twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Battlefield Heroes és Team Fortress 2

Abydos 2009.05.18. 18:02

Ma reggel egy csoádlatos meglepetés ért engem!
Amióta tudom, hogy meg fog jelenni a Battlefield Heroes, azóta szeretnék vele játszani! Többszőr feliratkoztam bétákra, többszőr próbáltam így vagy úgy kipróbálni, sikertelenül. Az első béta hullámról lemaradtam, nagy sajnálatomra, főleg úgy, hogy tavaly nyárra, majd karácsonyra ígérték a játékot. Végülis nem jött meg a böngészőből induló Battlefield, így maradt nekem a hasonló elven működő Quake Live, ami jó, de mégsem Battlefield.

De ma tényleg megváltozott minden. Mikor bekapcsoltam a gépem, egyből az emailok felé vettem az irányt, szokásomhoz híven. A postagalambom meg is hozta első levelemet, de nem hittem el... Battlefield Heroes Closed Beta kulcs! Juppííííí!!!!
Rá is nyomtam volna a regelésre, deeee... A postgalambom viszont egyből rámszolt. A levél valószínüleg egy olyan oldalra akar elküldeni engem, ami hasonlítani akar az eredetire, hogy adatokat lophasson. Hopsz... Kicsit elszomordtam, de nem adtam fel. Google, keresés, de ilyen oldalt nem talált. Végülis az AVG vel ellenőriztettem le a címet, azt sem találta, de egy hasonló címet pozitív, nem káros besorolásba tette. Hát felmentem rá, félve de regeltem, és be is léptem a Heroes mesés honlapjára. 

Sajnos ez a játék sem hajlandó Operával működni, nagyon kedves dolog tényleg, így kénytelen voltam a Firefoxot is lekapni és azzal belépni.

Karakter készítés, extrák stb. Nem sok minden van alapjáraton, a kalóz meg a kalap cuccok sajnos csak pénzért elérhetők a további extrákkal együtt, de hát ez van, valami haszna cask legyen a programja, én megértem, semmi nincs ingyen.

A játék poén, 3. személyü nézőpont, tehát hátulról látjuk karakterünket, ez újdonság egy Battlefieldben. A játékmenet nagyon hasonlít a Battlefieldekben látottakhoz, a parancsnoki pontokat foglaljuk el ügyesen és minden jóra fordúl (megint bejelentkezett Gyöngyi, mindjárt hí.. Most hív, be sem fejezhettem a v betüvel, most felveszem.... de az írásomat folytatom). Adott erősitési pontszám, és hát akinek elöbb elfogy ez az kikap.

Eddig pozitív élmények, tetszetős grafika, illik a játékhoz, a járművek is jók, poénos hangok, jó kis játék :)

A Team Fortre 2 höz újra nyomtják a karakterfrissítéseket. A Most a Snipert frissítették, de én egy Kémes videót szeretnék bemutatni. Elég poénos a kivülállóknak is.
Én magam nem sokat játszok a TF2 vel hiába van meg, de ezek a videók általában meghozzák kicsit a kedvem, kár hogy most nincs időm rá.
 

Címkék: videojáték bejegyzés bemutató

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr341129179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása