twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Félreértések - BKV

Abydos 2010.06.26. 14:40

Hosszú, indulatbejegyzés következik. Nem olvasom át, utólag nem javítom. Lehet vannak benne értelmetlen mondatok, de ezt így örökítem meg. Néha tudjátok ilyet is csinálok.

Félreértés, vagy nem, többen is jeleztétek egyet nem értéseteket a büntetésemmel kapcsolatosan. Persze, nem kell egyet érteni. A bejegyzésem célja nem a büntetés ismertetése volt. Inkább az egész rendszer elleni egyet nem értésem, mert nem egy embert büntettek már meg igazságtalanul. Pl a lyukasztó 1 vagy több órát késik, így megbüntetik mert egy óránál tovább használta (pedig valójában 15 percet se utazott), vagy mert van bérlete és otthon hagyta és azért is fizetnie kell bemutatásnál, pedig jogosan használta a szolgáltatást, csak nem volt nála. És itt nem a büntetésen van a hangsúly, hanem azon, hogy nem is szabadna elérni azt, hogy büntetés legyen! Ha elmegy az ember egy moziba, ha nincs jegye vagy érvényes belépőjegye egyszerűen nem engedik be. És nem odabent ellenőrzik, hogy valóban volt e érvényes jegye, hanem már be sem engedik, vagy ha kiderül az igazság, akkor kidobják, nem pótdíjazzák meg egyéb ostobaságok. Engem a metróba beengedtek, tehát a cég engedélyével használtam a szolgáltatást. Aztán kiderül, hogy mégsem volt jogos? Akkor miért nem azt az alkalmazottat büntetik, aki a bejáratnál leellenőrizte, hogy szabad e bemennem és ő tévedett! Akkor miért engem büntetnek más tévedése miatt? Ha nem enged be, nem használom a szolgáltatást és kész.

Sanraithhal volt egy vitánk twitteren. Lentről felfelé kell olvasni.


abyhun @Sanraith Használjunk tömegközlekedést, mert védjük a 
környezet!Ja persze, de mi a lószarért ha az autó olcsóbb, biztonságosabb és kényelmesebb. Ez egy monopol helyzetben lévő cég. Nekik kellene értem
lenniük, nem nekem értük! "Nekem ez jár" ugye... Mellesleg az én BKV utálatom nem a héten kezdődött, nem
5x leírtam már, hogy mennyire utálom őket és mennyire ellenük vagyok. Az a baj, hogy az egész rendszer kiszolgáltatta teszi az embert,
mert nincs más. Maximum a "környezetkárosító kocsik", ami még gyorsabb is! Mindegy, elég is lesz, pont eléggé gyűlöltem eddig is őket, 
ez a 2000 Ft nem oszt, nem szoroz, nem (csak) ezért utálom őket úgy sem... Ha ez a 2000 Ft lenne minden bajom, elhiheted @Sanraith
egy büdös szót sem szóltam volna. Itt sokkal többről van szó.... Igazából annyira szar az egész, hogy nekik kellene fizetni
nekem, hogy ne autóval járjak. Semmi más előnye nincs csak a "környezetvédelem".
15 minutes ago via web in reply to Sanraith

Sanraith @abyhun *érvénytelen bérlettel
16 minutes ago via Echofon

abyhun @Sanraith He? Az én diákbérletem ára többe kerül mint a
világ más pontjain a normál, csak ott még a ki is törlik ennyi pénzért!
16 minutes ago via web in reply to Sanraith

Sanraith @abyhun Most a világ fizetőrendszerét hasonlítod össze 
egy kedvezményre jogosító "kuponnal"? Utaztam rajta, bár nyilván nem rendszeresen. A
menetjegy itt is drága 
18 minutes ago via Echofon

abyhun @Sanraith Nem vagy pesti, nem tudom mennyit utaztál 
BKV járművön, de 320 Ft-ot kérnek 1 megállóért ahogyan 20-ért! Ez nem igazságos! Továbbá vannak a kedves ingyen utazók,akik 
lehugyozzák az ülést,nekik az ellenőr jelenlétében sem kell fizetniük, míg nekem bérlettel igen. Megfogod és bőrön keresztül elkapod az
influenzát! A jármű szétesik alattad, de te a világ legdrágább tömegközlekedésével utazol!!
21 minutes ago via web in reply to Sanraith

Sanraith @abyhun na mennyit lopnak csalnak és sikkasztanak?
21 minutes ago via Echofon

abyhun @Sanraith A BKV rohadtul egy olyan cég, ahol ha a 
vezetők 2 napi munka után nem milliókat kapnának végkielégítésként, könnyen lecserélhető lenne ez a rendszer. Annyit lopnak, csalnak és
sikkasztanak, hogy ezekkel a jegyárakkal a világ vezető tömegközlekedése lehetne! Ha a bankok és az üzletek ki tudtak találni egy
ilyen egyszerű és gyors rendszert, a BKV miért nem tud, holott a világon már a rengeteg helyen kártyás azonosítós,
kapurendszer van, nem ez az elmaradott kommunista blokád!
26 minutes ago via web in reply to Sanraith

Sanraith @abyhun ...amit félévente ugyanúgy érvényesíteni
kellene. Max beiratkozásnál, elektronikusan. De egy rendszert lecserélni nem 2 forint
28 minutes ago via Echofon

abyhun @Sanraith Régen talán arra kellettek. De ha nincs matrica 
és az az elv érvényesül, hogy nem vagy jogosult, akkor már igazságtalan, hiszen értem a cég már megkapta az államtól a
pénzét. Miért kell 2x kapnia 1 cégnek? Miért nem az államnak fizetek ilyenkor? Egy borzasztóan egyszerű rendszerrel
működhetne az egész, mint a hitelkártyás vásárlás. Egy ilyen azonosító kellene és kész!
39 minutes ago via web in reply to Sanraith

Sanraith @abyhun Jézusom, ezek a kis fecnik pont amiatt 
kellenek, hogy egyszerű legyen...
42 minutes ago via Echofon 

abyhun @Sanraith Ha nem minden a hülye papíron múlna, az
egyszerűségtől kezdve minden jobb lenne. A hülye papírok irányítják az életet, ez szánalom. Egy olyan rendszerben,ahol az embert nem a
papírok,hanem a tényleges jogosultság alapján ítélnének, engem nem büntettek volna meg! Az egész világot a fecnik irányítják, ha nincs
fecnid, nincs jogod. Ez hol reális? Hol jó? Ezért nem értek egyet a bürokráciával!
about 1 hour ago via web in reply to Sanraith


Sanraith @abyhun De végülis te is a "bürökrata rendszerre" kened 
a saját fatális hibáidat...
about 2 hours ago via Echofon
 

 

Ez volt a vita, a hibás Iphone-ok miatt robbant ki. 

Az egész ország a hülye papíroktól függ. Én amikor elvállaltam, hogy főiskolára megyek, azért választottam ezt, hátha tanulok valami hasznosíthatót, valami olyat, amit én tudok majd hasznosítani. Rájöttem, hogy nem. Semmi olyat nem tanítanak ott, amivel foglalkozni akarok. Így ott is szeretném hagyni. De mindenhol azt mondják, ne hagyd abba, mert a papír az kell, mert a papír így a papír úgy. Undorító. Az embert papír alapján megítélni és fizetési csoportba rakni tényleg undorító. Nem is tudom melyik országban vezetik be, hogy az emberek csak két felsőoktatást végezhetnek el. Ez lenne a logikus. Hogy az ember csak 2 papírt kaphasson életében, ne legyen ilyen gyűjtések, ahol 0 tudással, de 4 papírral rengeteget keres az ember, holott a papír nélküli sokkal jobban végzi a munkát. Tanulni lehessen, de ne papírért! Ha valaki tanulni szeretne, ne azért tanuljon felsőoktatásban, hogy papírt kapjon róla! Hanem azért, mert tudni szeretné. Nekem is abba kellene hagynom, engem sose érdekelt egy hülye papírfecni sem, ezért nem foglalkoztam soha a jegyeimmel, vagy többek közt az érettségimmel. Az alapján engem ne ítéljenek meg, amit nem tudok csak bemagoltam. És olyanokat én nem akarok megtanulni és soha nem is fogok, amik nem érdekelnek engem. Ezért is kezdtem el anno filmeket csinálni, azt akartam, hogy engem és a munkámat dicsérjék és most ezért kezdtem el könyvet írni. Én nem a papírt akarom bemutatni, hogy ezt és ezt az iskolát elvégeztem, hanem azt akarom megmutatni, hogy én ezt és ezt TUDOM.

Vannak szakmák, ahol pont leszarják, hogy az embernek milyen papírja van. Többek közt a reklám szakma is ilyen. Ott a papír a kezében de egy tehetségtelen lúzer, nem is veszik fel, mert sok pénz múlik rajta, egy cég sikere és bukása is akár. Ennek kellene a túlnyomó többségnek lennie. Nem azoknak, akik mérnöknek készülnek és a Holdon uralkodó fizikai erőkkel és erőviszonyokkal nincs tisztában, azt mondja, ha elengedi a tollat akkor elrepül. Akkor hogyan készül fel bármi váratlanra, hogyan alkalmazkodik, ha csak azt tudja (vagy azt sem) amit az iskolában elé toltak! Ez nem lehet irány! Miért tanárok a tanáraink. Miért nem azok tanítják az embereket, akik nem feltétlenül ezt tanulták, hanem ezzel is foglalkoztak életükben, tudják milyen tudás lesz hasznos és mit kell majd használniuk. Valahogyan úgy szól a mondás, aki ért hozzá csinálja, aki nem ért hozzá tanítja. Kb ez a jellemző az egész Magyar oktatásra! Ez az egész oktatási rendszer gyenge pontja! Ha olyan ember tanít, aki nem ért a tanításhoz, de ért ahhoz, amit csinál, már többet tanulhat attól az ember, mint attól a tanártól, aki jól tanít, de rohadtul fölöslegesen!

És itt is az a bajom, hogy a BKV nál is az alapján ítélik meg, jogosult vagyok e használni, hogy nálam vanna-e a szükséges papírok. Egy központi, jelszavas rendszerrel minden elkerülhető lenne. De persze egy olyan cégnél, ahol 2 napos humán menedzserként eltöltött munkáért több milliós végkielégítés jár, egy szerződést kétszer kötnek meg 2 céggel vagy többel, egy olyan cégnél, ahol a 15 kilóméter próbaút helyett az új metró ezer kilómétert nem tud megtenni probléma nélkül, és mégis jónak mondják. Egy olyan cégtől, aki elfogadja úgy a metrót, hogy ha nincs áram nem működik a rádióberendezése és a vészjelzője, egy olyan cégnél, ahol szemet hunynak afelett, hogy a metrónak bizonyos helyzetekben nem működik a féke, szóval egy ilyen cégnél, cégtől mit vár az ember?

Most mondjam mazsi barátom példáját. Nem vették fel a média szakra. És miért nem? Mert büdös szemét papírok alapján ítélkeznek a bürökrata barmok. Így ő, nem tanulhatja azt amit akar, amit szeret és amihez ért, mert pár emberke jobb eredményekkel jelentkezett, holott feltételezhetően még a Mónika show közönségeként is csúfosan megbuknának mint statiszta. Csak a pontokra vadásznak, emiatt az olyanok, akik tényleg ezt szeretnék tanulni, kiszorulnak. Az egész rendszer a hülye papírokról szól és nem arról, hogy az ember azt tanulhat amit akar és ezért ez a szar kibaszott bürokrata rendszer egy hányinger és undorító szar! Pénzért tanulhatod azt amit más nem azért tanul, mert foglalkozni szeretne vele, hanem könnyű pontokat lát benne, kiszorítják azokat, akiket tényleg érdekel. Már az iskolaválasztásokkor is hangoztattam ezzel kapcsolatos ellen-nézeteimet, szóval nem részletezem, gondolom érthető mire akarok kilyukadni. Mindenkinek joga van tanulni azt amit szeretne de lehetősége még sincs rá.

Most a könyv írásba kezdtem bele. Tetszik, szeretem csinálni és az emberek az alapján fognak megítélni, amit csinálok és nem az alapján, hogy nekem van papírom arról, hogy könyv író vagyok! A Smarter Hungary-s versenyt sem úgy nyertem meg, hogy beírtam én itt és itt szereztem papírt és nekem ezért meg ezért járna az elismerés. Mert volt ilyen nevező, nem is egy. Akik nem bírták elviselni, hogy az én bejegyzéseim több embernek tetszettek mint az övé, az övét nem ismerték el, engem szidtak és a vesenyt, hogy lezsírozott stb. Soha senkivel nem beszéltem még ott, szóval ez erősen kizárható volt a részemről, és mivel én hoztam el a fődíjat, a korrupció is kizárható és még titoktartást sem kellett aláírnom.

Sőt, a verseny szabályzatban az volt, hogy a külalakot is díjazzák. Nekem az első perctől kezdve az volt az elvem, hogy nem használom fel más csodálatos munkáit. Ha megnézitek, az én blogom az, ahol a legkevesebb fénykép és egyéb überbrutálisan profi vizualizált mittudomén mik vannak. Benyomtak felvételeket olyan naplementékről és olyan animációkat mutattak, amik bőven a legszebb bloggá varázsolták az övékét, de ezek nem az ő munkáik voltak, ezért sem kaptak díjat. Én mit használtam. Csak a szövegszerkesztőt, entert és néha Paintot! Vagy pár szabad licencű fényképet tettem közzé, de még azt sem erőltettem. És szerencsére és ezért vagyok büszke magamra és a versenyre, nem azt nézték, hogy hogyan tudom elkápráztatni, vizuális ingerekkel lefizetni a zsűrit, hanem a tényleges tartalmat, a kreativitásomat díjazták! És nem csak az én blogomat vették így észre. Több olyan blogger is kapott díjat, aki saját maga készített rajzaival nyert. Egyszerűen a hozzállást és a saját munkát díjazták, azt amit kell! Ez a hozzáállás hiányzik a mai oktatásból és rengeteg munkahelyről! Ez az, ami sokaknak nem tetszett akkor sem, mert ők mit tudom én milyen díjat nyertek ezekkel. Hát örülök, de itt kevés volt. Ez a laptop ami mellettem van, a munkám gyümölcse. Mert nem a könnyebb utat választottam, nem kerestem rá más munkáira és nem raktam be képeket. Az  ötleteket magam találtam ki leírtam, maximum után néztem meg, hogy létezik-e már ilyen (főleg a nagy kritizálóim figyelmeztettek erre, persze ők nem kaptak még elismerést sem, csak nyerni akartak és ezért minden esélyes blogger minden esélyes ötletét leszolták. Nem cask az enyémet, mindenki másét). Volt olyan, amihez hasonló már létezett, de nem érdekelt, nekem is ki kellett találnom, így az én munkám is volt.

És EZÉRT nem érdekel az iskolai papír, meg a jegyek. Mert olyan miatt ítélnek meg, ami látszólagos és felszínes. A nehezebb utat választom, de legalább tudni fogom, hogy tényleg megérdemlem azt amit kapok, és nem más, tehetségesebb elől veszem el a lehetőséget aki még jobban és nagyobb örömmel végezné azt a munkát vagy folytatná azt a tanulmányt, ahonnan én egy papír miatt kiturtam. Az nem az én értékemet tükrözné.

Nyelvizsgakérdés: Ha valaha megtanulnék angolul, nyelvizsgám akkor sem lesz. Mert nem érdekel, egy olyan begyöpösödött céghez úgy sem megyek, aki olyat vesz fel, hogy van nyelvizsgája, de 3 szót nem bír szólni. Én olyan céghez mennék, aki az angol tudásomra kíváncsi, és nem a papíromra. Ha a papíromat kérik, már régen rossz.

Most egyelőre ennyi. Ezt akartam. Szóval mindenki vonja le a tanulságokat, ez a bejegyzés jobban kapcsolódik a BKV büntetésemhez, mint amennyire elsőre látszik. Úgy gondolom ebből a bejegyzésből jobban tükröződik a büntetésemről való véleményem, mint az előzőben.

Címkék: blog én bkv bejegyzés

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr502111588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanraith 2010.06.26. 15:15:59

Mire a végére értem, már elfelejtettem az elejét, de a nyelvvizsgához kapcsolódóan: Ha van papírod, akkor elbeszélgetnek veled angolul. Ez így megy. A papír alapján egyértelműen és gyorsan lehet szűrni.

Abydos · http://abysan.com/blog 2010.06.26. 15:32:45

Ne aggódj, az elejében is ez volt leírva O.O?

Abydos · http://abysan.com/blog 2010.06.26. 15:43:15

Semmi, csak erre akartam a legvégén kilyukadni, a nyelvvizsgára, ezért írtam egy órán keresztül a bejegyzést...

Sanraith 2010.06.26. 16:06:16

Oké, füllentettem azzal hogy elfelejtettem. Úgy általában ezzel az egész papíros dolgoddal nem értek egyet, de felesleges lenne tovább firkálgatnom róla, úgyis csak az lenne a vége, hogy összevesznénk..(vagy már összevesztünk? csak mert én nem..) A nyelvvizsgát azért emeltem ki, mert azzal amit oda leírtál, csak magadnak ártanál, ennyi.

Disznajházy uraság 2010.06.26. 23:35:43

Szerintem ti eszmecserét folytattatok. Amúgy én mindkettőtök álláspontját megértem. Mondjuk azt hozzátenném, hogy a tehetségesebbtől nem tudod elvenni a munkát, hiszen hogyha tehetségesebb nálad, akkor valószínűleg a teljesítménye is jobb, ergo nem a rosszabbat választják. Erre azt a példát tudom mondani, hogy nekem például a fizikához és a reál tárgyakhoz van tehetségem, ugyanakkor van (illetve már csak VOLT) egy gyerek a (volt) osztályomban, aki napi 6 órát tanult, nem is csinált semmi mást. A fizikára is komoly időt fordított, mégis kettes lett belőle év végén. MERT NEM ÉRTETTE, AMIT MAGOLT! Míg én csak figyeltem órán, és otthon semmit nem tanultam belőlük, még a tz -kre sem. És ötös lettem év végén és félévkor is, ráadásul a 4 tz -ből 2 hibátlan lett, a másik kettőben pedig egy ponton múlott a hibátlan. És ezt csak a semmiből (először azt akartam írni, hogy tehetségből, de az túl egoista lenne). És tényleg nem mondhatjuk, hogy a papírnak semmi értelme, mert ha nem adnának semmi okmányt, akkor hogy tudhatnánk, hogy tényleg azzal a képzetességgel rendelkezik-e. Például gondolom nem úgy zajlik egy villamosmérnök felvétele, hogy ,,-Jónapot, láthatnám az önéletrajzát? -Persze. -Á, úgy látom a BME -re járt, fel van véve!" Gondolom ezután még letesztelik, hogy tényleg tudja -e, amit kell. Papír pedig kell, hogy igazolja, hogy ott volt, és ott ezt és ezt tanulta, és ilyen szinten tudja. És ha jól tudja végezni a munkáját, akkor mindegy, hogy most kedvből vagy nem kedvből csinálja. Az csak rá tartozik. Az élet manapság tényleg egy verseny, de ha belegondolunk, akkor ez a természet törvényének egy megnyilvánulása; az evolúciónak. Fejlődj, vagy fordulj fel! Alkalmazkodni kell a világhoz, ha életképes akarsz maradni. Az erősebb és a jobb túléli, a többiek pedig letűnnek a történelem pöcegödrében. És lehet, hogy nem érzed jogosnak azt, hogy neked van egy papírod, ami előnyhöz juttat. Tégy érte, hogy jogosan legyen meg az a bizonyos papír. A BKV -ról pedig inkább ne beszéljünk. Az ő önző szemszögükből csak néhány elégedetlen ember, de mit érdekli őket az, amikor nekik mindenük megvan, ami kell nekik. Amúgy Itt B-A-Z megyében ha jól tudom most vezetik be az elektronikus bérletet. Azta, annyit írtam, hogy elfelejtettem, mit akartam még mondani :D Majd eszembe jut később. Talán ...

Abydos · http://abysan.com/blog 2010.06.27. 01:53:16

Akinek papírja van, alapból magasabb fizetéssel kezd, mint az, akinek nincs, mégis sokkal jobb nála. Ez így van. Ezért mondom, az emberek ezért tanulnak akár 3 papírért is, hogy ők sokkal többet kapjanak. Mindegy, hogy a papírt miből szerezte, már önmagában magasabb fizut jelent.

És álláskeresés úgy működik. Van papírod? Nincs, ja akkor nem kellesz. Bizonyos esetekben jogos is lehetne, de ha az ember 30 éve a szakmában van, akkor ne egy papír alapján ítéljék meg! De mondhatnám az idegen nyelv kérdését is. Nyomdásznak megyek, alapfeltétel az idegen nyelv ismerete. Miért? Sofőrnek alapfeltétel az érettségi? Miért? Valaki nem lehet jó vagy kiváló sofőr, ha nincs érettségije? Vagy mi? Nézzetek pár állás után, érdekes feltételek vannak arra fele.

SsY 2010.06.27. 08:53:29

@Abydos: Ha belegondolsz ez egészen "természetes" a mai világban (függetlenül attól, hogy nem kéne). Amiből kevés van, nagy az értéke, amikől sok, elveszíti azt. Sanraithnak igaza van abban, hogy a papírok alapján gyorsan lehet szűrni, és a munkáltatók nem veszi a fáradtságot, hogy megismerjék egy ember valódi énjét, képességeit. Ha valaki 10% os munkanélküliség mellett megteheti, hogy érettségivel rendelkező sofőrt vegyen föl (vagy netán diplomásat) azt fogja felvenni. Erre a hibás értékrendre épül a világ, és ha változtatni akarsz rajta, ahhoz papír kell :D

Disznajházy uraság 2010.06.28. 13:51:02

Viszont a papír legtöbb esetben valódi értéket takar. Mármint, mondjuk ha fel vannak címkézve almák, hogy melyik a fogyasztható, és ezeket különválogatják, akkor biztos lesz fogyasztható alma papír nélkül, és lesz olyan is, amit igazából nem túl jó dolog elfogyasztani, de mégis van rajta papír. De ettől függetlenül az esetek túlnyomó százalékában a papír a jó almákon lesz. Remélem érthető volt ezen a példán keresztül az a dolog, amit ki akartam fejezni

Disznajházy uraság 2010.06.28. 15:09:22

Ja, és igen! Az ember barátai sosem a papírból ítélnek meg. A főnökből barátot kell csinálni, mielőtt jelentkezel az állásra :P

Abydos · http://abysan.com/blog 2010.06.28. 15:25:29

Hány emberen ott van a bélyeg, hogy minőségi (legalábbis rárakják magukra és azt hiszik magukról), belülről meg mind rohad. Ez a példa eléggé rossz volt szerintem, de legalább próbálkozol :D
süti beállítások módosítása