Egy hosszú vita alakult ki a redalert.hu chaten (vagyis én tettem ilyen hosszúvá). Én vagyok a redalert nevezetü!
Lentről olvasd felfelé!!
redalert - 2009.07.11 - 13:56
KANE NINCS A COMMAND AND CONQUER GENERALS SOROZATBAN! KANE NÉLKÜL NINCS C&C UNIVERZUM!!! Kane alakította ezt ki, Kane keverte úgy a lapokat, hogy a Scrinek eljöjjenek, és Kane lesz az, aki pontot tesz az egészre, mivel a Generalsban, nem szerepel Kane, ezért a nevén kívül, semmi sem utal a C&C vonalra, semmi. Ennyi erővel a Panzers sorozat is lehetne C&C! Jó játék a Generals, de köszönőviszonyban sincs a C&C sorozattal, azon kívül, hogy azok csinálták akik a mostani C&C részeket ápolják.
(nem fért bele egy üzenetbe)
redalert - 2009.07.11 - 13:55
De pár indok, miért nem C&C. -Eleve az élőszereplős videók, vagy legalább emberi alakokkal (renegade). -Játékmenet. Egyszerű, nem agyonbonyolított. -Építkezés, kezelőfelület! -De a legfőképp, nincs C&C univerzum, C&C történet nélkül, ebbe beletartozik Sztalintól kezdve, Einsteinen át, Tiberium, időutazás, telekinézis, Yuri, valóságtól elrugaszkodó cselekmény, tiberium, Cabal, és végül a kezdetektől, és ami C&C vé teszi a C&C-t, maga KANE!!
redalert - 2009.07.11 - 13:55
"A történet összemosás meg betudható a kiadó üzleti érdekének." Hát nem az utolsó kommentekben írtam le, hogy a történetét a fejlesztők találták ki így?? Ha nem pár kommenttel elöbb írtam le akkor soha senkinek nem volt ilyen terve. Ép a fejlesztők szomorúak, hogy az EA szétszedte ennyire a sorozatatot a Generalssal... "A GENre nem lehetett ráfogni hogy rókabőr annak ellenére hogy a CNC elvárásainak MEGFELEL." Sorolj nekem 2 olyan C&C elvárást, aminek megfelel a Generals! A valósidejű stratégia, és a kattintgatáson kívül.. Nem kell vérfrissítés a C&C-hez, ez a legrégibb Valósidejű stratégiai játéksorozat (Dune most nem számít), had regszkodjon már a hagyományokhoz, amit megteremtett! Az összes C&C játék mozgatórugúja a sztori. A Generalsban csak egy alapkonfliktus van. Nem történet, hogy ez miért és miért így alakult így.
Szaby59 - 2009.07.11 - 10:08
Akkor lenne egy kérdésem és ŐSZINTÉN válaszolj: Ugye a Generals volt az első "C&C" amivel játszottál?
Szaby59 - 2009.07.11 - 10:06
Akkor miért nem illik:
- videók (hiába minden c&c alapkelléke, ezzel IS tört be a játéktörtélembe)
- hangulat (zen szinte semmit nemér), hol vannak azok a bejelentkező képernyők amikor szorult helyzetben pl. küldik neked az erősítést az "Establishing video uplink"
- a történet pedig mi az, hogy nem fontos? Minden játéknak az az alapja, persze aki csak esztelenük játszik, és úgymond még a HD videókat is kieszképeli, az ne tartsa magát C&C fannak!
Azt meg már többször bebizonyítottad mennyit tudsz a C&C-ről, tehát nem értem mi jogon sorolod be a Generals-t közéjük.
RED_Warpath - 2009.07.11 - 10:04
De ha már a sztorit fejtegetjük akkor a GEN megjelemnése vérfrissitésnek is jó jött a 2 RA és 2 Tiberium rész és kiegészitőik után. A történet összemosás meg betudható a kiadó üzleti érdekének. A GENre nem lehetett ráfogni hogy rókabőr annak ellenére hogy a CNC elvárásainak MEGFELEL. A játékélmény tekintetében.
RED_Warpath - 2009.07.11 - 01:53
A rengeteg irás ellenére még mindig homály fedi azt hogy konkrétan mért nem illik a CNC családba a GEN , leszámitva zavaros sztorit ami tulkép lényegtelen.
redalert - 2009.07.11 - 01:32
Természetesen ezeket a dolgokat csak azért írtam le neked, "ha nem tudnád"...
redalert - 2009.07.11 - 01:22
Mellesleg szeretem a Generalsot, de nem azért, mert Command and Conquer logó van rajta, hanem azért, mert a multija JÓ! Elég nagy C&C Fannak tartom magam, de 3 nál több missziót a Generalsnál nem tudtam megcsinálni, mert nem érdekelt, nagyon szánalmas C&C-nek, mégha játéknak jó is!
Tízmillió indokot tudnék sorolni, mikor tekinthető valami C&C nek. Hát a Generals NAGYON NEM az!
redalert - 2009.07.11 - 01:19
"Ezért ezt a 2 szálat felesleges még az EA által is összeerőszakoln"
Arról nem is beszélve, hogy igazából az EA szedte szét ennyire a két történetet, mert mint mondtam, még 1995-től így készült a C&C 2000 ig legalább, hogy a két történet azonos!!!
Az EA 98 ig sehol sem volt, Virgin interactive viszont volt, és ők nem szóltak bele a történetbe, sőt az EA sem szólt bele ilyen szinten, ezért lett a Red Alert 2 ilyen erős történetileg! Ismétlem 2000-ig az EA BIZTOSAN NEM befolyásolta a történetet, nem ők erőszakolták össze, ez összepasszoló sztori!!! Az EA viszont benyomta a Generalst, ami szétlökte úgymond a felépített univerzumot!!!
redalert - 2009.07.11 - 01:13
folyt. Visszatérve a Tiberiumra, valamikor a 90 es években csapódik a földbe (most nem emlékszem a pontos dátumra), de ekkor már a Szovjetek, és a Szövetségesek már megalapították a GDI-t, ami a világ biztonságáért felel. Viszont ezzel együtt, a NOD testvériség Terrorszervezet is felkel, és elindul az első Tiberium háború Kane vezetésével! Annak a Kanenek a vezetésével, aki legalább 50-60 évvel ezelött megölte Sztálint és aki még 2068 ban, az utolsó Tiberium háborúban is ott lesz! Természetesen még tudnék mesélni, és láthatod, semmilyen szinten nem fér bele a Generals 2010 utáni története a C&C Sagába, mert már Tiberiummal fertőzött a bolygó, és csak terjed!
abydos voltam, üdv
redalert - 2009.07.11 - 01:09
folyt: A Red Alert 2 valamikor a mi világunk hidegháborújakor játszódik, bár évszámra nincs utalás, einstein, sztálin stb eléggé belőhetővé teszi a kort. A Red Alert 3 is kb még jóval a 90-es évek elött lehet, mert a háború akkor kedvez úgy, hogy a szövetségesek nyerhessenek, de mint írtam, ez nem tartozik a Red Alert és a Tiberium világához, ez azoknak a párhuzamos idősíkbeli cselekményei!
redalert - 2009.07.11 - 01:06
folyt: Szal valamennyire igazad van, még ha cinikus megjegyzés is volt akkor is.
A másik. Az hogy a Red Alert a jövőben játszódna, ismét akkora hülyeség, ami megint csak bizonyítja, semmi közöd nincs a Generalson kívüli C&C világokhoz. A Red Alert a Világháborúk helyett játszódik, ugyanis Einstein Hitlert eltávolította. És mint ismeretes, Albert Einstein nem 10 év múlva fog megszületni, márpedig mindkettő Red Alert részben benne van, ergó a múltban játszódik, nem beszélve Sztálinról az első részben, ő sem a jövő gyermeke.
redalert - 2009.07.11 - 01:03
RED_Warpath: Őőő.. Te nagyon el vagy tévedve már ami a C&C idővonalat és történetét illeti! Arany és gyémánt, vagyis az ércek a Red Alertben vannak, de ez nem átváltozott hip-hop, hanem jött egy meteor, ami becsapódott az olaszországi tiberium folyó mellé, és ez elkezdte a Földet úgy is mondhatjuk, emészteni. Ezt nevezzük Tiberiumnak, és ez nem az arany stb leszármazottja, az más kérdés, hogy a tiberium mindent átalakít a saját molekula képére, ami körülötte van, vagy amivel érintkezik, így az arany is lehet tiberium, de emberből is lehet tiberium..
RED_Warpath - 2009.07.11 - 00:12
A bökkenő csak az hogy az arany és a gyémánt hirtelen tiberiummá változott ill a RA3 és CNC3 is a jövőben játszódik. Ezért ezt a 2 szálat felesleges még az EA által is összeerőszakolni. Főleg hogy a RA3 meseszerű poénkodás mig a Tibérium vonal sötét komor hangulatú.
Szaby59 - 2009.07.10 - 22:28
Folytatnám a történetszálat a C&C 2 történetszálból áll, amit a Westwood alapított, és ebben nincs Generals.
Nincs bajunk vele, de nem C&C.
Az idejétmúlt engine meg végtelenszer jobb játékmenetet és élményt képes még ma is biztosítani mint bármelyik RTS.
A moddolás meg nem a Generals-nak, hanem a Sage engine-nek köszönhető, ez működik a Generals, BFME, RA és TW játékokban.
Ha pedig játszottál a C&C-vel a kezdet óta, tudod mit étrek játékÉLMÉNY alatt, ez Generalsban hiányzik...
redalert - 2009.07.10 - 22:24
Kane a Red Alertben a Szovjeteknél volt tanácsadó. A Westwood úgy készítette a sorozatot, hogy egy résszel összefűzi a 2-őt, erre több terv is volt. Ez még megtörténhet, mégha a C&C4 nem biztos hogy választ ad erre a kérdésre, az lehet egy Red Alert 4 feladata lesz. A Red Alert 3 más idővonalban játszódik, ennek nincs köze, a késöbbi Tiberiumháborúkhoz, ezt az EA is elmondta a megjelenés elött.
redalert - 2009.07.10 - 22:22
RED_Warpath: Igen, a Red Alert 2 megjelenésekor már grafikailag nem volt a toppon, de mégis tudott ütni!
A másik, hogy a Red Alert és a Tiberium világa összefüggő, ugyanis a Red Alert az előzménye a Tiberium vonalnak. Ez így készült ez a sorozat. Pl. Mammut tank, szovjet technológia a Red Alertben (apokalipszis tank), de a GDI része a szovjetúnió a Tiberium vonalban. Ez egy gyenge példa volt, ahoz képest, hogy a Red Alert 1 ben, Kane szerepel, és már ott a terveiről és a jövőről beszél, ezzel utalva arra, hogy javában készül a Tiberium háborúkra.
RED_Warpath - 2009.07.10 - 21:46
Azért is megvédem a GENERALS-t!
RED_Warpath - 2009.07.10 - 21:46
Történetileg nem tartozik a CNC univerzumába?
Tehát a tiberium sztori meg a komcsisztori összefügg?
A CNC család 3 különböző (nem összefüggő) alap sztorin fut ha nem tudnád.
RED_Warpath - 2009.07.10 - 21:42
A GEN óta a CNC sorozat rugalmasabban MODolható editálhatóak a MAPok és az AI.Iszonyu mennyiségü MOD/MAP jelent/jelenik meg a jó öreg GENhez. A sima ráadásul rohadtul stabil MPben nem úgy a RA3 és a KW. A RA2 negjelenésekor minden arról cikkezet hogy milyen idejétmúlt az engine-je.
Egyébként a simaGENhez csináltak egy alaposan átirt AI-t ami majdnem olyan szintű mint a CNC3 v RA3.
Szaby59 - 2009.07.10 - 20:29
Mivel az utóbbi 2 évben csak TW - KW és RA3 + Uprising volt amivel játszottam elővettem msot a Generalst hát emberek eluntam magam...
Egyszerűen nem olyan pörgős... a zene 1-2 helyen tetszett, de utána már lapos lett a hangulat.
Mellesleg MI-hez annyit mondanék, hogy 1.07-es verzióban az ellenség között sétáltak a gyalogosok, de azok addig nem tüzeltek amig be nem álltak a gép álltal kaidott pozícióba, ilyen RA2-ben nem volt...
redalert - 2009.07.10 - 20:22
Mellesleg a Generals pont a játékmenetében TOTÁLISAN más mint a TÖBBI C&C. Hidd el, többet örökölt a Generals az eredeti C&C-kből, mint te azt hinnéd (hijacker pl: Tiberian sunban már javában volt, NOD oldalon)
redalert - 2009.07.10 - 20:20
RED_Warpath: Te most komolyan egy 2003 mas játék MI-ét hasonlítod, egy 2000-es játékéhoz?
Az az új irány pedig tényleg az, hogy az a csapat vette át a C&C-t a Westwood után, akik a Generalstól készítik a C&C-ket. Nekik is van egy stílusuk, és a régieknek is volt.
Egyáltalán nem lehet szidni a Westwoodos C&C-ket, ugyanis minden ma ismert RTS alapjait ŐK tették le. Nem mondom, hogy rosszabb az EA LA, de még ők is tisztelettel beszélnek a Westwoodról (sőt, sokan vannak Westwoodosok, az EALA ban is).
+A Generals, semmilyen szinten nem tartozik történetileg a C&C univerzumába. Semmilyen szinten. A 90 es években ott nem volt tiberium háború!
RED_Warpath - 2009.07.10 - 20:02
Engem a kerettörténetek és az élőszereplős videók nem kötnek le. A RA2ben elképesztő gyatra az AI a GENhez képest. Ennek ellenére azé szerettem azt is.
Szaby59 - 2009.07.10 - 18:52
Hát annak az új iránynak talán az volt az alapja, hogy megszűnt a Westwood.
A C&C-hez hozzátartoznak az élőszereplős videók, nem pedig a ronda 3D-s "filmek", amiket még ki sem lehet "eszképelni" nekem a Red Alert 2 + yuri után Atom nagy csalódás volt, nyilván túl sokat vártam tőle.
RED_Warpath - 2009.07.10 - 17:53
A Generala a kedvencem a sorozatból mely igenis méltó arra hogy a cnc családba sorolják. A realitásközelsége a letisztultsága és a majdnem teljesen eltérő frakciók miatt (is). A CNC3 ill. RA3 is sokmindent örökölt tőle. Onnan indult új irányba a cnc fejlődése.
Szaby59 - 2009.07.10 - 17:28
Én viszont örülök!
Generals és a C&C csak marketingben függ össze, azt nem bánom, ha 100 Generals-t is adnak ki, de ne CnC néven tegyék mindezt.
Őszintén azért csalódtam nagyot benne, mert eleve C&C-hez próbáltam hasonlítani, ha nem ezzel a névvel adják ki, talán jó emlékek maradnak csak meg róla.