twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Mi is az a C&C? (frissítve)

Abydos 2009.07.11. 01:26

Egy hosszú vita alakult ki a redalert.hu chaten (vagyis én tettem ilyen hosszúvá). Én vagyok a redalert nevezetü!

Lentről olvasd felfelé!! 

redalert - 2009.07.11 - 13:56
KANE NINCS A COMMAND AND CONQUER GENERALS SOROZATBAN! KANE NÉLKÜL NINCS C&C UNIVERZUM!!! Kane alakította ezt ki, Kane keverte úgy a lapokat, hogy a Scrinek eljöjjenek, és Kane lesz az, aki pontot tesz az egészre, mivel a Generalsban, nem szerepel Kane, ezért a nevén kívül, semmi sem utal a C&C vonalra, semmi. Ennyi erővel a Panzers sorozat is lehetne C&C! Jó játék a Generals, de köszönőviszonyban sincs a C&C sorozattal, azon kívül, hogy azok csinálták akik a mostani C&C részeket ápolják.
(nem fért bele egy üzenetbe)


 redalert - 2009.07.11 - 13:55
De pár indok, miért nem C&C. -Eleve az élőszereplős videók, vagy legalább emberi alakokkal (renegade). -Játékmenet. Egyszerű, nem agyonbonyolított. -Építkezés, kezelőfelület! -De a legfőképp, nincs C&C univerzum, C&C történet nélkül, ebbe beletartozik Sztalintól kezdve, Einsteinen át, Tiberium, időutazás, telekinézis, Yuri, valóságtól elrugaszkodó cselekmény, tiberium, Cabal, és végül a kezdetektől, és ami C&C vé teszi a C&C-t, maga KANE!!


 redalert - 2009.07.11 - 13:55
"A történet összemosás meg betudható a kiadó üzleti érdekének." Hát nem az utolsó kommentekben írtam le, hogy a történetét a fejlesztők találták ki így?? Ha nem pár kommenttel elöbb írtam le akkor soha senkinek nem volt ilyen terve. Ép a fejlesztők szomorúak, hogy az EA szétszedte ennyire a sorozatatot a Generalssal... "A GENre nem lehetett ráfogni hogy rókabőr annak ellenére hogy a CNC elvárásainak MEGFELEL." Sorolj nekem 2 olyan C&C elvárást, aminek megfelel a Generals! A valósidejű stratégia, és a kattintgatáson kívül.. Nem kell vérfrissítés a C&C-hez, ez a legrégibb Valósidejű stratégiai játéksorozat (Dune most nem számít), had regszkodjon már a hagyományokhoz, amit megteremtett! Az összes C&C játék mozgatórugúja a sztori. A Generalsban csak egy alapkonfliktus van. Nem történet, hogy ez miért és miért így alakult így.


 Szaby59 - 2009.07.11 - 10:08
Akkor lenne egy kérdésem és ŐSZINTÉN válaszolj: Ugye a Generals volt az első "C&C" amivel játszottál?


 Szaby59 - 2009.07.11 - 10:06
Akkor miért nem illik:

- videók (hiába minden c&c alapkelléke, ezzel IS tört be a játéktörtélembe)
- hangulat (zen szinte semmit nemér), hol vannak azok a bejelentkező képernyők amikor szorult helyzetben pl. küldik neked az erősítést az "Establishing video uplink"
- a történet pedig mi az, hogy nem fontos? Minden játéknak az az alapja, persze aki csak esztelenük játszik, és úgymond még a HD videókat is kieszképeli, az ne tartsa magát C&C fannak!
Azt meg már többször bebizonyítottad mennyit tudsz a C&C-ről, tehát nem értem mi jogon sorolod be a Generals-t közéjük.


 RED_Warpath - 2009.07.11 - 10:04
De ha már a sztorit fejtegetjük akkor a GEN megjelemnése vérfrissitésnek is jó jött a 2 RA és 2 Tiberium rész és kiegészitőik után. A történet összemosás meg betudható a kiadó üzleti érdekének. A GENre nem lehetett ráfogni hogy rókabőr annak ellenére hogy a CNC elvárásainak MEGFELEL. A játékélmény tekintetében.


 RED_Warpath - 2009.07.11 - 01:53
A rengeteg irás ellenére még mindig homály fedi azt hogy konkrétan mért nem illik a CNC családba a GEN , leszámitva zavaros sztorit ami tulkép lényegtelen.

 

redalert - 2009.07.11 - 01:32
Természetesen ezeket a dolgokat csak azért írtam le neked, "ha nem tudnád"...

 

redalert - 2009.07.11 - 01:22
Mellesleg szeretem a Generalsot, de nem azért, mert Command and Conquer logó van rajta, hanem azért, mert a multija JÓ! Elég nagy C&C Fannak tartom magam, de 3 nál több missziót a Generalsnál nem tudtam megcsinálni, mert nem érdekelt, nagyon szánalmas C&C-nek, mégha játéknak jó is!
Tízmillió indokot tudnék sorolni, mikor tekinthető valami C&C nek. Hát a Generals NAGYON NEM az!


redalert - 2009.07.11 - 01:19
"Ezért ezt a 2 szálat felesleges még az EA által is összeerőszakoln"

Arról nem is beszélve, hogy igazából az EA szedte szét ennyire a két történetet, mert mint mondtam, még 1995-től így készült a C&C 2000 ig legalább, hogy a két történet azonos!!!
Az EA 98 ig sehol sem volt, Virgin interactive viszont volt, és ők nem szóltak bele a történetbe, sőt az EA sem szólt bele ilyen szinten, ezért lett a Red Alert 2 ilyen erős történetileg! Ismétlem 2000-ig az EA BIZTOSAN NEM befolyásolta a történetet, nem ők erőszakolták össze, ez összepasszoló sztori!!! Az EA viszont benyomta a Generalst, ami szétlökte úgymond a felépített univerzumot!!!


redalert - 2009.07.11 - 01:13
folyt. Visszatérve a Tiberiumra, valamikor a 90 es években csapódik a földbe (most nem emlékszem a pontos dátumra), de ekkor már a Szovjetek, és a Szövetségesek már megalapították a GDI-t, ami a világ biztonságáért felel. Viszont ezzel együtt, a NOD testvériség Terrorszervezet is felkel, és elindul az első Tiberium háború Kane vezetésével! Annak a Kanenek a vezetésével, aki legalább 50-60 évvel ezelött megölte Sztálint és aki még 2068 ban, az utolsó Tiberium háborúban is ott lesz! Természetesen még tudnék mesélni, és láthatod, semmilyen szinten nem fér bele a Generals 2010 utáni története a C&C Sagába, mert már Tiberiummal fertőzött a bolygó, és csak terjed!
abydos voltam, üdv


redalert - 2009.07.11 - 01:09
folyt: A Red Alert 2 valamikor a mi világunk hidegháborújakor játszódik, bár évszámra nincs utalás, einstein, sztálin stb eléggé belőhetővé teszi a kort. A Red Alert 3 is kb még jóval a 90-es évek elött lehet, mert a háború akkor kedvez úgy, hogy a szövetségesek nyerhessenek, de mint írtam, ez nem tartozik a Red Alert és a Tiberium világához, ez azoknak a párhuzamos idősíkbeli cselekményei!


redalert - 2009.07.11 - 01:06
folyt: Szal valamennyire igazad van, még ha cinikus megjegyzés is volt akkor is.

A másik. Az hogy a Red Alert a jövőben játszódna, ismét akkora hülyeség, ami megint csak bizonyítja, semmi közöd nincs a Generalson kívüli C&C világokhoz. A Red Alert a Világháborúk helyett játszódik, ugyanis Einstein Hitlert eltávolította. És mint ismeretes, Albert Einstein nem 10 év múlva fog megszületni, márpedig mindkettő Red Alert részben benne van, ergó a múltban játszódik, nem beszélve Sztálinról az első részben, ő sem a jövő gyermeke.


redalert - 2009.07.11 - 01:03
RED_Warpath: Őőő.. Te nagyon el vagy tévedve már ami a C&C idővonalat és történetét illeti! Arany és gyémánt, vagyis az ércek a Red Alertben vannak, de ez nem átváltozott hip-hop, hanem jött egy meteor, ami becsapódott az olaszországi tiberium folyó mellé, és ez elkezdte a Földet úgy is mondhatjuk, emészteni. Ezt nevezzük Tiberiumnak, és ez nem az arany stb leszármazottja, az más kérdés, hogy a tiberium mindent átalakít a saját molekula képére, ami körülötte van, vagy amivel érintkezik, így az arany is lehet tiberium, de emberből is lehet tiberium..


RED_Warpath - 2009.07.11 - 00:12
A bökkenő csak az hogy az arany és a gyémánt hirtelen tiberiummá változott ill a RA3 és CNC3 is a jövőben játszódik. Ezért ezt a 2 szálat felesleges még az EA által is összeerőszakolni. Főleg hogy a RA3 meseszerű poénkodás mig a Tibérium vonal sötét komor hangulatú.


Szaby59 - 2009.07.10 - 22:28
Folytatnám a történetszálat a C&C 2 történetszálból áll, amit a Westwood alapított, és ebben nincs Generals.
Nincs bajunk vele, de nem C&C.
Az idejétmúlt engine meg végtelenszer jobb játékmenetet és élményt képes még ma is biztosítani mint bármelyik RTS.
A moddolás meg nem a Generals-nak, hanem a Sage engine-nek köszönhető, ez működik a Generals, BFME, RA és TW játékokban.
Ha pedig játszottál a C&C-vel a kezdet óta, tudod mit étrek játékÉLMÉNY alatt, ez Generalsban hiányzik...


redalert - 2009.07.10 - 22:24
Kane a Red Alertben a Szovjeteknél volt tanácsadó. A Westwood úgy készítette a sorozatot, hogy egy résszel összefűzi a 2-őt, erre több terv is volt. Ez még megtörténhet, mégha a C&C4 nem biztos hogy választ ad erre a kérdésre, az lehet egy Red Alert 4 feladata lesz. A Red Alert 3 más idővonalban játszódik, ennek nincs köze, a késöbbi Tiberiumháborúkhoz, ezt az EA is elmondta a megjelenés elött.

 

redalert - 2009.07.10 - 22:22
RED_Warpath: Igen, a Red Alert 2 megjelenésekor már grafikailag nem volt a toppon, de mégis tudott ütni!

A másik, hogy a Red Alert és a Tiberium világa összefüggő, ugyanis a Red Alert az előzménye a Tiberium vonalnak. Ez így készült ez a sorozat. Pl. Mammut tank, szovjet technológia a Red Alertben (apokalipszis tank), de a GDI része a szovjetúnió a Tiberium vonalban. Ez egy gyenge példa volt, ahoz képest, hogy a Red Alert 1 ben, Kane szerepel, és már ott a terveiről és a jövőről beszél, ezzel utalva arra, hogy javában készül a Tiberium háborúkra.


RED_Warpath - 2009.07.10 - 21:46
Azért is megvédem a GENERALS-t!


RED_Warpath - 2009.07.10 - 21:46
Történetileg nem tartozik a CNC univerzumába?
Tehát a tiberium sztori meg a komcsisztori összefügg?
A CNC család 3 különböző (nem összefüggő) alap sztorin fut ha nem tudnád.


RED_Warpath - 2009.07.10 - 21:42
A GEN óta a CNC sorozat rugalmasabban MODolható editálhatóak a MAPok és az AI.Iszonyu mennyiségü MOD/MAP jelent/jelenik meg a jó öreg GENhez. A sima ráadásul rohadtul stabil MPben nem úgy a RA3 és a KW. A RA2 negjelenésekor minden arról cikkezet hogy milyen idejétmúlt az engine-je.
Egyébként a simaGENhez csináltak egy alaposan átirt AI-t ami majdnem olyan szintű mint a CNC3 v RA3.


Szaby59 - 2009.07.10 - 20:29
Mivel az utóbbi 2 évben csak TW - KW és RA3 + Uprising volt amivel játszottam elővettem msot a Generalst hát emberek eluntam magam...
Egyszerűen nem olyan pörgős... a zene 1-2 helyen tetszett, de utána már lapos lett a hangulat.
Mellesleg MI-hez annyit mondanék, hogy 1.07-es verzióban az ellenség között sétáltak a gyalogosok, de azok addig nem tüzeltek amig be nem álltak a gép álltal kaidott pozícióba, ilyen RA2-ben nem volt...


redalert - 2009.07.10 - 20:22
Mellesleg a Generals pont a játékmenetében TOTÁLISAN más mint a TÖBBI C&C. Hidd el, többet örökölt a Generals az eredeti C&C-kből, mint te azt hinnéd (hijacker pl: Tiberian sunban már javában volt, NOD oldalon)


redalert - 2009.07.10 - 20:20
RED_Warpath: Te most komolyan egy 2003 mas játék MI-ét hasonlítod, egy 2000-es játékéhoz?

Az az új irány pedig tényleg az, hogy az a csapat vette át a C&C-t a Westwood után, akik a Generalstól készítik a C&C-ket. Nekik is van egy stílusuk, és a régieknek is volt.

Egyáltalán nem lehet szidni a Westwoodos C&C-ket, ugyanis minden ma ismert RTS alapjait ŐK tették le. Nem mondom, hogy rosszabb az EA LA, de még ők is tisztelettel beszélnek a Westwoodról (sőt, sokan vannak Westwoodosok, az EALA ban is).
+A Generals, semmilyen szinten nem tartozik történetileg a C&C univerzumába. Semmilyen szinten. A 90 es években ott nem volt tiberium háború!


RED_Warpath - 2009.07.10 - 20:02
Engem a kerettörténetek és az élőszereplős videók nem kötnek le. A RA2ben elképesztő gyatra az AI a GENhez képest. Ennek ellenére azé szerettem azt is.


Szaby59 - 2009.07.10 - 18:52
Hát annak az új iránynak talán az volt az alapja, hogy megszűnt a Westwood.
A C&C-hez hozzátartoznak az élőszereplős videók, nem pedig a ronda 3D-s "filmek", amiket még ki sem lehet "eszképelni" nekem a Red Alert 2 + yuri után Atom nagy csalódás volt, nyilván túl sokat vártam tőle.

RED_Warpath - 2009.07.10 - 17:53
A Generala a kedvencem a sorozatból mely igenis méltó arra hogy a cnc családba sorolják. A realitásközelsége a letisztultsága és a majdnem teljesen eltérő frakciók miatt (is). A CNC3 ill. RA3 is sokmindent örökölt tőle. Onnan indult új irányba a cnc fejlődése.


Szaby59 - 2009.07.10 - 17:28
Én viszont örülök!
Generals és a C&C csak marketingben függ össze, azt nem bánom, ha 100 Generals-t is adnak ki, de ne CnC néven tegyék mindezt.
Őszintén azért csalódtam nagyot benne, mert eleve C&C-hez próbáltam hasonlítani, ha nem ezzel a névvel adják ki, talán jó emlékek maradnak csak meg róla.

 

Címkék: bejegyzés command & conquer

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr821239764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása