol kell :D


  A másik szomorúságom, hogy az összes Dragon Age-es pósztert elvitték előlem. Tiszta depi vagyok... A Dragon Age-es promóciós dobozokat pedig nem lehetett elhozni, mert "dekoráció"... Szóval tényleg elkeseredtem... :( Ha van valakinek Dragon Age-es cucca, egy Call of Duty-s és mellé még egy Lipses, sőt akár választhat, hogy Halo 3 ODST-s poszterre, de CSERÉLEM!!!

  Az UNBOXING videó konvertálás miatt holnapra marad. Szóval figyeljétek a twittert, facebookot vagy a blogomat :)

Címkék: blog érdekes kritika videó videojáték vicces bejegyzés bemutató kommentár

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr832440642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Márkusz · http://soamarko.wordpress.com 2010.11.11. 17:41:21

Wii az tényleg egy jó party játék sajnos pont az ellenkezője vonatkozik rá ha magányosan nyomatják.

De mi is volt rajta? :D

Abydos · http://abysan.com/blog 2010.11.11. 19:30:50

@Soa Mark: Passzolom, valami degenerált játék, amikot valami színes csávókat kellett egybegyűjteni.

Márkusz · http://soamarko.wordpress.com 2010.11.11. 20:40:39

Ja ezt olvastam már pár helyen, hogy csak ilyen tömeg cuccokat raknak ki rendezvényeken ( más helyeken ) amik újak, nem pedig a bevált címeket amit többen szeretnek.
süti beállítások módosítása