twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új bejegyzés

Abydos 2008.09.13. 14:04

Most elég sok mindenről szeretnék írni, de elég lényegretörően. Vagyis megpróbálok lényegretörő lenni.

Végre van szavazás. Hossza huzavona és hercehurca után, végre sikerűl szavazást kirakni a főolalra. Én kiváncsi lennék a véleményetekre.
De egyáltalána  szavazással kapcsolatban is, hogy jó ott legfölül, vagy lejebb kerűljön a szavazás? Kevesebbb karaterszámú kérdések legyenek, vagy jók az ilyen hosszúak is?

A másik a DRM kapcsán az, hogy nekem nem hiányzik, a Warezt nem fogja visszafogni, és hát szerintem aki warezol, azt sem tudja mi az a DRM. Na mindegy.

Tegnap elött, beruháztam két új játékra, vannak olyan dolgok, amiket sose bírok otthagyni, ezért utálok a Media Marktba járni, mert ott mindig van valami akció...
Először vettem egy Joint Task Force remekművet (ezt már pár hónapja), én asszondom le a kalappal a készítők elött igaz még mindig nem játszottam végig, ellentétben azzal a barátommal akinek kölcsönadtam, de most újra nekikeztema misszióknak.
A játék 1000 Ft (990) és szép grafikával és hangulatos játékmenettel élhetjük át a modern hadszintér stratégiázásait. Ezt is Gepárd motor hajtja, ami a legtöbb Magyar erdetü stratégiát. Ez a motor nagy dolgokra képes, 2006-os a játék, de sztem a grafikája még a mai napig megállja a helyét. Bátran ajánlom, sztem 8.6 pontot megér, de ez az én véleményem, de szerintem 1000 Ft ért ti is elmondhatnátok róla a véleményeteket.

A következő Media Marktos nagy fogásom (most csak azokat a játékokat írom le, amiket onnan szereztem be) a SWAT 4 GOLD. Nagyon örülök, hogy sikerült ezt a játékot is mindössze 1000 FT ért megszerezni, ugyanis mindenhol 2000 FT. Itt kezdtem megismerkedni, szerintem a világ legjobb kiadójával a CDprojekttel, ugyanis ezt a játékot is, meg a JTF et is, díszdobozzal, magyar nyelven és magyar kézikönyvel adja ki! Szerintem a CDprojekt tudja mi kell a játékosnak... Semmi irritáló másolásvédelem és szerintem a lehető legolcsóbban adja a termékeit, és ahogy elnézem a CDprojekt termékeit, azok mind-mind minőségi darabok. Rossz játékot nem igazán forgalmaz.
Visszatérve a SWAT 4 re, szerintem az egyik Legjobb Választás volt megvenni, ugyanis a játék is fantasztikus, az online meccsek ugyancsak, és itt felhívom mindenkinek a figyelmét arra, hogy sokan Swat 4 eznek online, így aki azért szokott venni játékot, hogy multizhasson, itt az alkalom, 2000 Ft érte nem pénz! Sztem 8.7

Természetesen megint betértem a Media Marktba, és most nagyobb halra vadásztam. Megmondom őszintén, azelött nem nagyon néztem utána annak a játéknak, amit elhoztam. Bementem, körülnéztem, és 4000 Ft ért rátapadt a szemem arra a játékra, amit szerintem sose fogok megbánni, hogy megvettem (eddig sem bántam meg egyet sem). Igen, díszdobozos, és igen CDprojekt. Ez a játék nem más mint a World in Conflict
A 2007-es év egyik legtöbbet dicsért játéka, meg kell mondjam nem véletlen. Ha még csak a grafika lenne ütős... De a grafika is olyan ütős, hogy bőven elviszi a játékot, ilyen brutális grafikával kiadni játékot már megszégyenítő a többi játékfejlsztővel szemben! Minden téren, még az FPS készítők is bőven tanulhatnának a Massive csapatától, még a mai napig elcsodálkozom az atombomba látványától, a helikpoterektől, az egységek részletességétől, egyszerűen muszáj vagyok olyan közelre zoomolni, hogy megnézhessem a teljesen életjű tankokat. Már nem azért, de ha egy tratégia játékban már az autók rendszám tábláját is simán elolvassuk, az sztem már valami... És még nem is játszottam DX 10 alatt, csak DX9 alatt próbáltam... És így is elájulok tőle. A Tankkra a saját Massgates profilodnak az avatárjait is rárakhatod! E SZ M É L E T L E N ! ! !
A játékmenet meg tényleg magával ragadó. Egy háború átlagosan 20 percig tart, de te akármikor beléphetsz, meg ki léphetsz a meccsből. Olyan extra online funkciói vannak, hogy csak néztem... Meccs köben a játékosok profilját megnézhetem, milyen klánjuk van, mennyi meccset játszottak, kik az ismerősei stb. A csapatársaimat színezhetem, hogy jobban megismerjem őket. A klánrendszer is ritka jól kidolgozott, klánmeccsekre lehet invitálni az embereket, és rangsorolva vannak, amit a játékon belűl is megnézhet az ember. Egyszerre 16 játékos lehet fen egy szerveren, a játék úgy épül fel, hogy a csapaton van a hengsúly, csapattárs nélkül lehetetlen a győzelem. Ha nincs hely a szerveren, no problem, rányomsz a sorbanállás gombra, és amint lemegy valaki a szerverről te már csatlakozhatsz is.
Természetesen rengeteg jellemzője van még, de nem most fogom leírni, tudjátok, lényegre törő akartam lenni :) 9.7 pont szerintem. RTS téren páratlan.

A következő cím már kivételesen nem CDproject. Mondanám, hogysajnálom, hogy megvettem, de nem mondom, mert a játék fantasztikus. Én csak a kiadóját marasztalnám el, messze nincs olyan jó mint a CDprojekt. A kiadó az automex, a játék pedig a méltán sikeres S.W.I.N.E.! 700 Ft volt, és hülye azért nem vagyok alapon el kellett hoznom és kb egy hete vettem meg! A kiadót azért marasztalnám el, mert még az hogy nincs díszdoboz, az nem alaptartozék, de az, hogy egy nyamvadt kézikönyvet nem adnak hozzá, sőt a második lemez papírtokban van, az azért már sok... Eredeti ára 990 Ft, de a Joint Task Forcéból kiindúlva, ebbe az árba is belefért volna egy pároldalas kézikönyv...
A játék maga pirospont, online még mindig játszanak vele, tehát irány a bolt, ez is elérhető áron van, és még a lelkiismeretedet is csökkentetted, hogy egész nap csak illegális gamekkal játszol. Ez is megéri a pénzét! Sztem 7.5 

És most elérkeztünk Szeptember 11 hez, vagyis a tegnap elötti bevásárlásomhoz.
Kinézési sorrendben mondom, még mindig a Media Markt volt a célpont. 
Szal céltudatosan betértem, hogy most veszek valamit (inkább csak tudtam, hogy nem jövök ki onnan üres kézzel) és meg is találtam a következő jelentkezőt a polcomra, a Caesar 4-et. Igazából ezt is 1000 Ft-ért vágták a fejemhez, ezt sem bírtam ott hagyni, ez is CDprojekt termék, szal rossz nem lehet.
Kipróbáltam itthon, és tényleg nem rossz! SimCity "klón" a Római korból egész szép grafikával, de annál jobb játékmenettel. 8.5-ra értékelem.
De  nem ez volt az egyetlen egy játék amivel akkor eljöttem, ugyanis a Dombornyomott  csilivili Rush for Berlin mellett sem tudtam eljönni. Ezt a játékot is a Stormregion készítette, akik a S.W.I.N.E.-t, de szerencsére a ők maguk a kiadójuk a játékuknak, ezért egy elég vastag és színes kézikönyv is járt hozzá, ez is CSAK 1000 Ft-ért. Értékelésem, habár ezzel sem volt még időm játszani, 8.7.

Tehát, 8700 Ft-ból nem egy játékot vettem meg, de nem ám. Nem is olcsó szarokat(mint pl a bejegyzés aljára linkelni fogok), hanem mind-mind minőségi darab. Egyetlen egy termékkel nem voltam megelégedve, és az a pontozásán is látszik.
A pontozásokat a termék egészére adtam, nem külön a játékra, hanem arra, hogy mit veszek meg, és hogy mit kapok érte.

A CDprojekt most kezdett bele kettő új projektbe, mégpedig a gog.com ba, ahol régi játékokat adnak, teljes másolásvédelem nélkül, full verzióval, és rettenetesen olcsón, és a Legjobb Választás sorozata, ahol ugyancsak kicsi "régebbi" termékeket lehet vásárolni, de csak 2000 Ft -ért, igaz, itt nem kapunk érte díszdobozt, de egye fene, online extrákat kapunk minden termékért (végigjátszás, háttérképek stb.), és ráadásul ha több ilyet veszünk, késöbb bögrére, táskára vagy akár kabátra is beválthatjuk a pontjainkat.

Szal az értékelésem
Command and Conquer Saga
-Kiadó: Electronic Arts
-Készítők: Westwood-EA:LA
-Tartalom: Az első C&C től a C&C3-ig mindegyik PC-s C&C. (12db)
-Csomagolás: Díszdoboz, 2 igen vastag kézikönyv
-Nyelv: Mivel amerikából rendeltem, angol
-Ára: Behozattalal együtt 11 000 FT
-Értékelése az árunak: 9.7
-Értékelése a játékoknak: Mivel sok játék van benne, 8.0-tól 9.5-ig.
-Online közösség: Lényegében az összes játékhoz van ilyen, egész szép lélekszámmal. A Tiberian Sun, Red Alert2, Generals és ZH, plusz a C&C3 hoz rengeteg játékos tartozik.
-Megérte? Meg.

Joint Task Force
-Kiadó: CDprojekt
-Készítők: Sierra, Most Wanted
-Tartalom: JTF játék.
-Csomagolás: Díszdoboz, 1 igen vastag kézikönyv
-Nyelv: Teljesen magyar
-Ára: 1 000 Ft
-Értékelése az árunak: 8.6
-Értékelése a játéknak: 8.5
-Online közösség: Néha felpislákol, de nem jellemző
-Megérte? Meg.

SWAT 4 GOLD
-Kiadó: CDprojekt
-Készítők: Sierra, vivendi GAMES
-Tartalom: SWAT 4 és a kiegészítője a SWAT 4: Stechkov Syndicate
-Csomagolás: Díszdoboz, 2 igen vastag kézikönyv
-Nyelv: Magyar felirat, magyar kézikönyv
-Ára: 1 000 Ft (legjobb választásként 2000 Ft)
-Értékelése az árunak: 8.7
-Értékelése a játékoknak: 8.7
-Online közösség: Van
-Megérte? Meg.

World in Conflict
-Kiadó: CDprojekt
-Készítők: Sierra, Massive Entertainment
-Tartalom: WiC
-Csomagolás: Díszdoboz, 1 igen vastag kézikönyv
-Nyelv: Magyar felirat, magyar kézikönyv
-Ára: 4 000 Ft
-Értékelése az árunak: 9.7
-Értékelése a játéknak: 9.8
-Online közösség: Él és virul, gyere te is :)
-Megérte? NANÁ!

S.W.I.N.E.
-Kiadó: automex
-Készítők: Stormregion
-Tartalom: S.W.I.N.E.
-Csomagolás: Semmi, a második lemez papírtokban van, de a kézikönyv letölthető az internetről...
-Nyelv: Magyar szinkron
-Ára: 700 Ft
-Értékelése az árunak: 7.5
-Értékelése a játéknak: 8.8
-Online közösség: Köszöni jól van, sok magyar van ráadásul
-Megérte? Ha csak a játékot magát nézzük akkor természetesen igen!

Caesar 4
-Kiadó: CDprojekt
-Készítők: Sierra, vivendi GAMES
-Tartalom: Caesar 4
-Csomagolás: Díszdoboz, 1 igen vastag kézikönyv
-Nyelv: Teljesen magyar
-Ára: 1 000 Ft (legjobb választásként 2000 Ft)
-Értékelése az árunak: 8.5
-Értékelése a játéknak: 8.5
-Online közösség: Tudomásom szerint nincs, de nem tudom, nekem nem akar elindulni ez a része.
-Megérte? Meg.

Rush for Berlin
-Kiadó: Stormregion
-Készítők: Stormregion
-Tartalom: RfB
-Csomagolás: Extra Díszdoboz, 1 igen vastag és színes kézikönyv
-Nyelv: Teljesen magyar
-Ára: 1 000 Ft
-Értékelése az árunak: 8.7
-Értékelése a játéknak: 8.5
-Online közösség: Tudomásom szerint nincs
-Megérte? Meg, de vigyázni kell a díszdoboz kibontásánál, nehogy eljöjjön róla a matrica miatt a festék. inkább elvágjuka  amatricát, ne leszedjük!

Amiket kihagytam, azok átlagosak. Szal kézikönyv díszdoboz nélkül.
Szerintem a felsorolt játékok bármelyikével próbát tehet az ember, itt nem 10 000 Ft-ról van szó, hanem 1000 illetve 2000 ről. Bármikor ajánlani tudom ezeket, csak lényeg, hogy jót válasszunk, mert ebben az ár kategóriában viszont rengeteg, nagyon rossz játék van. Pl itt van FreddyD egy másik nagy videója, tessék megnézni, az ilyet messze elkerülni: 

Szerintetek megérik ezek a játékok a pénzüket?

 

Címkék: én videojáték bejegyzés bemutató

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr23661705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása