twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mai napom: Computer Art Fórum

Abydos 2010.11.05. 17:58

Deko szólt nekem, hogy lesz ilyen rendezvény, rövid regisztráció volt hozzá csak szükség, így el is mentünk a mai nap folyamán. Ez egy "művészeti" fórum volt, amihez számítógépek kellenek, inkább a videojáték szempontok szerint. Deko munkahelye, a Nemesys Team is képviseltette magát egy előadással ezért úgy időzítettünk Petivel, hogy pont akkorra odaérjünk. A Deákon találkoztunk, nem is volt probléma. A Délinél leszálltunk és elindultunk egy általam jónak feltételezett irányba. A Telekom székházhoz kellett menni, nagyon megörültünk, amikor kilométerekkel előrébb megláttunk egy épületet egy hatalmas T-betüvel. Nemsokkal előtte elmentünk egy fűnyírós traktor előtt, meg is jegyeztem, hogy nekem kell egy ilyen. Mikor viszont odaértünk a T épülethez, hoppon maradtunk: Itt nincs Telekom székház... Ajjaj... Tovább gyalogoltunk, néztük azt a T épületet semmi. Jó, haladjunk tovább... Volt Petinél minden, GPS-el kerestük a célpontot, igen ám, de a pontos címet egyikünk sem tudta szerencsére (megjegyzem, ha a Déliből megyek valahova, szinte tuti, hogy sose találok a célponthoz elsőre, ez ilyen átokféleség) aztán megálltunk egy téren és mobilneten néztünk utána a címnek. Végül kiderült a cím. Rájöttünk, hogy eljöttünk mellette. Megnéztük a feltételezett címet, de nem volt jó. Elindultunk vissza ott sem volt semmi... Újra megnéztük neten (ekkora már jókora késésben voltunk) és megint elnéztük a címet. Aztán megyünk megyünk és a traktoros mezőn túúl megláttuk a T zászlókat... Óh már...

Beértünk, regisztráció. Elpakoltunk Peti táskájába. Be a Nemesys már folyamatban lévő előadására. Én közben kiszemeltem magamnak Dekót, de tudtam, hogy alacsony, így a mellette lévő két magas ismerősének köszönhetően megvolt a kellő kontraszt, hogy könnyen észrevegyem. Az előadásról annyit, hogy szerintem jó volt, szépen és érthetően elmondott mindent Dekó főnökura.

Ezután vége lett, vártuk, hogy kijöjjön és leszólítsam, de nem jött. Odaültünk mögé. Rácsörögtem, de le lehetett némítva, nem vette észre. Ezután kitaláltam, hogy hajtogatok egy repülőt és megdobom vele. Meg is tettem, eltaláltam, kapásból rávágott egyet a kollégája fejére, hogy biztosan ő volt :D Én csak félgyanúsan mosolyogtam és ártatlanul a mennyezetet néztem. Aztán leesett neki, hogy én lehetek akkor az Aby. Nagyon röviden beszélgettünk csak, sajnos nem úgy jött ki a lépés, hogy többre lehetőség legyen.

Aztán sorsolás volt. Ilyen hűűűűdenagy beharangozással, hogy í meg áh... Bazinagy előadást tartottak, amire senki nem volt kíváncsi, 3 embert kisorsoltak és jóccakát.  O.O

Ezután jött a Digic előadása. Ez érdekelt engem, a Dragon Age trailer készítéséről beszéltek, de a kezdeti folyamatoktól a befejezésig. Olyan felvételeket láthattunk, amit senki sem, még a Bioware és az EA sem :D Kezdetleges animációkat és koncept videókat, amikből végül a nagy mű lett. Szóval ez érdekes volt, csak sajnos az előadó kifutott az időből.

A másik előadás ami még érdekelt engem (Peti nem mondta mi érdekli őt, de az biztos, hogy mindenhova bementem, ami engem érdekelt :D ) az a Motion Capture volt, szóval az, amikor golyókat raknak az emberre és felveszik a mozgást. Érdekes volt, volt alkalmam kérdezni is, így ez az előadás is tetszett.

Itt kitérnék a helyszínre. Jó volt, szép volt, nagy volt, de kicsi is volt a sok embernek illetve ami rosszabb, nem volt bent levegő és meleg volt bent. 

((Rájöttem, hogy tényleg jobban érdekelne a rendezés, mint a játékkészítés, de sajnos, erre Magyarországon nem sok lehetőségem van. :( Ezért írok, mert olcsó és nem kell hozzá semmi, pedig én inkább szeretem látni, amit elképzelek, de ez csak egy kis saját gondolatmenetnyi kitérő... :/ ))

Ezután Petit elvittem a Várnegyedbe. A Mátyás Templomnál kötöttünk ki, itt meg is ragadtam az alkalmat, hogy kicsit jobban szemügyre vegyek a kor építészeti stílusát, Peti dokumentált nekem pár fotót, természetesen a könyvben szeretném hasznosítani az építészetet :)

Ezután fel a csodálatos, Budapest gyöngyszemének tekinthető várbuszra, amin, mint a heringek szoronghattunk. Élvezetes volt, szó se róla.... Elég szégyen, hogy a turistáknak ezeken kell utazniuk... Mellesleg az is szégyen, hogy nekünk is, de az már más kérdés. Moszkva tér, metró, majd a Deákon különváltunk.

Ez lett volna a mai napom...

Címkék: blog érdekes film könyv én bkv videojáték bejegyzés bemutató dragon age

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr342426280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GPeti07 2010.11.05. 19:09:24

Én még tegnap elmondtam, mi érdekel, még egy sorrendet is :D
Hogy, mondtam hogy menjünk délre, de még gondolkoztam hogy előtte a "Bevilágítási technikák Maya 2011 segítségével"-t esetleg, de aztán mégsem, és mind ketten beleegyeztünk hogy délre megyünk. Tehát "Nemesys Games", sorsolás, "Digic Pictures" (mert hogy ezzel egy időbe valami angol előadás volt a másikba, ugye azt meg annyira nem kell erőltetni :) ), ugye utána a Kerekasztal-os terembe nem jutottunk be annyira televolt, így mentünk a Mocap-ra, ha persze befértünk volna a kerekasztalba akkor még a Mocap-ot utána is megtudtuk volna nézni, mert hogy kétszer volt egymás után ugyan az, de mivel ez nem jött össze hamarabb végeztünk mint terveztük. A várnegyedben meg még úgy sem jártam, de legalább így van ingyen jegyünk BGS-re hogy előbb hazaértünk :D
süti beállítások módosítása