twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

StarCraft twitter vita!

Abydos 2010.07.22. 15:17

Íme egy teljes twitter vita az SC rajongók és támogatók VS Én!
Fogadjátok nagy nagy szeretettel, mivel rohadt nehéz volt ezeket a beszélgetéseket összegyűjteni, jó szórakozást, én nagyon jót szórakoztam rajta :D

LENTRŐL FÖLFELÉ KELL OLVASNI! Mivel teljesen más környezetből szakítottam ki, valószínüleg nem lesz könnyű elolvasni. A @ azt jelenti, kinek ment az üzenet. Szóval ha azt látod, @abyhun az azt jelenti, hogy nekem küldték. Ha mást látsz a kukac után, akkor én küldtem valakinek általában. Az első név általában a küldöt jelöli, az utána lévő pedig a célszemély, akinek az üzenet ment!

abyhun @CashBacsi ..az egyedi sztorit nevezik meg,ami hidd
el,engem zavar,mert látom, hogy a sztori minden, csak nem egyedi és tökéletes.. Jó melót
less than 5 seconds ago via web in reply to CashBacsi

abyhun @CashBacsi "fikázol egy játékot egy olyan tulajdonsága
miatt aminek kurvára semmi köze nincsen ahhoz, hogy sikeres lett!" Mégis rengetegen..
1 minute ago via web in reply to CashBacsi

CashBacsi @abyhun ... aminek kurvára semmi köze nincsen
ahhoz, hogy sikeres lett! De én befejeztem, mert sok a munkám...

CashBacsi @abyhun ha gondolod tegyél így, de nem ez a lényeg,
hanem az, hogy fikázol egy játékot egy olyan tulajdonsága miatt...

abyhun @CashBacsi Sokkal nagyobb szakértő ezen a multiplayer
téren, mint mi valaha is leszünk.
2 minutes ago via web in reply to CashBacsi

abyhun @CashBacsi Ha gondolod, megkérdezhetem neked
Gorky-t, aki fullra hihetetlenül Starcraft fan, hogy mi a véleménye a játék RTS vonaláról

@CashBacsi a stratégiai csak másodlagos, a gyorsaság
és a rutin számít.. De a legtöbb RTS-nél ez a hiba fenn áll.. Itt csak erősíti a limit!

abyhun @CashBacsi De mivel ha elkezdek játszani, lehet
akármilyen startégiám, ha lassú vagyok úgy is lerohannak, ezért nem mondanám RTSnek, mert...
5 minutes ago via web in reply to CashBacsi

abyhun @CashBacsi 12 Egység bárhogyan is nézem, csak arra jó,
hogy ki tud hamarabb ennyi egységet irányítani. Ez gyorsaság és tapasztalat kérdése
6 minutes ago via web in reply to CashBacsi

abyhun @CashBacsi Nem raktam bele több száz napot, mivel nem
kezdőbarát játék (és én az vagyok) ezért hamar elvérzek! Mint mondtam a sztorit szidom
7 minutes ago via web in reply to CashBacsi

abyhun @CashBacsi Nem! A kezdőknek stratégiai játék! A
profiknak nem az, hanem taktikai! Nincs idő stratégiázni meccs közben, csak nagy vonalakban!

CashBacsi @abyhun A 12 maxi egység azért van, mert ez nem
C&C, ahol gyártasz 100 Mammut tankot és vége a meccsnek! Ez egy stratégiai játék a javából!
10 minutes ago via web in reply to abyhun

CashBacsi Vázzeg, te olvasod amiket írok? Beleraktál már több
100 napot a multiba? Ami miatt legendává vált? NEM? Akkor NE fikázd! ENNYI!

abyhun @hungerey Már kezdem is :D
1 minute ago via web in reply to hungerey

hungerey @abyhun Majd valamikor másold be, mondjuk a
forumra a postokat/vitákat érdekelne... :)
2 minutes ago via web in reply to abyhun

abyhun @CashBacsi ....az AI-t nem szidhatom, mert 98-as a játék,
ekkoriban még nem volt annyira okos semmisem. A történeten akadtam csak fent!
2 minutes ago via web in reply to CashBacsi

abyhun @CashBacsi ...illenek, attól még rettenetesen idegesítőek
a Zerg hangok. A játékmenetnél csak a 12 max egységet keveslem....
3 minutes ago via web in reply to CashBacsi

abyhun @CashBacsi ...Terránoknál külön megjegyeztem, hogy a
zene találó, a Zergeknél viszont nem értek vele egyet. Noha a hangok a képi világhoz...
4 minutes ago via web in reply to CashBacsi

abyhun @CashBacsi Akkor nem értem miért vitázunk vagy mi a
gond? Grafikát nem hoztam szóba, mert szerintem a kora legjobb 2D-s grafja!...
4 minutes ago via web in reply to CashBacsi

CashBacsi @abyhun Figyi... szerintem ezt nem kell mondogatnod
1000szer, mivel nem kell hozzá az engedélyed! ;)
5 minutes ago via web in reply to abyhun

CashBacsi @abyhun ... a dolgot a magam részéről!
5 minutes ago via web in reply to abyhun

abyhun Már megint, egy újabb Starcraft fan bot követőm lett,
miközben vitázunk. Remek, úgy követnek ezek, mintha dicsérném...
5 minutes ago via web

CashBacsi Nem lehet vita tárgya olyan dolog ami félinformáciokból
ered, főleg nálam nem. Az SC-t NEM a sztorija tette naggyá! Ezzel kb. le is zártam..
6 minutes ago via web

abyhun Én nem ítélek meg senkit vita alapján, de ha van valaki,
aki igen akkor mondom, nyugodtan lemondhat a követésemről
7 minutes ago via web

abyhun Bármikor és bárhol, mert úgy gondolom, hogy vitával lehet
legjobban véleményt cserélni, ha két nagyon ellentétes nézetű valaki találkozik
7 minutes ago via web

abyhun Vitázni szívesen vitázok erről, ez volt a célom, de ha
valakinek nincs vérmérséklete hozzá, akkor unfollow,mert én szeretek vitázni BÁRMIRŐL
8 minutes ago via web

abyhun @CashBacsi Akkor most izgulhatsz, mert van pár dolog,
ami a C&C készítők kezében van az SC2 nél. Ja, és SC1 fejlsztők is dolgoztak már C&C-n
9 minutes ago via web in reply to CashBacsi

abyhun @CashBacsi Egy olyan játék, ami a SIKERtörténetekből
lopott! Párszor még leírom: ALIENSTARTREKWARHAMMERPREDATORSTARSHIPTROOPER STB
10 minutes ago via web in reply to CashBacsi

abyhun @CashBacsi Hát szerinted hulladék volt, szerintem meg
valamire való volt, egy mítosznak nem kell komolynak és értelmesnek lennie! LSD LOST!

abyhun @CashBacsi Bevallottan a világ vallási történeteire és a
világ mitológiáira épül! BEVALLOTTAN! Lucas sose titkolta, honnan merített ötletet!
13 minutes ago via web in reply to CashBacsi

Raam989 @abyhun De ne jelezzed, mert magad ellen fordítod a
világot... xD
14 minutes ago via Digsby in reply to abyhun

abyhun @CashBacsi Kritikázni van jogom, ezt most élőben teszem.
Te is kritikus vagy, én is annak tartom magam, mégsem ítélek meg senkit emiatt!

abyhun @CashBacsi Ennél aktuálisabb időpont nincs! Sokan most
veszik elő és újra dicsérik, én csak elővettem és twitteren jelzem, hogy nem tetszik!
15 minutes ago via web in reply to CashBacsi

CashBacsi @abyhun Ahol csak és kizárólag a tudásodon múlik,
hogy győzöl-e vagy sem, nem pedig holmi rushnak, vagy tápolt egységnek, fajnak!
16 minutes ago via web in reply to abyhun

abyhun @CashBacsi Erre írtam "Zombik is léteznek már vagy 40
éve, mégsem hurrogta le a ReziEvil játékokat senki, hogy máshonnan lopták az ötletet."
17 minutes ago via web in reply to CashBacsi

CashBacsi @abyhun Ezek a jelzők a mai napig LEGJOBB multis
élménynek szólnak. Az egyetlen játéknak ahol TÖKÉLETESEN ki van egyenlítve minden faj!
17 minutes ago via web in reply to abyhun

Raam989 @abyhun % És az SC-t is jóval később ismertem meg,
de még ma is jó játéknak tartom és elismerem a nagyságát.
17 minutes ago via Digsby in reply to abyhun

CashBacsi @abyhun a kultikus jelzőknek kibaszottul semmi köze
nincsen a sztorihoz okostojás!
18 minutes ago via web in reply to abyhun

Raam989 @abyhun Igaz, én abban az időben javában
konzoloztam. De később megszerettem az RTS-t és máig nagy RedAlert2 és AgeOf2 fan vagyok. %
18 minutes ago via Digsby in reply to abyhun

abyhun A Blizzárdék minden áron a Warhammer 40000-et akarták
megcsinálni, nem kapták meg a jogot, ezért fogták és átírták egy picit...
19 minutes ago via web

CashBacsi @abyhun De szerencséjük volt, mert a rajongók ezt
nem tudták!
21 minutes ago via web in reply to abyhun

CashBacsi @abyhun ... volt az a fostalicska C-kategóriás stílus
amiben készültek! Pedig ők ezt valójában NAGYON komolyan gondolták!
21 minutes ago via web in reply to abyhun

abyhun és nem feltétlenül érdemli meg azokat a kultikus jelzőket,
amiket az idők folyamán ráakkasztottak. Nem ok nélkül szidom, amit szidok...
21 minutes ago via web

CashBacsi @abyhun Ellentétben monjduk az általad istenített
C&C-vel aminek a sztorija egy nagy hulladék. De mégis jó volt! Hogy miért? Mert eredeti..
22 minutes ago via web in reply to abyhun

CashBacsi @abyhun Több mint 10 évvel ezelőtt a Starcraft
nagyon hatásos játék volt és az egyetlen olyan RTS aminek valamire való története is volt!
23 minutes ago via web in reply to abyhun

abyhun Senki nem mondhatja rám, hogy nem próbáltam
megszeretni, mert próbáltam, semlegesen álltam hozzá. De látom, hogy egy klisés mű, csupa lopás
23 minutes ago via web

abyhun @Raam989 Ti csak más körökben forogtok illetve
forogtatok.
23 minutes ago via web in reply to Raam989

CashBacsi @abyhun A parasztfiú megmenti a hercegnőt a csúnya
gonosz sötét lovag karmaiból... ismerős ez valahonnan?

abyhun @Raam989 Én csak olyan dologgal példálózok, ami jóval
a Starcraft előtt volt. Én találkozom olyan emberekkel, akik egyet értenek velem...
24 minutes ago via web in reply to Raam989

CashBacsi @abyhun Nem kell egy történetnek teljesen eredetinek
lenni ahhoz, hogy jó legyen. Szerinted a Star Wars eredeti, de komolyan?
24 minutes ago via web in reply to abyhun

abyhun @CashBacsi látom, hogy az adott korban sokkal jobb
termékek is voltak, mert ismertem a korabeli játékokat, történeteket!
26 minutes ago via web in reply to CashBacsi

abyhun @CashBacsi Már megjelenésekor is volt közöm hozzá és
RTS fanként közömbös voltam vele. Jött a net és látom a csodálatot ami övezi...
26 minutes ago via web in reply to CashBacsi

CashBacsi Idézlek: "Resiknél nem a történettel szoktak "kérkedni""
26 minutes ago via web

abyhun @CashBacsi He? Megkérdőjeleztem én a sztori
nagyszerűségét egy kommentben is?
27 minutes ago via web in reply to CashBacsi

CashBacsi @abyhun ... meg lassan, módfelettéb nagy csalódást
okozó cselekedet a részedről. Pont mint az átlagos GK olvasók,csak ők átlagban 10 évesek!
27 minutes ago via web in reply to abyhun

Raam989 @abyhun Nem tudom mi bajod van az SC sztorival.
Akkoriban szerintem nagyon fasza volt. Lehet azóta mások már lerágták és ezért érzed trének.
28 minutes ago via Digsby in reply to abyhun

CashBacsi @abyhun Ezen kívül több mint 10 évvel később
elővenni egy játék legendát és leállni 2010-ben fikázni mikor már a második rész jelenik...
28 minutes ago via web in reply to abyhun

CashBacsi @abyhun egyik baromságiot mondod a másik után! A
Resi legerősebb vonala a szotri, erre akkor fogsz rájönni, ha kitoltad az összeset!

abyhun @Raam989 Egy játéknál szoktam hallani,hogy mennyire
egyedi és eredeti története van: Starcraft.Resiknél nem a történettel szoktak "kérkedni"
31 minutes ago via web in reply to Raam989

abyhun Pedig gerey Starcraft fan: RT @hungerey @abyhun Oh
én remekül szórakozom :D
34 minutes ago via web

Raam989 @abyhun Zombik is léteznek már vagy 40 éve,
mégsem hurrogta le a ReziEvil játékokat senki, hogy máshonnan lopták az ötletet.
35 minutes ago via Digsby in reply to abyhun

abyhun ...végig nem viszem a játékot. Amúgy is, a játéktól függ,
milyen érzelmeim lesznek, eddig fokozatosan romlik az "élmény"
36 minutes ago via web

abyhun Figyeljetek, akinek nem tetszik, hogy szidom az
"érinthetetlen" Starcraftot, az most nyomjon unfollowot, mert én ezt foytatni fogom amíg...

CashBacsi @abyhun én inkább csak egy langyos péklapáttal
vernélek pofán, hogy észhez térjél!
42 minutes ago via web in reply to abyhun

abyhun @Raam989 Nem az, hogy nem lehet észrevenni,
egyszerűen látványos az egész, hogy minden ami a Starcraftban van, már 20 évvel előtte létezett!
about 1 hour ago via web in reply to Raam989

abyhun @Raam989 Miért, mert mert megutáltam azt az
univerzumot, ami a bolygón a legpofátlanabbul lopta össze más univerzumokból a jó ötleteket?
about 1 hour ago via web in reply to Raam989

hungerey @abyhun Oh én remekül szórakozom :D
about 1 hour ago via web in reply to abyhun

Raam989 @abyhun Egy unfallowot megérdemelnél. Egyenesen
istenkáromlás az amit csinálsz.
about 1 hour ago via Digsby in reply to abyhun

abyhun Azt viszont bátran állíthatom, hogy a Warhammeres...
pardon... a Terran kampány messze kiemelkedőbb volt mint a Zerg. De még ez is kevés!
about 1 hour ago via web

abyhun Amúgy tetszik,hogy ennyi embert megindít a
szenvedésem :D Van aki nem érti,van aki egyetért, van aki csak figyel és nevet vagy unfollowol :D
about 1 hour ago via web

abyhun Mellesleg továbbra is eladó a Starcraft, lassacskán ott
tartok, hogy én fizetek, csak vigyétek már el tőlem :D És még jön a Brood War...
about 1 hour ago via web

abyhun Mert anno megvettem. Én hülye! Bíztam benne, hogy jó
lesz! Én hülye!Nem sikerült eladnom,akkor már játsszuk ki a pénzünkért nemde? Én hülye!
about 1 hour ago via web

abyhun "Hiába Blizzéknél tudják hogyan kell történetet faragni"Hát
igen :D Faragjunk le egy kicsit a StarshipTroopersből,StarTrekből,Alienből stb..

Raam989 @abyhun Miért játszol vele, ha nem tetszik?
about 1 hour ago via Digsby in reply to abyhun

abyhun Végre valahára túl vagyok a Zergeken. Jöhetnek a
Protossok. Az élő Starcraft végigjátszási vélemény hamarosan folytatódik itt a twitteren.

abyhun @hungerey Kifejezetten húdenagyon gyűlölöm az
Activisiont, akkor se adnék nekik pénzt, ha ők lennének az utolsó kiadók! Óh drága SIERRA.. :(

hungerey @abyhun De az Activisiont, hogy úgy mondjam,
annyira nem szeretem :)
about 2 hours ago via web in reply to abyhun

hungerey @abyhun Az ingyenes, a kiegek árairól még nem
tudok mit mondani, majd jövőre talán
about 2 hours ago via web in reply to abyhun

abyhun @hungerey Már belepofáztak :D 3 Starcraft teljes áron
ugyebár, nincs LAN. A fizetős Battle.net még áll, vagy arról már lemondtak?

hungerey @abyhun Attól nem félek, hogy a Blizzard elcseszi a
munkáját, attól jobban félek, hogy az Activision belepofázik a dolgaikba...

abyhun Nekiugrok újra az utolsó Zerg pályának, remélem utána
vége a rémálomnak és valami használható és játszható játék lesz az utolsó harmadban...
about 3 hours ago via web

abyhun tegnap @hungerey figyelmeztetett, hogy az SC2-ő vezető
dizájnere a Red Alert2 dizájnere volt... Remélem a Blizzard nem cseszi el a munkáját!
about 3 hours ago via web

abyhun:
Annyira túl akarok esni a Zergeken, de szerintem mára már elég volt... Inkább Resident Evil 2-vel fogok KIKAPCSOLÓDNI!

Húúú de rettenetesen megutáltam a játékot! Terranoknál még egy kicsit meg is tetszett, de a Zergek óta... Na jó, visszafogom magam, szúszá..

@hungerey De nagyon várom... Végre túl vagyok még egy küldetésen... @Raam989 Nem tudom, engem rettenetesen kiborít, fúúú.....
Raam:
@abyhun A Zergekkel a legélvezetesebb harcolni.
hungerey:
@abyhun Már előre várom mit reagálsz a protossokra, egyesek szerint röfögő disznó hangjuk van :)

abyhun:
Küldetés közben vagyok jelenleg is, de 2 percenként ki kell lépnem, hogy leírjam mennyire kiakasztanak a ZERGEKKKKK! VÁÁÁÁÁ!
2010.07.21. 14:06:41 via web

Az embereknél még hagyján. Ott az az egyetlen egy zene tűrhető
volt, de ezek bélgázt eregetnek a fülembe és ez a Kerrigan is totál felhúz!
2010.07.21. 14:05:50 via web

@hungerey Igen tényleg, most kezdem megutálni a bélhangokat.
Egyszerűen kezd idegesíteni. Innentől már nem élvezem a játékot, de elkezdtem..
2010.07.21. 14:02:34 via web in reply to hungerey

Megnéztem és látom, hogy minden hang külön kikapcsolható! Tán
rájöttek a tesztelők, hogy elviselhetetlen egy-egy beszólás és jelezték?
2010.07.21. 14:01:06 via web

Ez a Kerrigan az állandó beszólásaival komolyan nagyon
felidegesít! Sztem kikapcsolom a hangokat, aztán benyomok valami mást, ez 1 nagy 0!
2010.07.21. 13:58:22 via web

Elérkeztem arra a pontra, ahol a Starcraft már nem
közömbösséget, hanem szenvedést vált ki belőlem. És egyre rosszabb lesz...
2010.07.21. 13:46:49 via web

Jajj neeee! Még van 3 pálya a Zergeknél, aztán még 10 a
Protossoknál. Lehet feladom, nem bírom ezt ki.... Aztán még a kieg, jajj nekem!

Komolyan, már várom, hogy Karrigan kimásszon a képernyőből és szétrobbantsa az agyamat a puszta gondolatával, mert ő annnnnnyira hatalmas...

Ezen jót nevettem és egyet is értek vele! :D http://tiberium.hu/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?6087.25#post_15555

Hihetetlen, direkt csak nekem küldenek ilyen levelet? :D "Már megrendelhető: Starcraft 2: Wings of Liberty - premier: július 27."
2010.07.19. 23:32:14 via web

Bár még mielőtt elkezdem, első eszembe jutott film, a Csillagközi
Invázió.
2010.07.19. 22:38:51 via web

Most kezdem el a Zerg kampányt. Mibe, hogy azt a csajt kell
védelmeznem, akit otthagytunk a bolygón! Na meglátjuk igazam van-e...

Szeressük abydost, pedig ő nem szereti a Starcraftot...: Már kaptam olyan megjegyzést, hogy lassacskán nem illik e... http://bit.ly/agRWtu

Ennyi a terran. Kivittem és ez tényleg nem volt semmi. Majd holnap belekezdek a zergekbe, hátha az jobb, bár már kétlem...

Hogy ennyire kiszámítható legyen a Starcraft történetvezetése, erre én tényleg nem gondoltam volna. Borzasztóan sablonos, tán abba is hagyom

abyhun:
@hungerey Persze, hogy ismerem, mivel az egyik első RTS-em volt.
gerey:
@abyhun A wc2-t ismered? a története tiszta sablon, mégis imádtam azt a játékot.
1:21 PM Jul 18th via web in reply to abyhun

abyhun:
@hungerey Kár, hogy nem a Westwood maradt az irányító, így a C&CTibsun nem kapta meg azt a támogatást, mint ma az SC1...

gerey:
@abyhun Valószínűleg nem, de ez nem is baj, nem szeretheti
mindenki ugyanazt, úgy eléggé unalmas lenne a világ.
1:19 PM Jul 18th via web in reply to abyhun

abyhun:
@hungerey Én nagyon egyértelműen tudom a rangsort az eddig látottak alapján :D Bár még folytatom, nem fog változni a véleményem :D

gerey:
@abyhun Csak hát az EA köszönhetően a C&C közösség nem
olyan mint régen, főleg itthon, és ez sajnálatos.
1:16 PM Jul 18th via web in reply to abyhun

gerey:
@abyhun Amúgy mivel mindkét fejlesztő csapat játékait szeretem
(Blizz/Westwood) nem is szoktam rangsorolni őket, mivel nem tudnám...
1:14 PM Jul 18th via web in reply to abyhun

gerey:
@abyhun Igen tudom, de mint mondtam sajna elfogult vagyok az
sc-vel és a wc 2-vel is.
1:11 PM Jul 18th via web in reply to abyhun

gerey:
@abyhun Jó kis játék volt az, még most is az, igaz kicsit elfogult
vagyok vele :D , de egy kicsit te is ellene :), btw jó játékot...

abyhun:

Most oltom a Starcraftot, erre jön egy email: "Starcraft2Gamer is now following your tweets on Twitter." Idióta bot, C&C-s vagyok te nyomi!
A Starcraft zenéje viszont jó, de közelében sincs Frank Klepacki mesterének az agyszüleményeitől, azok a tökéletes RTS nóták :D
2010.07.18. 12:19:31 via web

7 misszió után a Starcraft elég egyszerűnek tűnik.Nem rossz,de egy
Tiberian Sunhoz képest sehol sincs.. Rajongó már nem leszek, de folytatom

Elkezdtem (életemben először) végigjátszani a Starcraftot. Kifagyott, így most kicsit pihentetem a dolgot. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr982168831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása