twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

WCG és Szeptember

Abydos 2008.09.01. 12:56

Úgy döntöttem, hogy elmegyek a Magyar WCG döntőre, de teljesen civilként. Az online selejtezőkkel ellentétben egész jó volt a szervezés, de voltak falális hibák is de erről késöbb.

Az egyik haverommal mentem, de sajna ő csak 12 től ért rá, de pont elcsíptük a magyar C&C döntő legvégét. Gorky szép teljesítményt nyújtott Xeon ellen, nem sok esélyt hagyott neki.  Mondjuk nem tudom, hogy Gorky a cselekedeteit a kommentátor befolyásolta-e, hogy menyire lehetett hallani játékközben a közvetítést.

Ennek vége, mentünk is tovább. Nézelődtünk, nézelődtünk, egyszer csak rájövünk, hogy itt biza pontokat is lehet szerezni, amit szinte bármire bevállthatunk... El is kezdtünk lelkesen gyűjtögetni, mindenkihez odamnetünk kérni, az egyik gyerek mondta viszont, hogy siessünk, mert fogynak a cuccok, már Gears of War nincs! NINCS GEARS OF WAR!!! VÁÁ. Sebaj, elmentünk megkérdezni mi van még. Hát fogytak a cuccok rendesen...
Nekünk még nem volt elég pontunk, tehát még körözgettünk, nagy büntetés volt az, hogy pontokért kellett játsznaunk de lényegtelen. Fifa bajnokságban a második mérkőzésemben kikaptam, de azért is kaptam 2 pontot és miközben játszottam a haverom szerzett Gamestart! Jeee, már nem megyünk haza üres kézzel!

És hopsz, megyünk beváltani a csekély 20 pontunkat, és akkor itt említeném meg a Fatális hibát. Ok, mi 20 pontot gyűjtöttünk össze, és már alig volt valami... De aki összeszedi a 120 pontot és hatalmas vigyorral az arcán átvenné a "nyereményt" annak hirtelen azzal kell sembesűlni, hogy minden elfogyott. Már pedig biztos volt ilyen ember, mert nekünk is csak 5 dolog maradt, meg 2 egér de az nem érdekelt minket.

Hát én egy USB elosztót hoztam el, a haverom meg 1 NHL 08 játékot. Végülis pozitív élményekkel távoztam, de félek nem mindenki tudott így hazajönni. Jövőre az elsők között megyek oda :)

SZEPTEMBER 1
Ma megkezdődött a SULI! JIPPPÍÍÍJéééééeeelkmrlekmger.
12. es lettem, nagyon "ÖRÜLÖK". Reggel felkelni, 5 perces késés, reméltem lekésem az évnyitót, de szerencsére megvártak vele. (HALLELÚJA).
Gyászruhában akartam menni, nem véletlenűl, de nem jött össze. CSAK EGY ÜNNEPLŐ VÁÁÁ.
3 Osztályfőnöki és kész, haza is jöttem, nem időztem ott fél másodpercet sem. Nem akarok suliba menni, de muszáj...

Címkék: én videojáték bejegyzés command & conquer

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr40643022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CnCFaN 2008.09.03. 14:29:58

Hát akkor ennek a blognak is annyi. Nem izgatja a kockákat egy napló. Legfeljebb a játékok...
süti beállítások módosítása