twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Újraindul a cnchq!

Abydos 2008.08.22. 23:59

Üdv Mindenkinek! 

Hamarosan rájövök, hogyan kell ide videót és képet beilleszteni, türelem, ezt minden minden hanlapomon eljátszottam, sok idő kell mindenhova mire egy képet beillesztek. Mindenhol más és más! Ez van!

Ja, és takipepe kérésére újraindúl a cnchq.extra.hu. Ez mit jelent? Azt hogy újraindúl a cnchq! Ez mit jelent? Azt hogy ... :)

Címkék: én bejegyzés

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr45628636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

takipepe · http://www.designuniverzum.gportal.hu 2008.08.23. 11:41:58

hát ennek igazán örülök Abydos... na végre... jolvan... már hiányzott

gerey 2008.08.23. 15:52:59

sok sikert, gl meg minden :)

gerey 2008.08.24. 19:36:36

Nem tudom, hogy az én készülékemben van-e a hiba, de nálam nem jön be az oldal.

[Ra.hu]Spike 2008.08.25. 12:43:02

grat nektek... legalább ne hazudnátok... "suli meg tanulás" a nagy lófaszt, csakazért otthagyni egy közösséget mert valaki szóvátette egy hibádat, és most megint csináljátok a hülyeséget, hogy az egyébként is kicsi magyar közösséget kettészedjétek... gratulálok összetartás, becsület nállam ezekből mind megbuktál..
Annyit most elmondok neked, hogy az Electronic Arts egy közösséget fog támogatni :)
Aki pedig morpheus-t bármi módon baszogatja nem csak velem gyűlik meg a baja, ti még be se tudtátok kapcsolni a számítogépet mikor ő már c&c-vel foglalkozott, "sajnálom a generals közösséget" kurvára a szívedhez nőhettek 2hónap alatt... Kimo 2004óta adminkodott ott, Morpheus készítette az első genz oldalt 2003-ban...

Szóval ha lemondotok akkor legalább az igazat is elmondhatnátok mert az a dolog amit nagyon nem tolerálok a hazugság...

ZeRa 2008.08.25. 13:26:02

Gondolom arra az eredményes bajnokságról, + az Xfire-s cnc közösségről, meg az új hírekről beszélsz a "hibák" alatt.

Abydos · http://abysan.com/blog 2008.08.25. 13:28:27

Hát Spike, én sem vágom hol hazudtunk. Egy büdös szóval nem mondtam hogy tanúlni fogok. Meg hogy suli meg minden. Ilyen hülyeséget nem tudom honnan szedtél, egy helyen sem írtam és nem írtunk ilyet, amit kitalálsz, legalább ne a mi hazugságainknak állísd be.
Örülök, hogy feljöttél az oldalra, máskor is szívesen látunk.
Üdv

UI.: Ok, ha nem támogat az EA, majd támogat minket más.
UI2.: Amit leírtam, mind IGAZ. Pech ha nem tetszik valakinek és fáj, NEM FOGOK HAZUDNI, CSAK AZÉRT, HOGY NEKTEK JOBB LEGYEN! Puszi, aby

Abydos · http://abysan.com/blog 2008.08.25. 13:57:43

Mellesleg Spike te sem a kollégádat véded hanem leoltod, te sem vagy jobb bármelyik kétszínű embernél. Morpheusnak tisztán leírtam, nem éreztem jól magam, nem volt jó a környezet és pont. Te is egy fő indok voltál, hogy miért a redalert.hu ról távoztam először. Szted miért nem akartam menni arra hülye "bajnokságodra" f1 ben? Gondolkozhatnál te is mielött mindenkit kiosztasz, te megsem születtél, amikor én már a Mariót csukodt szemmel játszottam ki.

[Ra.hu]Spike 2008.08.25. 14:19:49

ZeRa látom közöd nincs a témához... milyen bajnokság? xfire közösség? nézzél már utána én miket csináltam-> Replay rendszer, 2 tényleg sikeres bajnokság, stb... nem kellene olyan dologba beleszólni ami nem rád tartozik.

Morfi talpnyalója mi... :D nemtudom mennyit tudsz te a munkájáról mikor így lejáratod, mindig is kedbves volt az újakkal nemtudom miért kellett így elmenni

u.i.: aby nem oltottalak csak ha hülyeséget csinálsz nem fogok a hülyeség pártjára állni, gorkyt is megszóltam mert nem az ő hatásköre téged leszidni, de egy ilyen versenynél igazán nem kellett volna sok ahhoz hogy megtaláld az időpontokat érdekes módon nekem sikerült...
hazugság alatt azt értem hogy mindenféle kifogással otthagyjátok az oldalt, hogy tanulni kell meg ilyenek erre nyittok egy másikat... GG!

[Ra.hu]Spike 2008.08.25. 14:21:56

ZeRa: pontosság én nem magamról beszéltem hanem morfiról a 25 évével... azt írtam hogy Ő már a gen.hu-t csinálta magamról nem beszéltem... én "csak " cnctw.hu megjelenése óta szerkesztem az oldalt... és hiddel engem is szidtak már le nem 1* mégis ittvagyok nem furcsa ez?

ZeRa 2008.08.25. 14:23:53

Morfi munkájárol elég sokat tudok, valóban jól csinál mindent, mellesleg nem vagyok, új, genhun kb 3 éve ismerhetnél.

De valóban, felejtsd el amit írtam, semmi közöm a nagyok dolgához.

Abydos · http://abysan.com/blog 2008.08.25. 14:25:48

"hogy tanulni kell meg ilyenek erre nyittok egy másikat"
Soha az életemben nem mondtam hogy tanulás miatt, utálom a tanulást miért pont ezt írtam volna? Hát ha ezt írtam akkor jobban hazudok mint hittem, még magamnak is simán olyan jól hazudok hogy beveszem.
Hagyjuk már a versenyt, akkor sem érdekelt, most sem, de igazán hírezhetted volna a KÖZÖSSÉG ÉRDEKE MIATT, HAMÁR TE TUTTAD AZ IDŐPONTOKAT! Legalábbis szólhattál volna, hogy holnap verseny ugyan hírezzük már ki. De nem tetted, én meg nem tudtam. Mitől vagy akkor te jobb mint én?

[Ra.hu]Spike 2008.08.25. 14:39:18

Aby nemhiába hagytam abba a tiberium.hu szerkesztését :D ottvoltatok ti nem az én feladatom volt, ha ennek ellenére megcsináltam volna tőletek veszem el a munkát, aki kérdezte annak megmondtam

Abydos · http://abysan.com/blog 2008.08.25. 14:41:03

Nem kérdeztem, mert nem tudtam róla, akkor szerintem ezt megbeszéltük.
süti beállítások módosítása