twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

PSP, Óh igen... IGEN-IGEN!!!

Abydos 2009.07.04. 22:15

Megvan megvan MEGVAN  megvaN! Juppíííííííí!!!!!
Ezért güriztem, ezért pusztítottam le magam egy teljes napon át, hogy meglegyen a drága! És megvan végre! Nagyon happy vagyok :) Egy nagyon király állapotú PSP-t találtam, de ez nem volt mindig így. Sokat kellett keresnem, hogy minőségre bukkanjak. Elsősorban volt egy licitálásom a napokban, pontosabban vasárnap egy PSP-re, kitűnő állapot, 4 giga memkari, 2 játék stb stb. 2000 ért drágábban mint hirdette, de meg is rendeltem a picikét. Postára feladta, de utánanéztem a dolgoknak. Az egy PSP Slim 2000 volt, a legújabb FirmWaréval [ne kérdezzétek, ez miért lényeges, aki benne van a témában úgy is tudja ;) ], és hát az nekem nagyon nem jó... Hát igen, lemondtam, tegnap volt itt a postás vele, visszaküldtem szépen a feladónak. Sajnáltam, ő is sajnálta, ő bukott 2000 Ft-ot, de nekem lett volna egy olyan PSP-m, ami a telefonom tudásával ér csak fel.

Még tegnap elkezdtem újabb préda után kutakodni. Több helyre is írtam, nem jött válasz, kivétel egytől. Aznap rakta ki a hirdetést, jó állapotú PSP. No, írtam is neki, válaszolt, azt mondta, hogy az a legjobb ha találkozunk és megnézem. No igen, megnéztem, de háát nem győzött meg, nagyon nem. Nagyon kedves, és nagyon pozitív gesztus volt, hogy lényegében idejött hozzám, de a gép maga nem volt a toppon. Az egyik gomb nagyon mozgott, nem a rendeltetésének az irányába persze, és maga a gép is ütöttes és kopottas volt, a kijelzője meg karcos. Ott tudatosult bennem, hogy lehet nem is lehet szép állapotú PSP-t kapni használtan... De nekem csak arra van pénzem... :/

Aztán hazajöttem, az útra mellesleg Szandi és Gyöngyi is eljött, és közben már kerestem egy újabbat, egy jobbat, az igazit. Találtam egyet, a PSPHungary egyik adminja árúlja, no ez nem lehet rossz! És nem is az kérem-szépen! Az FW verzió megfelelő, a gép maga PSP 3000 és kitűnő állapotban van!
Egy gond, messze van, Szigetszentmiklóson. Oda csak trolibusszal, villamossal és  HÉV-vel kell mennem. Megbeszéltem a gyerek apjával fogok találkozni, meg is történt minden, és amikor megláttam a gépet, tudtam, hogy kelleni fog. Semmi extra a gép, PSP 3000 és Resistance matricával rajta, amúgy szürke verziós, és azon kívűl, hogy karcmentes, egyhónapos, és garanciális + még egy eredeti Sony Resistance tartó és egy Resistance játék is tartozik hozzá :)
El is hoztam, nem volt olcsó, de igen, VAN EGY PSP-m!

Net, skype, msn, internetrádió, játék, film, zene, minden!
Nagyon örülök neki, örülök, hogy csak találtam egy perfekt állapotút. Íme a gép maga, győzött a konzolos énem, de mégis ez az első kézikonzolom, a Tetrist leszámítva.

Címkék: én psp bejegyzés bemutató

3 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr971227020

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ecommerce jobs Remote 2018.04.21. 00:51:07

Kritika: Logan - Farkas (Logan) - DVDNEWS

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BenyoBoy 2009.07.05. 09:24:29

Na, ERRE nem számítottam! :D
Nagy gratula, légy büszke rá! ^^

Abydos · http://abysan.com/blog 2009.07.05. 10:11:32

Hehe :P
Te is kezdj el harcolni a PS3-ért, még össze is köthetnénk neten a gépeinket, együtt legyőzhetetlenek lennénk!

BenyoBoy 2009.07.05. 19:37:51

Azaz. :D
Amúgy elkezdtem rá gyűjteni, eddig 40k jött össze. :)
Mire kijön a Tekken 6, addigra (remélem) meglesz. xD
süti beállítások módosítása