twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kingdom Hearts: Birth by Sleep videó és pár élmény

Abydos 2010.10.02. 11:29

Itt van az a játék, amit nem bírok lerakni. Nem megy! Próbáltam, egyszerűen tényleg, próbáltam, de nem lehet! Mindenkinek ki kell próbálnia! :D

  Van pár játék PSP konzolon, amit illő aranyfoglalatba rakni. Az egyik ilyen, ez a remekmű... Van pár PSP játék ami jobban megfogott, de nagyon kevés olyan van, ami nagyon!
  Loco Roco, Star Wars: Battlefront: Elite Squadron, LittleBigPlanet, Ace Combat X2, Resident Evil (fekete bárány, mert eredetileg PS1-es) és még pár ilyen cím van, aminek a nevét remegve ejtem ki, de az új Kingdom Hearts abszolúte felfér a listámra! 

Most az új mániám a Resident Evil mellett a Final Fantasy. Nem tudom mi van ebben az agyament világban ami bejön, de rohadtul bejön! Totális káosz számomra az egész, hiába olvasok utána a neten, valahogy nem áll össze mi ez, mit takar maga a "Final Fantasy", annyira jöttem csak rá, hogy a számozások külön korszakokat jelölnek, de az biztos, hogy eszméletlenül jó RPG címeket takar az FF név. Erre ide jön egy számomra teljesen totálisan ismeretlen új név (pedig több része is van PS2-re, illetve Nintendo DS-re) és győz, tarol, apokaliptikus pusztításba kezd! 

Képzeljetek el egy kőkemény anime vagy mittom én milyen, japán szerű emberkéket, ilyen 3 méter hosszú karddal, na az a japános izéség, aminek a Dragon Ballon és a Pokemonon kívül nem igazán vagyok ezeknek a híve (bár van sok jó cím persze, de vagy nem ismerem, vagy nem érdekel (annyira)). Szóval van ez a hardcore japán cucc, erre bejön a képbe az édibédi Disney... Disney? Hogy a francba lehet összehozni egy japán anime (szerű) karakterrel Hófehérkét, Csipkerózsikát, Hádészt, Stichet, Donald Kacsát, vagy Mickey Egeret? Noha már sok órát beletoltam a játékba, még mindig nem tudom rá a választ, mindenesetre fantasztikus ötlet volt :D

Olyannyira, hogy rávettem magam: Meg akarom érteni a történetét. Ennek viszont az a hátránya, hogy így vége a mobilitásomnak, ugyanis angolul nem tudok, egy nagyon okos eszközzel viszont egész érthetővé tudom varázsolni a játékot. Bizony, a Google Fordító segítségével még én is megértem mit hápognak a kacsák, szóval leülök ölembe a laptoppal és PSP-vel, és ha valamit nem értek, bepötyögőm akár a teljes mondatot a fordítóba, és voalá, már értem is! Ilyet egy videojátékkal nem csináltam soha előtte, szóval ez nálam mindenféleképpen haladás, soha nem használtam még játék közben szótárt, csak ha elakadtam és nem tudtam a küldetést teljesíteni, mert nem értettem a feladatot.

Szóval, így az összeszedetlen írásom végére érve, egy akció-kaland RPG játékról beszélek, a többit a videó mondja el, frenetikus! Tényleg imádom! 

Címkék: blog én videó psp videojáték bejegyzés bemutató

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr462338175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Márkusz · http://soamarko.wordpress.com 2010.10.02. 19:40:24

Azért lett Final Fantasy mert a készítők akkoriban elég csórok voltak és ez lett az utolsó reményük és be is jött nekik. Egy igazi best seller lett és most tart a 14. részénél bár szerintem a 7. rész volt az utolsó jó final fantasy a 8. már taszított.

Abydos · http://abysan.com/blog 2010.10.02. 22:27:36

@Soa Mark: A Crisis Core-ra is rákaptam, az is VII, csak előzmény, és tényleg az egyik legjobb PSP-s cím, de azért ez jobban bejött! :)

Márkusz · http://soamarko.wordpress.com 2010.10.03. 10:18:38

Azt sokan ajánlják mint egyik legjobb PSP cím.

Abydos · http://abysan.com/blog 2010.10.03. 14:43:13

@Soa Mark: Van pár epikus cím, ami miatt már megérte megvenni a PSP-t. Ez is köztük van, de megmondom neked, ez a Kingdom Hearts nálam arat a fönt felsorolt címekkel egyetemben :D
süti beállítások módosítása