twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A (kék)Halál árnyékában

Abydos 2008.11.15. 08:33

Mi más foszthatna meg engem a blog írás örömeitől, ha nem a Microsoft igen kedvelt, már már rajongói klubbot érdemlő kék halál.
Hosszú történet, vázlatokban írom le, de azt látom hogy ez a halál és újjászületésig eltelt időszak felére cssökkentette a blog látogatását (ugyan kinézné meg azt a blogot 25x, ha semmi sem változott rajta).
Szóval, a hibás a World at War. DX error a bétával, imádtam, én voltam az egyetlen aki nem tud WaWozni, gondoltam, ezt kijavítják a teljesbe. Meglett a teljes, ugyanez. Legújabb, frissítés a DX ből (online frissítrette magát, szal..) új driver, de semmi. Ezt eljátszottam még 2x, amikor is az egyik dx telepítésnél hibát írt ki és bumm, így lett a kékhalál.
Marha okos a windows amúgy. Ha bekapcsoltam, betölt-kékhalál-újraindul-betölt-kékhalál-újraindul... szal ez egy végtelen szakaszos végzetes kör.

Úgy volt, hogy Szerdán a csoda folytán lesz gépem, át is vittem haveromhoz, le is mentettünk mindent, fel is raktuk a windowst, rá is raktunk mindent újra, de amikor hazaértünk, a saját gépemről nem tudott a nyomorult bootolni, mádom. Mert más alaplap és pont, a winfos ezt nem tudja lekezelni, sajnos ilyen az élet... :(
Csütörtök kimartadtr, a másik csodatévő napnak a péntek bizonyúlt, de természetesen aki mengmentett volna, annak dolga jött közbe. De ha minden igaz, a barátom áthozza gépét, rámentjük a vinyóra a dolgokat, és voálá, ma már Red Alert 3mazhatok (remélem sikerül).

Red Alert 3 története

Mert bizony ilyen is van. Már vagy 3 hete megjelent (bele sem merek gondolni a pontos dátumba) és csak tegnap előtt került hozzám. Természetesen a kékhalálos gépen még nem sikerült kipróbálni.. De! nehéz utat járt be, ugyanis a nagyker nem akart adni egyetlen egy példánmyt sem az xstationnak, ki kellett könyörögni, de senki sem ért rá elmenni, és végül én mentem érte a nagykerbe.
És végre hozzám került ez is. Sokkal részletesebben tunám leírni a hetes reakcióimat, már el sem hittem hogy a kezembe tudom fogni.

Premier Edition tartalma: játék, bonus disk (háttérképek, videók) zene lemez, kézikönyv, 10 napos wearhammer online + különleges cucc és egy nénikről készűlt pószter, agyonhajtogatva. Na mind1, ilyenek vannak a csomagban.

A tok viszont gyönörű (lenne) ha nem ez a Szovjet rajznéni lenne a képen, mert miért azt a képet erőltetik, ami a legelső kép volt a játékból, ő lenne Natasha, de a játékbeli Natashára szerintem nem hasonlít. Na mind1, a szövetségeseké sokkal jobb lenne.
Viszont a tok elképesztő, fémtok, nagyon igényes, és műanyag védő is van hozzá, ezért elismerésem. Várom már hogy kipróbálhassam.

A másik vétel nem más mint tütütü tű tűűű, tütütü tűűű tűűűű tütütü tűűű tűűűű tütütütűűűűű.
Star Wars: Battlefront
Megvettem, és igen, MEGVETTEM!! Ez az a játék, amit már köröznöm kellett, mivel az országban már nem kapható, és anno e játék helyertt a World in Conflictot vettem meg. Nem mondom, hogy megbántam, mert azt a játékot is szeretem, csak így nehéz volt beszerezni ezt a Battlefrontot. Végülis attól az ismerősömtől sikerűlt beszereznem, aki a Company of Heroest és az Universe at Wart is hozta nekem, így a Battlefront sem volt neki akadály. Egyetlen hátránya, hogy Cd tokban van (!), valami amcsi verzió, és emiatt nincs benne kézikönyv. De 3200 Ft ért nem panaszkodhatok, amikor a játék már-már tényleg beszerezhetetlen :)
Erről a játékról tujdnotok kell, hogy amikor még nem volt netem, a ps2 őmön éjjel-nappal ez ment, a kedvenc játékom volt, mindennél jobban szerettem, és imádtam. Mindennap legalább egy menetet lenyomtam. És csak a gép ellen, néha a tesóm jött és játszott velem. Szal imádom.

De a legjobb az egészben, hogy a kékhalálos gépemen nem lehet kipróbálni, szal kikönyörögtem, hogy a húgom adja oda a gépét, hogy játhassak vele. Ez sikerült, szóval aprítottam is a népet, bár 10 szer nehezebb emberek ellen nyomni, mint gép ellen, de ha a Battlefront 2 nél megszoktam a Human Playereket, akkor ebben sem lesz akadály.
Véleményem szerint a Battlefront 1 sokkal jobb mint a 2, több és jobb pályák, bár kevesebb játékmódjával is.

Remélem a legközelebbi bejegyzést már saját gépemről gépelem be.

Címkék: windows én bejegyzés command & conquer

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr67769875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása