twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új külső!

Abydos 2010.10.24. 21:50

A rendszeres látogatók már biztosan észrevették, hogy egész nap csatatérnek nézett ki a blog, hol volt kép - hol nem volt, hol volt betű - hol nem volt. A lényeg a lényeg, több mint félúton járunk az oldal átalakításában, ami jelenleg hiányzik az egy másik fejléc, bár én kezdek megbarátkozni ezzel a pár betűvel is, lehet nem kellene túlcifrázni.

Az egész változtatás hátterében deko áll (dizájner-grafikus-animátor...) a szakmája így nem állt messze tőle a dolog, vagyis ő mondta, hogy nem tetszik neki az oldal, mert naivan megkérdeztem tőle valamelyik nap, mit gondol róla. Azt tudni kell, már írtam is, hogy nem értek a honlapszerkesztéshez, a CSS rendszer viszont a lehető legföldöntúlibb dolognak tűnik számomra. Anno amikor először nekikezdtem a blog átalakításának, akkor is egy már meglévő témát alakítottam át, most is a már kész témát csinosítgattam, igaz most már az Opera Dragonfly segítségével, így viszonylag könnyedén rájöhetek egy-kettő dologra. Sajnos deko sem ért a gyönyörű CSS nyelvhez, így az instrukcióit követve, nekem kellett rájönnöm megint mindenre.

Szóval kérdeztem dekót, mit szól hozzá. Azt mondta, örült, hogy megkérdeztem, mivel ő nem akart ezzel megbántani, nem is kímélt. Én szerettem az előző kinézetet, de tény, hogy amit most láttok, az sokkal jobb. Első lépésként a betűtípus azonnali cseréjét javasolta, az már pár napja megtörtént, de tegnap este elkezdtem kísérletezni a színekkel, elégedett is voltam, tényleg sokat javított a hangulaton. Ma beajánlotta deko a narancsszínt, megbarátkoztam vele, alapból nem áll messze tőlem az ilyen élénk narancs szín, de alapból annyira nem tetszett, most, hogy készen vagyunk sok változtatással már jobban bejön.

A háttér alapszínét tegnap megtaláltam, de az átmenetet ma deko tökéletesen megoldotta, illetve kidobatta velem azokat a színeket, amik nem voltak a blogra valók, így a számomra nagyon kedves sárga színnek is vége.

A fejléc képe nagy kérdés még most is. Alapból bejön nekem ez az egyszerű, de sokáig kerestük a megfelelő betűtípust is, a számomra kedves Terminátor betűtípust deko amolyan "élő szövet a fémvázon" szintű utasítással töröltette el velem. Kegyetlen, esélyem sem volt...
Amit még változtattam, az Opera letöltés gombot levettem, egy linket raktam helyette be, remélem ugyanúgy fogjátok használni mint az előzőt, hisz jól esnek a plusz pontok MyOperán a letöltések után :D

A lényeg, hogy összehoztuk, nagyon sokat köszönhetek dekonak, tényleg rengeteget segített. Mint mondtam, a fejléc még kérdéses, neki nem jönnek be az előző képek, én meg meguntam azt, amúgy is váltani szerettem volna, amíg nem találunk ki jobbat, így marad.

A blog változásának tiszteletére a twitter csatornám hátterét és stílusát is megváltoztattam, leegyszerűsítettem. Főleg azért tettem így, mert a twitteren a háttér szinte sose látszódik, minden felbontásban máshogyan néz ki, más látszódik belőle. Így lesz a legjobb szerintem.

Ha bármi észrevételetek, véleményetek vagy tanácsotok van, szóljatok, örömmel fogadom őket, igyekszem a lehető legélhetőbbé és legkellemesebbé tenni a blogot. (Pl ha a fejlécre kattint valaki, a főoldalra ugorjon vissza az oldal.)

További kellemes időtöltést kívánok a blogomon!

Címkék: blog én bejegyzés

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr522396146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanraith 2010.10.24. 23:10:57

"Pl ha a fejlécre kattint valaki, a főoldalra ugorjon vissza az oldal"

Ezt azóta hiányolom, amióta először megtaláltam az oldalad a C&C 4es NODos gyűrű miatt... :D Nekem hiányzik a színes fejléc is, így kicsit egyhangú látványt nyújt szerintem az oldal, pedig a tartalom nagyon is sokszínű. Így ne hagyd! :) Amúgy tetszik!

deko42 2010.10.25. 10:09:30

Tudom, lassan az idegeidre kúszom, de valóban szükség van egy jó fejlécre. Persze ez a puritánság a maga nemében akár szép is lehetne, de a tartalomhoz a forma... amfora:)))) Na jó, viccet félretéve, egy jó kompozíciót mindenképpen oda biggyeszetnék, tudom, sokat szenvedtünk vele este, de nem maradjon így:) Úgy sem foglak békén hagyni, amíg a blogod külcsínje nem fog hajazni a tartalomra:)

Márkusz · http://soamarko.wordpress.com 2010.10.25. 20:32:09

Fejlécet tényleg változtatni kéne, ez így túl szolid :D
NEM LÁTOM KANE-T és Dárt Vödört!

Abydos · http://abysan.com/blog 2010.10.25. 20:41:17

Ok, lesz másik, nyugi :D Mester Deko dolgozik az ügyön :)
süti beállítások módosítása