twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Biciklizés

Abydos 2009.08.27. 19:59

Ma én Gregory és Vazili elmentünk biciklizni... vagyis....

Tegnap Vazili hívott, találkozhatunk. Mondom ok, menjünk biciklizni. Felvetette jöjjön Tamás és Gregory is. Ok, jöjjenek. Kiderült Tamásnak nincs kerékpárja most, de mehet a húgom biciklijével. Ő azzal nem megy. Vazili felajánlotta, akkor ő megy azzal, a Tamás meg az övével. Ok, ebbe belement. Ma jött a hívás Vazilitól, ma mégsem ér rá tamás. Akkor 20 perc múlva találka. Hívtam Gregoryt. Jó ok majd jön. Fél 3 kor volt a találkozó, 35 kor még senki. Jó akkor lemegyek a pincébe helyrerakom a cangát. Felhozom, és Vazili már ott vár. Aztán leesett a nyakbaakasztomról a telefonom. Hihetetlen boldog voltam, a hátulja több helyen is sérült. Én az ilyen dolgokra nagyon allergiás vagyok és most leesett... Ó a francba...

Felmentem, cseréltem tokot. Aztán Gregory jött, de mi Vazilivel lementünk levegőt rakni a Biciklijébe... Ok, belepakoltuk, ideért Gregory is. De egy újabb problémám lett. A telefon a zárható zsebemben, hova rakjam a kulcsaim? Hát igen, felmentem azért a szemét nyakbaakasztóért.... -.- Elindultunk. Leesett a láncom, 2 méter után... Felraktuk. Gregory kerékpárja is levegőért kiáltott. Ó de jó, benzinkútnál adunk neki. Adtunk. Elindultunk nagy nehezen, kb negyed 4 lett a fél 3 ból. Aztán jött a hívás a húgomtól, merre járok, nem vitt kulcsot, nem tud bemenni a házba! Hát ilyen nincs! Nagyon jól tudta, hogy NEM leszek otthon 3 kor.... Haza kerékpározok ezerrel a többieket lehagyva, és mit látok? Senkit! Felhívom hol van!? Hát a 10. en várja, hogy felmenjek a kulccsal! De hát biciklivel menjek fel???!!! Aztán mikor lejött, nagyon pipa voltam, ép ezért hangosan és érthetően mondtam neki: Emelje le a kulcsát, és hozza le az enyémet! Negyedóra múlva jön, akkor adja oda a kulcsot! Addig átöltözött, és elpakolt!! Vagyis mi negyedórát vártunk rá, hogy elkészüljön... Olyan pipa voltam, nem ettem semmit sem addig szinte és még ki is tekertem a belem, rosszul lettem, nagyon elkezdtem szédülni, éreztem hogy nem jut elég levegő a fejembe, leültem, és percekig csak űltem és lelegeztem, valószínűleg a gyomromból jött az egész, de tényleg rosszul lettem. Végülis feljöttünk, és itt fenn elvoltunk, épp biciklizni nem bicikliztünk ma szinte semmit.... 15 perc max....

Címkék: én bejegyzés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr731342626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása