twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Csütörtöktől Vasárnapig

Abydos 2008.09.28. 23:26

Hát igen. Elég sok minden történt velem az utóbbi napokban. De kezdem a legelején.

Szal az Xstation segítségével letesztelhettem 3 játékot, egy Narutósat, egy Dragon Ballt és egy Soul Calibourt. Mindegyikről teszt készül, akit érdekel ez a sítlus, azoknak érdekes lehet.

Ehez a teszthez viszont a helyszínre kellett mennem. Kezdésnek bérletvásárlás, és nem hittem el, de egy nagyon kedves embertől vettem a bérletet, ráadásul roma származásu volt, így különösen meglepett az egész. Külön felhívta a figyelmemet, hogy fogjam meg a dolgokat, mert fúj a szél, nehogy elrepűljön, segítőkész volt, jól adott vissza és felajánlotta, hogy odaadja a tollát, hogy ráírhassam a diákigazolvány számom.
Én amikor ezelött bérletet vettem, úgy adták oda, hogy nem foglalkoztak a széllel, szal majdnem elrepűlt a friss bérlet, egyáltalán nem voltak segítőkészek, motyogotak a kis kuckójukban, rosszúl adtak vissza (persze hogy az én káromra próbálták, és még magyarázkodnom kellett) és amikor tollra volt szükségem (most csütörtökön pont ezért vittem, de nem volt rá szükség), felháborodottan közölte, hogy nem ad... Szerintem azok az emberek még mindig ott dolgoznak, de ez most egy kivétel volt, ritka az ilyen bérletárus.

Szal odamentem, olyan helyen sem nagyon voltam eddig, hogy egyből leültessenek hogy játsz :) Na szal kipróbáltam, erről írok majd bővebben. Közben megbeszéltünk pár dolgot, tényekkel alátámasztva megtudtam, hogy sokkal jobb a Digitv mint ez a **** UPC, szal karácsonykor váltás.

Természetesen visszafele a Deák F. térnél, mikor felszálltam volna a metróra, hát köhöm.. Szal megjött a metró, rajta rengeteg utas akik elkezdtek leszállni. az a jó, hogy még le sem szálltak, de már jött hogy kérem vigyázzanak, az ajtók záródnak. Fognunk kellett az ajtót, hogy az a szemét féreg aki a metró elején beszívva vezet, ne csukja ránk az ajtót, és ha már 10 perce várunk erre a roncsra, fel tudjunk rá szállni. Ilyenkor húúú...

Péntek. Suli, semmi különös, elkészítettem a Naruto tesztet.
Szombat, na ez már érdekesebb. Csütörtökön az Xstation felajánlotta, hogy bevisz a Petőfi Csarnokban megrendezésre kerülő anime conra. Úgy döntöttem, még meglátom, és Gyöngyit kérdeztem meg elősször, ő jönne e velem, mert egyedül nem megyek. Azt mondta nem. Na úgy feküdtem le aludni, nem megyek. Erre reggel fél 7 kor hív, nem bír aludni, menjünk... Óóó mondom. 8-ra ott voltunk, bementünk, még csak készülődtek, díszítés miegymás. 10 kor kezdtek beszivárogni az emberek, ott Bencével és Vazilivel találkoztunk. Meg lepődtek mit keresünk mi ott VIP belépővel. Mint kiderűlt, nekik 2 órát kellett sorbaállni a jegyér.. Mi meg csak úgy bemegyünk. Na mind1. Ott voltunk, Gyöngyi mediasuli, én meg haza. Pihentem, ettem és megbeszéltünk egy találkát a Blahán, hogy megnézzük az Aréna Plázában az Üresfejü c. filmet. Megnéztük, egész jó volt, bár eléggé elhanyagolható történettel. Haza, oszt alvás. (no meg Panzers 2 Csubival)

Ma szintúgy elmentünk a conra, de most délben. Érdekes volt, most kevesebben voltak (szombaton mint a halak a konzervben) de több jellmezes. Valam olyan animés filmet vetíttettek, amit még az anime fanok is utáltak. Nem csodálom, oriás fejü macska, T-Red és Spinosaurus a Jurassic Parkból stb. Aztán valami jelmezbemutató.

Onnan is eljöttünk, mert 15:15 kor vetítették a Klónok Háborúját, így én is Csubi megnéztük újra, Gyöngyivel én nézettem meg, Csubi az öccsét hozta. Hozzánk mentünk Gyöngyivel és 20:15 re vissza a Sugármoziba, mert meg akartuk nézni a Trópusi Vihart. Késésben voltunk, de Csubi elintézte a jegyeket. Nagyon jó film, minden nagyobb korunak ajánlom (aki nagynak érzi magát megnézheti, alapból amúgy 18 as). Nagyon sok poén van benne, élvezetes az egész film. Vége, haza, hajmosás és most a blogírás befejezése.

 

Címkék: star wars én bejegyzés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr94686468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása