twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Befejeztem Electronic Arts

Abydos 2010.07.13. 10:18

Az Electronic Arts eddig a szememben korrekt cég volt. Noha a DRM rendszerüket mindig is elleneztem, azzal lenyugtattak, hogy igény szerint a support deaktiválja a védelmet a játékról, hogy újrarakjam. Szóval, az a védelem lényege, aki nem ismerné, hogy 3x illetve 5x telepíthetsz egy játékot, azután nem lehet többé felrakni. Ezt egy totálisan illegális programmal ellenőrzi, amire a játék doboza nem figyelmeztet. Na már most, ha te vagy olyan hülye, hogy egy külön, az EA oldaláról letöltött programmal nem deaktiválod a játékodat, akkor nem fog működni a játék, hanem írnod kell a supportnak, hogy engedélyezzék neked. Bővebben a DRM-ről már rengetegszer írtam, nem emlékszem, hogy egy pozitív gondoltszikrám is lett volna vele kapcsolatban.

Behalt a gépem, újraraktam a Windowst. Örömmel láttam, hogy a Red Alert 3 telepítésem (valószínűleg a Spore és a Crysis Warsnál is hasonló üzenet vár, csak még nem raktam fel) sikertelen volt, hisz túl léptem a limitemet. Próbáltam programmal visszanyerni a játékra való jogomat, nem sikerült. Írtam a supportnak. Segítettek, hamar válaszoltak, de ezen a mondaton azért kiakadtam:
"Újra aktiváltuk a telepítési kódot. Most hogy ha szeretne törölni a játékot, akkor elõször deaktiválni kell a játékot a programon körösztül minden törlés elõt, vagy a játék mappában is található a deactivation lehetõség. Mert több ször már nem lehetséges a licenszet hosszabítani."

Többször már nem lehetséges. 12000 Ft volt az a hülye játék, azonnal megvettem amint lehetőség volt rá, mi az, hogy nincs lehetőségem használni, mi az, hogy nem játszhatok többet a JÁTÉKOMMAL!?

A mostani játékokból már kivették ezt a DRM rendszert, mert a crackerek pillanatok alatt feltörik és aki letölti a játékot, boldogan játszik, míg én, aki megveszi, engem leszarnak! Ezzel az Electronic Arts semmit nem ért el nálam csak azt, hogy soha többé nem veszek tőlük játékot, és mindenkit lebeszélek arról, hogy vegyen! INNENTŐL AHOGY ŐK ENGEM, ÉN IS LESZAROM ŐKET! A fejlesztők megkapják a pénzt, az EA meg rohadjon meg! A játékaim 90%-a Electronic Artsos, ez a hála, ezért adtam nekik egy csomó pénzt!? Eddig gondban voltam, hogy jajj mit vegyek, mit vegyek? Vegyek NFS Shiftet? Vegyek Battlefield Bad Company 2-őt? Vegyek Dragon Age kiegészítőt és DLCket? Vegyek Mass Effect 2őt? Vegyek Medal of Honort? NEM MERT NEM VESZEK TÖBB JÁTÉKOT TŐLETEK EA, SIMÁN HAGYTAM VOLNA MÉG 100 000FT OT NÁLATOK, DE ÚGY TŰNIK, NEKTEK NEM KELL A PÉNZEM, HA NEM ADJÁTOK NEKEM A JÁTÉKOKAT! Fizetek valamiért, ami nem is lesz az enyém? Csodálkozik valaki a letöltési adatokon? Van ember akit ez meglep? Használt játékokat fogok csak venni tőlük, mert azzal nagyobb kárt okozhatok nekik, mintha letölteném! Szóval kedves EA, nem mondok le a videojátékokról, de hogy nem rád fogom költeni a pénzemet, az is biztos!

PC mint játékplatform, pont emiatt fog megszűnni, mert fullra leszarják az emberek fejét és van pofájuk pénzt kérni egy olyan játékért, amit régen alfa verziónak neveztek volna és kidobták volna a kukába! Régen ilyen silány szar játékokat újrakezdtek volna, manapság meg ilyenekkel dobálják tele a piacot. Én nem fogom megkönnyezni az EA-t, amikor a letöltések miatt csődbemennek, maguknak ásták a sírt. Majd jön a Facebook és a Google és a Blizzard és az lesz a PC-s játékipar, egészségetekre emberek, én ezelőtt már elfogom hagyni a süllyedő hajót és veszek egy konzolt...

Inkább beírom azt a kulcsszót, amit a játékosok milliói annyira ismernek és (OKKAL) használnak. FUCK EA!

Címkék: blog én videojáték

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr612148462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Disznajházy uraság 2010.07.13. 21:18:42

Nem meghosszabbítani kell, már velem is volt ilyen, hanem nekik a neten van egy szerverük, azon tárolják a szériaszámokat, és azt kell nekik mondani, hogy töröljék az utolsó helyből a szériaszámot, és így megint lehet vele játszani, ás ez csak egy 5 perces folyamat annak, aki csinálja, de meg kell adnod az EA fiókod adatait, hogy születési idő meg e-mail, a biztonság miatt, hogy nehogy másnak a szériaszámát töröltesd, és akkor korlátlanul használható. A de-auth tool nekem XP alatt lefagyott, de Win7 -nél már működik. Szóval korlátlanul megveszed a játékot :) Ezzel most tévedtél

Disznajházy uraság 2010.07.14. 07:04:18

Amúgy ismered azt a játékot, hogy Prototype? Szerintem kurva nagy játék :D Ilyen zombis, és a játékteszteknek ne hggy, mert igazából rohadt egy poén játék :D

Disznajházy uraság 2010.07.14. 11:28:20

Ez itt neked való, 10 ok, hogy kipróbáld a Prototype -ot :P www.youtube.com/watch?v=ecDhQzWeAH4 Majd mondd el a véleményed

Abydos · http://abysan.com/blog 2010.07.14. 11:53:40

Disznó, nem kitaláltam amit oda leírtam, hanem ez az Electronic Arts személyes válasza nekem!

"Újra aktiváltuk a telepítési kódot. Most hogy ha szeretne törölni a játékot, akkor elõször deaktiválni kell a játékot a programon körösztül minden törlés elõt, vagy a játék mappában is található a deactivation lehetõség. Mert több ször már nem lehetséges a licenszet hosszabítani."

Pontosan ezt írta válaszban a supportos nő! Akárhogyan olvasom, fejjel lefelé, háttal vagy tükörrel, mindenhogy úgy értelmezem, hogy többször már nem lehetséges neki deaktiválni egy licencet! Ehhez nem kell születési idő meg anyám kínja, az accountomból jól látja ezt, egyszerűen csak a kódomat kellett megadni, az egész levelezés az EA rendszerén keresztül zajlott, tehát az accountommal voltam bejelentkezve!

Ismerem a Prototypeot, nagyon szórakoztató játék, egy ideig, de aztán át megy érdektelenségbe. Egy erős közepes játék, ami bár az elején nyújt újat, azt a későbbiekben nem tudja tartani...

Disznajházy uraság 2010.07.14. 20:29:12

De tudom, velem is volt ilyen, az a lényeg, hogy a neten vannak a szériaszámok, és ahhoz társítja a telepítéseket, hogy ekkor ehhez lett társítva. És én sem csak kitaláltam, nekem is volt ilyen, hogy elérte a fullt, de akkor csak megadtam az adataimat, és törölték az utolsó társítást. Nem meghosszabbították. Ez biztos így volt. És hosszabbítani nem lehetséges. Az utolsó felhasználást törölni mindig lehetséges. Sajnos nem tudok beszélgetést belinkelni, mert live chat -en írtam, de hidd el, nem hazudok. Szóval nem így van, ahogy gondoltad. Amúgy ahány supportos, annyi válasz. Mindegyik mást mond, de azt kell nekik legközelebb mondani, hogy töröljék a szériszámról az utolsó felhasználást, és mellékeld a születési évedet meg e-mailodat, meg persze a kódot. Hidd el, műxik :)

Disznajházy uraság 2010.07.15. 13:32:40

Úgy értem, hogy, csak tovább hosszabbítani NEM LEHETSÉGES, nem úgy értettem, hogy te hazudsz :) Hanem hogy azt írták, hogy tovább hosszabbítani nem lehetséges, de az utolsó felhasználást törlését nem is említették, mert az mindig lehetséges :) Csak most így visszaolvastam, és elég félreérthető
süti beállítások módosítása