twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Megvan minden

Abydos 2009.05.22. 14:52

Vagyis a Star Warsos csomag kivételével minden. Sebaj, kitartóan várok rá, majd eljön az ő ideje is :) A Left 4 Dead és a Tomb Raider már tegnapelött megvolt, ám a Gamestarok csak tegnap kerültek hozzám. Az se volt könnyű.
Újságárusnál ugyebár lefoglaltam őket, ügyesen meg minden. Márnap felkeltem, habozás nélkül mentem is le az újságoshoz. Amint meglátott már nyúlt is le a púlt alá, de sajnálattal mondta, ő nem kapott Gears of Waros újságot :( Én is sajnálattal vettem tudomást róla.. De elindúltam, és elkeztem keresni.
Az első újságos nem árult Gamestart. Szomorúan hallottam, így hát elkezdtem gondolkozni az alternatívákon. Nem messze van még egy nagyobb újságos, ott tuti van Gamestar. Így is lett, odamentem, volt neki, volt neki Gears of Warosa is, de... Az elfogyott, reggel már mindet elvitték. Megkértem, hogy ha jön újjabb adag, rakjon félre egyet.
Hát szerencsére eszembe jutott, van még egy újságos itt, hátha lesz szerencsém. Benézek hozzá, látom csak UT3 masa van... :( Megkérdeztem van e még másikfajta Gamestar. És aztmondta, a kirakatban, egy darab. VÁÁÁÁ Királysááág. Aztán elhoztam, visszamentem szólni, hogy szereztem egy Gamestart, nem kell félrerakni, kibontottam, és azonnal telepítettem is a játékokat. Szal minden rendben, tök jó minden.

Mondjuk még a L4d és a Tomb Raiderhez hozzátartozik, Gyöngyi kedves elkísért engem, segítségével időben odaértünk, a random villamos ami jött pont odavitt (járt ott még 2-3 de azok lekanyarodtak, én azthittem mind odavisz) és felkaroltuk a játékot, aztán mentünk az IDG-hez be, ott felkaroltuk a TRU-t aztán úgy jöttünk haza fáradtan és szomjasan.. no meg éhesen de ettünk Gyrost :)

Íme az ehavi gyűjtemény, sokaknak nem mond semmit, de nekem azért nagyon tetszik. A Tomb Raideres képeslapok és a bónuszlemeze sajnos lemaradtak róla. Tehát kaptam
Tomb Raideres: bónuszlemez, dísztok, képeslapok és egy Tomb Raideres Artbookot.
Unreal Tournament 3: dísztok, artbook
Universe at War
Left 4 Dead
Gears of War: dísztok


 

Címkék: én videojáték bejegyzés bemutató

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr191137513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása