twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Itt van

Abydos 2010.03.17. 23:32

Igen, megvan! Itt van nálam!

Ma bementem Linux szerver alapokra. Mondtam a tanárnak, ha hívnak telefonon haza kellene jönnöm. Aztmondta, semmi probléma. Hát csak az óra végén csörgött, tehát megvártam a végét aztán elindultunk hazafele, páran bekísértek az 576 boltba, majd a kezembe kaptam a játékot és a gyűrűt. Megnéztem azonnal, hogy a csomag tartalma teljes-e (mindig nézzétek meg, minden benne van e, mert ha nincs benne valami, nem cserélik vissza), és minden rendben is volt. Szóval a tok nagyon szép kék és fekete, rajta a messiással, de tartalomban semmi extra. Magyar nyelvű kézikönyv egy gyorsbillentyű táblázattal. Sajnos a játék maga nem magyar, így rettenetesen nagyot csalódtam, remélem valaki azért lefordítja :( Ha ezt olvassa akkor főleg.

 

Játék az kb teljesen ugyanaz mint a béta. Nagyon még nem ugrottam bele, mert sok a kezdő. És nincs nekem ennyi türelmem, hogy könyörgök, hogy menjen már valahova de csak nem mozdul meg. 

A kampányt holnap Petivel fogom elkezdeni kooperációban. Addig még gyűjtök pár egységet. Amúgy ma egyedül lenyomtam 1v1 ben egy brutális gépet :) Nagyon jól harcolt, sztem tuti itt is csalt mint a C&C3-ban, de amikor harcol, nem tud figyelni a TCM pontokra (azokra a pontokra amiket el kell foglalni) így a harc csak figyelemelterelés és a pontokat elfoglalom :)

Mivel ugyanaz mint a béta, tetszeni fog, ezt tudom. Csak sajnálom, hogy nem az én nyelvemen van :( 

A zenéje tökéletes és a bónusz küldetést is megkaptam. Hamarosan érkezik a pályaszerkesztő ami mondanom sem kell mennyire fontos lenne. Egy SDK-nak is örülnénk, hogy modolhattó lehessen a játék. 
 

A gyűrű kisebb mint hittem, de szebb is. Nem gondoltam volna, hogy ennyire kidolgozott és tiszta. Gratula, nekem nem tűnik bóvlinak, bár nem értek ehhez. Szóval én elégedett vagyok, örülök a csomagnak :)

Címkék: én bejegyzés bemutató command & conquer

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr701848562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása