twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Star Wars: The Best of PC

Abydos 2009.05.30. 22:40

Igen, ez is meglett, egy újabb csodálatos gyűjteménnyel lettem gazdagabb! Nem is akármilyennel, hiszen Star Warsról van szó! Ennek csuoán pár Forint, no meg a régi Battlefrontom volt az ára, de egy ilyen gyönyörű tokért és a benne lévő tartalom felettébb kárpótól.

Már bele is vetettem magam az Empire at War multi mókáiba, ahol rengeteg a német, tényleg szinte csak németek vannak, de kit érdekel, a játék tényleg hatalmas élményt nyújt. Többen védeni egy űrállomást, az otthonunkat nagy élmény :)

A másik nagy cím amibe biztos belevetem magam az a Knight of the Old Republic lesz, rövidebben KOTOR. Alig várom a Bioware Star Warsos játékában való elmerülést, vajon tényleg magával tud annyira ragadni, hogy végigjátszam? Manapság már nehezen űlök le egy játék elé, főleg ha Single Playeres, de szerintem itt azért megváltoznak az erőviszonyok, remélem okoz álmatlan éjszakákat, tényleg érdekel a régi köztársaság. Már magyaritás bekészítve szóval no problem, vár a KOTOR!

A Republic Commando multiját kipróbálván, hááát nem ép egy Star Wars hangulatu multi jutott eszembe, maga a játék viszont szerintem Star Wars. Battlefront az ismerős, a Jedi Outcast viszont megint csak új számomra, kiváncsi vagyok Kyle Katarn történetére is.
Plusz még kaptam próbaverziót a Star Wars Galaxies játékhoz, de az annyira nem érdekel, sajnos túl sok rosszat hallottam már róla, és hogy sokan sajnálják ami vele történik.

De az a hatalmas nagy Star Wars logó, igazi ereklyévé teszi a játékokat, szemben a kis CD tokos Battlefrontommal. Szerintem méltó lettem arra, hogy egy ilyen gyöngyszemet nézhessek ki magamnak.

Amúgy a napokban tervezek egy hangkártyát venni, mégpedig egy ASUS Xonar D1 tipust. Elviekben legyűri a Sound-Blaster X-fi Gamer kártyát, már ami a hangot illeti. Játék közben a teljesítménye viszont csak 1-2 jelentéktelen FPS el marad el az X-Fi kártyától, de a tesztek szerint sokkal szebb és dinamikusabb a hangja az ASUS kártyának. PCWORLD fórumon ajánlották az ottani fórumozók, köszönöm nekik, már nem egyszer segítettek rajtam. Ráadásul a Xonar olcsóbb is legalább 4000 Ft-al, ami ugyancsak felé billenti a mércét. Remélem minden rendben lesz vele is.
 

Címkék: star wars én videojáték bejegyzés bemutató

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr241153988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zoenn 2009.05.31. 18:33:45

A Jedi Outcast oda-vissza olyan szinten atombüntetős, hogy lealáz majd, színes nyuszifüleken mész ki a szemetessel, ha ő azt akarja. Isten cucc!

Abydos · http://abysan.com/blog 2009.05.31. 22:48:15

Elhiszem, sok jót hallottam róla, bár eddig a pontig mindig Academys voltam, mert ha a singléje annyira nem is, de a multija annak is jó (volt). Most a KOTORtól és Empire at War multitól vagyok eddig elájulva :)
süti beállítások módosítása