twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Star Wars Republic Heroes Figylmeztetés!

Abydos 2009.10.07. 12:25

Azért figyelmeztetés, mert nem egy teszt és nem is bemutató, csak kicsit szólok, hogy ne vegyétek meg!

Én szeretem a Star Warsot, fanatikusnak tartom magam, Star Wars-Stargate-Command and Conquer fan vagyok teljes gőzzel. A sorozatot is szeretem, minden részét láttam, szeretem Ashokát, Rexet Cody-t, de ez a játék minden szinten a Star Wars világ legalja! Nincs kezdés, már ez egy fájdalmas fekete pont... De hagyján... Elindul a játék, recés meg minden, ok nem a látvány számít... De ez egy rakás trágya! Én olyan játékra gondoltam, mint ami anno volt PS2-re és Xboxra Star Wars Episode 3 néven. Az egy nagyon jó kis játék volt, oldalnézetes és ott is ketten rohangálhattunk a pályán, jó kamerakezeléssel... De ennek a kamerája olyan rossz, hogy tényleg rosszabbul beállítani nem igazán lehetne! Nincs térérzéked, elveszik, ugrassz, azt hiszed jó helyre ugrasz, de nem! Mellé, alá, fölé! És az a legjobb hogy állandóan ugrálnod kell! Kamera beakad, nem mutat semmit. Áhh..

A mozgás darabos, erre nem is mondok semmit. A hangok jók... Viszont az MI az valami hihetetlenül pocsék..
Ashoka a játék közepén egyszerűen kómába esett nálam, megállt és agyhalottan állt a pálya közepén nem csinált semmit. Vonszoltam magammal lényegében... Ám az is a másik véglet volt amikor fogta magát és buzgómócsing lett belőle, és azokat a droidokat kezdte el gyilkolni fénysebességgel, amikre nekem rá kellett volna ugranom hogy továbbjussak!!! Folyton megölte a droidokat, nem tudtam rájuk ugrani, hogy szétlőjem velük a falat, vagy valami. Eszméletlenül hülye egy játék..

A másik, hogy nem lehet meghalni. Ha leesünk felteleportálódunk a legutóbbi checkpointra így hiába indítottam el Master sziunten, semmi kihívás nincs benne. Meg mi a franc az a teleport? Nagyon szánalmas egy Star Wars játékban... Teleport a fenéket.... Váááh... Rosszul esik, kifejezetten fáj... Amúgy az új Prince of Persiát is amikor kipróbáltam ordítoztam, hogy mit tettek kedvenc hercegemmel, 0 izgalomfaktor. Nem lehet meghalni, semmi értelme tehát a játéknak, ennyi erővel animációs film is lehetett volna belőle... De nem... Itt sem érzek semmi késztetést hogy játsszak, nincs értelme...

Az irányítás meg olyan pocsék, hogy mire rájössz mi hogy van, már rég kidobtad a legközelebbi szelektív hulladékgyűjtőbe a lemezt, hogy legalább a környezetedet védd!!! Nem hiszem, hogy ez a játék a kicsiknek nagyobb boldogság lenne mint nekem...
Multit nem láttam, pedig ketten rohangálunk végig.. Mindegy, amúgy is szánalmas... Nagyon rossz próbálkozás, csúfítás... Nem szeretek ilyeneket leírni egy játékról, mindig tisztelem a fejlesztőket, de ez tényleg ilyen, csak a pénz... Ezen nem dolgoztak sokat, legalábbis a PSP-s verzión tuti nem. Sokkal többre számítottam... És olyan bugos, hogy fájna leírni minden apróságot...
 

 

Címkék: star wars psp videojáték bejegyzés bemutató playstation

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr371433774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása