twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Szeressük abydost, pedig ő nem szereti a Starcraftot...

Abydos 2010.07.19. 21:15

Az általános világnézet, hogy a Föld gömbölyű, és a Starcraft a minden! Ennek ellenére én a 2. rész előtt belekezdek az oltásába, mert nem látok benne semmit, ami miatt ilyen "überelhetetlen" lett. Elkezdtem végigjátszani minden idők legfantasztikusabb és legegyedibb RTS-ét, ami még a bolygón a határokat is átrajzolta, annyira tökéletesen fantasztikus....

Noha még csak az első kampányon vagyok túl a Starcraftban, olyan meglepetés ért engem, hogy ezt már tényleg nem gondoltam volna. Ez pedig a sokak által isteni szintekre emelt és ott még 5x körbeszaltózó sztori. Ennyire hihetetlenül gyenge történetet esküszöm, stratégiai játékban tapasztaltam. Legalábbis én nem emlékszem rá, hogy egy ennyire egyszerű, kiszámítható és egyáltalán nem érdekes sztorit így lássak RTS-ben, lehet volt, de biztos nem lett sikeres... Ilyen történetekért még az egyszerű emberek Amerikában az IMDB-n is csak 3-4 pontot osztanak, maximum 5 öt, mert a színész jól játszott. De nem. Itt semmi nem volt, egy vicc az egész, igaz, hogy még csak a játék HARMADÁNÁL tartok. Tehát vagy megembereli magát és a röhejesen egyszerű terranok után a játék másik kétharmada jobb lesz, vagy innentől mindenkit faképnél hagyok, aki a Starcraft erősségeként a történetet hozza fel. Hát ez minden, csak nem erősség. 

A zene jó volt, az a összesen 3 dallam (vagy 1 végtelenített?) végig ismétlődött 0 újdonság mellett, de legalább nem idegesített, egész hangulatos volt. De az biztos, hogy a Red Alert 2 vérforrasztó, vagy bármilyen egyéb Frank Klepacki mű mellett örökre elbújhatna, hát ez semmi nem volt, gondolom soha nem is terveztek Soundtrack lemezt mellé...

Ez a 12 egység kijelölés, egyszerűen röhej. Az egységek minden katonai protokollnak ellentmondva nyílt terepen is képesek libasorban haladni, ami ugye nagyon jól tudjuk, hogy csak azt eredményezik, hogy az elsőt mindig kinyírják... Aztán szétesik az alakzat, az 1 es csapatban már csak két ember van, míg a 2 esben kilenc. Hogyan operáljak egy műveletet, ha szanaszét hullik egy osztag még mielőtt a célhozérnének? Szóval az útkeresés egyenlő az ENGEM LŐJJÉ LE! feliratú pólókkal. 

Szóval a történet az sablon, előre le akartam írni valahova, hogy biztos az lesz, hogy az a nyomi lázadóvezér elárul valakit és mi is ellenségei leszünk; az irányítás meg katasztrófa.

A C&C3 és a mai C&C-k legnagyobb hibájaként sokszor az átvezető videókat hozták fel, hogy pár ember beszélget és ez senkit sem érdekel. Basszus, ezt miért nem hallattam hibaként a Starcraftra sohasem? Még a legunalmasabb C&C átvezető is erősebb az itt legerősebbnél is, mert szinte nincs is semmi! Amikor az emberek beszélgetnek egymással küldetések között, 20 másodperces animációk ismétlődnek, ami a HATALMAS BLIZZARD minőségtől inkább szánalmas, mintsem "egyedi".

Ion ágyú miért pont úgy nézett ki, mint a Star Wars, Hothon található ágyúi? Biztos a Star Wars lopott! A Terrancsatahajó miért néz ki úgy, mint egy Star Trek hajó? (nem ismerem a StarTreket, de elég feltűnő a hasonlóság, kicsit módosították, de túl nagy fantáziát nem alkalmaztak), mi ez a Protoss Stargate? Ennyire nem lehet nevet kitalálni, miért pont Csillagkapu, miért nem hiberkapu vagy bánom is én. A terranok a Warhammer univerzumból szöktek ki vagy mi? Alienek és a Predatorok harcolnak egymás ellen? Ez a nagy különbség? Azt sem tudom, hogy miért pont úgy néz ki a minerals mint a tiberium, mintha ezt szednék energiaforrásként... Mozgatható épületek, mintha láttam volna már az alapját valahol.

Senkit nem akarok megsérteni, mindenki szeretheti azt amit szeretni szeretne, én megpróbáltam szeretni a Starcraftot, már lassan évekkel ezelőtt, de megvettem, tévedtem, ezt nem tudom szeretni, akármennyire is szeretném.... De még a játék kétharmada ugye hátravan.... 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr902162110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása