twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szülinaposok

Abydos 2008.11.23. 21:38

Ezen a héten több szülinapos is feltűnt.
Half Life:
Tökéletes játék, történet ami kibontakozik és végül úgy érzi az ember, hogy még kell játszani vele. Vagy csak ledöbben a végén. Tényleg minden a helyén volt, kár ragozni.
Gran Turismo:
Autók, autók, AUTÓK!, tökéletes a kornak legjobb grafikája, és szépen kidolgozott kocsik és pályák. Kell ennél több?
World of Warcraft: Sok ember, nagy közösségek, híres fejlesztőcég, háttér..

Ők a szülinaposok, most csak azért ennyit írok róluk mert nem fog az agyam...
Én a 3 közül a Half Life ra voksolok..

Címkék: videojáték bejegyzés

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr36784944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krill 2008.11.27. 18:50:53

Én is a Half-Life-ra szavazok. Akkor játszottam vele először, amikor a CS-t akartam megszerezni (persze illegálisan) és a HL is vele volt a torrentben. Egyből rákaptam, ugyan mai szemmel nézve a grafika elavult és a játékmenet nem valami újító, a története és az, ahogyan a történet el van mesélve az hihetetlen, az idegenek érdekesen festenek, főleg Black Mesában, és Xen szerintem még az ősrégi grafika ellenére is szép. Azóta megszereztem az összes kiegésztőjét (sajna ezeket is illegálisan) és az össes folytatást a Portallal és a Team Fortress 2-vel egyetemben (Orange Box). Az egyik legigényesebb, legjobban kidolgozott játéksorozat. A Gran Turismot nem ismerem, a WoW meg... Hááát... Biztos jó játék, de az előfizetés kibaszás (inkább go play Guild Wars) és ez kihozta a Blizzardnak azt az oldalát, ami inkább hasonlt az EA-ra ami abszolút nem tetszik nekem.

Abydos · http://abysan.com/blog 2008.11.27. 20:37:35

"a játékmenet nem valami újító"
Krill, mondj nekem még egy ilyen játékot, ami ennyi játékmeneti újítást hozott el nekünk !! :P

Krill 2008.11.28. 15:23:35

Hát a HL2 és a Portal inkább bár, akkoriban még nem gameltem, de nekem az a benyomásom hogy inkább a történet mesélés terén újított. Úgyértem, játszottam a multi részével és nem sokban különbözik más FPS-ektől annyira, mész és lősz. Sőt. Ha jól tudom (de ne tessék leszedni a fejemet ha nincs igazam, mert főleg a szólista részével játszottam) még ilyen szempontból gyengébb mint a Q2 például, mert Deathmatch-en kívül más játékmód nincs is benne. A HL2 és a Portal játékmenete viszont kétségtelenül innovatív (Gravity Gun, Portal Gun), de a HL2 mutija se valami jó, a Portalnak nincs is egyáltalán. Persze mindenért kárpótol a TF2, ami viszont egy remek multis game. De az is lehet, hogy csak túlságosan hozzá vagyok szokva a modern FPS-ekhez, pl. fogalmam nincs hogy a Q2 Single Player része milyen, így lehetséges hogy a HL vezette be a realiszikusabb illetve puzzle-alapú SP-t (realisztikus alatt azt értem hogy nem lehet egy szobányi ellenséget kiírtani egy bazi nagy minigunnal, pl. Quake, meghogy intelligensebbek az ellenfelek). De mai szemmel nézve semmiképpen se olyan különleges már a játékmenete, de attól még nagyon jó játék.
süti beállítások módosítása