twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Már megint a hang

Abydos 2010.02.06. 23:25

Én nagyon allergiás vagyok arra, ha a hanggal bármi, picike kis probléma van a gépemen. Márpedig sajnos hetente van valami, ami miatt idegeskednem kell. Egy Orion fa hangfalszettem van, a mélybe beépített erősítővel (5.1) és egy Asus Xonar D1-es hangkártyám, ami szerintem így hobbi használatra elég komoly, tehát meghallom a minőségromlást.

Kezdjük a Windows újrarakástól, mire minden játékot 5.1-be sikerült megszólaltatnom, már új Windowst kell telepítenem. Folytassuk az egyéb érdekes problémákkal. Anno a kábelek voltak rosszak, így a csatlakozónál sokszor elment a hang, monóban szóltak vagy sehogy. Persze piszkálás után jó lett. De újabban más probléma is adódik.
A hangkártya számomra érthetetlen oknál fogva néha mocorog és rosszul érintkezik az alaplappal. Ilyenkor előfordul hogy az 5.1 ből egy hangfal kiesik, vagy olyan rettenetesen halk lesz, hogy alig hallani. Megmocorogtatom a kártyát, újraindítom a gépet és addig nyomogatom amíg jó nem lesz. 2 napomba telt, mire rájöttem, hogy ez lehet a kártya baja...

No, ma is így tett, az egyik hang halkabb lett mint a többi. Mit tettem én naív, hát mocorogtattam, hátha megjavul De nem javult... Kábelt cseréltem végül hátul, de csak nem az volt a gond... Tehát megint kitalálhatom, mi a rohadt fene baja van. Kábelek cseréje. Hm, más hangszórókkal szól a hangkártya center kimenete, tehát nem a kártyával van a gond. Kábelt most cseréltem.. Mi a rohadt anyja baja lehet!
Bele sem mertem gondolni, hogy a hangkártya után hirtelen az erősítővel lett gond... Kiakadás után elkezdtem az utolsó létező kábeleket is mozgatni, a hangfal és az erősítő közötti vékonyka kábelt. Első körben nem jártam sikerrel (ja, azt mondanom sem kell ugye, hogy közben eltört az erősítő távirányítóm elemtartó tokja amit rögtönözve egy kék szigetelőszalaggal visszaragasztottam), másodjára sem sikerült, de harmadjára is beleillesztettem azokat a vackokat az erősítőbe... Végül sikerült, a hangteszt végre kiabálja, hogy center és nem suttogja! Juppí! 

És végre újra zavartalanul élvezhetem a Xonar tökéletes hangminőségét! De vajon meddig?
 

Címkék: windows hiba én bejegyzés hang

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr851735283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása