twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Akkor most online

Abydos 2010.04.25. 21:37

Újra itthon! Jó itt bár nem éreztem magam rosszul vidéken sem.
Twitteren folyamatosan, hetek óta írtam, hogy megyünk el itthonról. Akkor eszméltem fel, hogy lehet nem kellett volna, amikor eszembe jutott, hány házikót pakoltak már ki ilyenkor, amikor a lakás gazdija leírta twitterre, hogy elutazik. Szerencsére senki nem csinált semmi hülyeséget :)

Elindultunk. Indulás előtt szenvedtünk, hol mit és mikor együnk, végül a pizzázó mellett döntöttünk. Negyed 7-kor indultunk és elég hamar, 2 és fél óra alatt odaértünk, átlagban ez 3 óra szokott lenni. Nagyszülő majd kereszt szüleim volt a célpont, utóbbinál aludtunk. 
Az időm nagy részét itt töltöttem. Van egy nagyon aranyos kölyök fajtiszta pulikutyájuk, hát hogy mennyire aranyos az leírhatatlan :) Ha véletlenül megláttam a sötét barna szemét a fekete szemébe lógó szőrszálainál már nagyon boldog voltam. Nem túlzás azt állítani, hogy ennél a kutyánál nem tudhatod melyik az eleje vagy melyik a hátulja amíg ki nem dugja rózsaszín nyelvét. :)
Buksi híre ide is elért, úgy tudtam hamis egy kicsit. Amikor kimentem hozzá viszont úgy félt, szombaton barátkozgattunk, de ma reggel már játszott velem, végre megszokott és megbízott bennem is, de mindenkivel olyan félénk. Aranyos kutya tényleg, kevés kutya engedi, hogy evés közben zavard, de ő engedte és engedi, sőt, van a húgomnak egy olyan képe amikor egy tányérból eszik a macskákkal :) 
Nem harap, kicsit megkap de nagyon vigyáz, ügyes és eleven kutya, itt egy kép és persze itt az egyik cica képe is, aki egyáltalán nem idegbajos, fényévekkel bátrabb a kis fekete pamacsnál, ha szólítom gondolkodás nélkül hozzám jön és hagyja, hogy simogassam. Buksi persze erre mindig féltékeny lett, ezért őt is meg kellett simogatnom.. Hát ilyet... 

Az esküvő szombaton volt. Reggelire keresztanyukám finom húsospizzát készítet. Fodrászhoz elrángattak, most kicsit rövidebb a hajam, amúgy nem volt különös. 2 kor kezdődött az egész, jó volt, csak nagyon hozzura nyúlt pár dolog. A vőfély például nem volt a helyzet magaslatán, a zenészek nagyon hangosak voltak ezért kiabálni kellett és még pár apróság, de nem volt rossz.

  Én éjfél előtt hazajöttem. Aludtam 2 órát majd a húgom is megérkezett. Ezután már nem bírtam vissza aludni, elkezdtem a kis dolgomat csinálni a laptopon az ágyban. Később pizzát megint reggelire, tegnapról maradt, egész délelőttnyi Buksizás és cicázás majd palacsinta ebédre, lassan készülődtünk és jöttünk. Sajnos a Buksi alig látszik ezen a képen, majd a húgomtól is kérek valami anyagot, nekem kezd bekrepálni a telefonom akkumulátora, nem tudok vele fényképezni mert hamar kikapcsol. Amikor ez a fotó készült, Buksi még nem mert közelebb jönni hozzám.

Címkék: blog érdekes én bejegyzés

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr131951172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanraith 2010.04.25. 23:59:13

"elkezdtem a kis dolgomat csinálni a laptopon az ágyban"
...ezt el kellett olvasni párszor. Milyen kis dolgodat végzed az ágyban? :D

Abydos · http://abysan.com/blog 2010.04.26. 09:09:36

Szerkesztettem :/ Bocsánat, elfelejtettem, hogy ezeket másnak is írom, és az emberek nem szeretnek egyenesen gondolkodni és minden szóhasználatban valami más, ferde jelentést vélnek felfedezni. Miattatok kellett a gyönyörű pályámat is átszerkesztenem...
süti beállítások módosítása