twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Napokban

Abydos 2010.03.25. 18:55

Hát igen, magamról régen írtam itt a blog keretein belül, inkább csak a twitteren adok néha hangot magamról.

C&C4 videobemutató története

Az elmúlt héten kitaláltam, hogy csinálok a C&C4 megjelenése alkalmából egy videó bemutatót. Rengeteget szenvedtem vele, több dolog miatt is.
-Nem tudtam hangot felvenni. Nagy nehezen, de sikerült megoldani
-Szaggatott felvétel közben. Kompromisszumot kötöttem a grafika rovására, de az elfogadható kép/másodperc javára.
-60 giga helyet kértek a nyersanyagok, azon a gépen, amin jó ha 10 Giga volt addig.
-Vágóprogramot kellett találnom, de végül a Sony Vegas mellett tettem le a voksom.
-Meg kellett vágni. Hát igen...
-Bemutató kellett írnom, egy jó hosszút, hogy minden benne legyen.
-Szöveget kellett írnom a szinkronhoz. A felolvasandó szöveg nagy részét a bemutatóból szedtem, a többit átalakítottam úgy, hogy beszélt nyelvként jobban hangozzon.
-Szinkron. Ez az újraszinkronizált változat volt, az eredeti mazsi nélkül készült és sokkal rosszabb minősége volt. A minőséget mazsi tanácsára javítottam, de ez nem kis plusz munka volt. 
-Konvertálás. A fél életem ráment, hogy lekonvertáljam őket, és kiderüljön, mindegyiknél van valami gond. Vagy a minősége romlott, vagy a képarány csúszott el. Persze minden formátum próba egy 1 óra konvertálás volt legalább. Végül a WMV győzött.
-Youtube feltöltés. Újra felvettem jeleneteket, újra vágtam őket és újra konvertáltam a videót, mert a Youtube csúsztatta a hangot. Mint kiderült hiába, mert ugyanúgy elcsúsztatta végül...

Így kész lett

C&C4 multi

Petivel lassan haladunk a fősztoriban. De talán abba is hagyjuk, ugyanis elkezdődött a magyarítása a játéknak. Szóval meg kellene várni, hogy befejeződjön.

Multiban viszont aratunk, de szó szerint. Magyarok összegyűlünk esténként és porig alázunk mindenkit! Eddig csak egyszer sikerült megverni minket, az is nagyon szoros meccs volt! De alapjáraton nincs ellenfelünk, ez zavaró... Az egyikünk bajnokságot szervez nemzetközi szinten, hogy legyen kivel játszani :D Helyes. Amúgy a brutál gépek sem bizonyultak ellenfélnek, pedig ők csalnak...

Napjaim

Semmi különös, megvagyok. Voltam suliban meg nem is, szal semmi érdekes. Talán annyi, hogy mazsi szülinapját KFC ben ünnepeltük meg... Ami januárban volt...

És tegnap megint nyertem a Gamekapocs rádióban. Order of War című játékot. Most jön Steamen lefele. Két zenét találtam ki, Mortal Kombat vs DC Universe és a Sólyom Végveszélybent :)

Dragon Age Origins

Videojátékos tapasztalataimat teljesen átértékelte ez a játék. Anno ódákat énekeltem egy bizonyos Knights of The Old Republic című játékért, a fantasztikus története és felépítettsége miatt. Na ez a játék azt is űberelte, és elérte nálam, hogy életem TOP 3 játékába tuti beválasszam a Dragon Age-et a jövőben. Top 3 között nincs sorrend nálam, de olyan hatalmas nevek mellé lopta be magát a szívembe, mint a Mafia és a Star Wars Knights of The old Republic. Mondjuk nem sokkal előzte meg az Obliviont, SW Battlefrontot, Imperium Galacticat, Burnout 3-at, Splinter Cell Chaos Teory-t, Prince of Persia Sands of Time triológiát és a többi hatalmas címet, de ez a játék tényleg mély benyomást tett rám. Ugyanis ma végigvittem, befejeztem a fő sztorivonalat. Ez azt jelenti, hogy:

-47%-át teljesítettem a Dragon Age-nek. Szóval még millió kaland vár rám. Ami a durva, hogy egy új végigjátszással, akár teljesen más befejezést is adhatnék neki! Sőt, sokkal több változást tehetnék a sztoriban, elképzelni sem tudom mik lehetnének még. Arról nem is beszélve, hogy az eredet történet is nagyban befolyásolja az egészet, tehát ha másik karakterrel kezdeném el, szinte minden máshogyan is alakulhatna! Nagyon durva játék volt... Áááááh! Imádom!
-92% felfedezett világ. Nem tudom, mit nem láttam eddig, de meg kellene keresni...
54:45:27 játékidő. Ez tiszta játékidő, de nem számolja a visszatöltéseket a haláloknál. Xfire szerint ez van 67 óra is. A leghosszabb játék eddig amivel találkoztam. És még így is hagytam ki melléküldetéseket visszamehetek és befejezhetem őket. Nem beszélve arról, hogy más emberek küldetéseit is csinálhatom, vagy a Dragon Age Awakening kiegészítőt is megvehetném. Bár mondom, még vár rám a játék maradék 53%-a...
Kezdeményezett beszélgetések 1740. Ez rengeteg, de imádtam! Olyan dialógusok voltak benne, hogy tényleg megérintette az embert egy-egy beszélgetés. No meg a történet is ezek miatt alakult úgy ahogyan.

Szóval hatalmas élménnyel lettem gazdagabb a Dragon Age-nek köszönhetően. Aki teheti mindenféleképpen próbálja ki, hiszen tényleg az elmúlt év, de szerintem az évtized játéka is. A Bioware tökéletes munkát végzett, én nagyon hálás is vagyok nekik. Ilyen szép univerzummal kevés játék büszkélkedhet, ezért is emelem olyan hatalmas univerzumok közé a játék sztoriját, mint a Star Wars, Csillagkapu, C&C sorozat. Szóval ha lemegy a kiegészítő ára, biztosan megveszem! Muszáj lesz!

Epikus kaland végéhez érkeztem pedig korán sincs még vége...

Címkék: blog én bejegyzés bemutató dragon age command & conquer

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr391868516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása