twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

ColGregory féle ajándékok

Abydos 2009.07.10. 11:39

Igen, meg kell erről is emlékezni! Tegnap előtt Gregory barátom megajándékozott a Januári születésnapom alkalmából :)

A választása egyszerűen tökéletes és mesés lett! Két nagyszabású játékkal lettem gazdagabb, az egyik a méltán népszerü és elismert Oblivion folytatása, a Shivering Isles, a másik Star Wars Empire at War kiegészítője, a Forces off Corruption ^^)

Mindkettőnek nagyon örülök, bár nem fogom elkezdeni a kampányukat, mert magyaritásokra várok, elvileg mindkettőé készül, sőt az Obliviont már egyszer végigjátszottam, de természetesen ezért újra végig fogom, csak várom a magyaritást hozzá.. Béta 2-es állapotban leledzik, csak ép zárt béta. Remélem nemsoká nyílt is lesz.

A Forces of Corruption viszont kicsit vicces, olyan másolásvédelem van rajta, amit csak egy igazi Star Wars fan tud feltörni. Nem is értem, hogy az amex-tec kiadó egyáltalán NORMÁLIS-e? Komolyan mondom, ez a cég egy nagy vicc...

Kinyitom a dobozt. Jön az első pánik. A kézikönyvön nincs rajta a kód. A kézikönyvön ott a kód helye, de nincs ráírva semmi. No, pánik, mivel a tokban sehol sincs matrica. Gregory kissé dühös lett, kivette a CD-t, és láss csodát, a CD alatt volt a kód........ Na erre nem hiszem hogy több időt kellene írással fordítanom, de...... ez szánalmas...

Következő lépés, telepítés. CD kulcsot kéri, és voálá, nem fogadja el a drága. asszongya nekem, érvénytelen. Újjabb agyvérzés... Már próbáltam is telefonálni, de amikor próbáltam, akkorra már bezártak a drágák.
No. Én mint tapasztalt Star Wars játék telepítő emberke, tudom, hogy a Serial kódok a Star Wars játékoknál nem -hu01 el végződnek, hanem -eu20 vagy ép hasonló 20-asokkal.

Be is írtam a végére a hu01 helyére, hogy eu20, és voálá, feltelepült. Persze nem bíztam a serialban, fel is mentem onlinera, felengedett, de amikor beakartam menni egy játékba, kidobott, rossz serial kód.... Váááá, ez annyira beteges, de jó, Roland, megtudod oldani, bementem a regeditbe, megkerestem a Forces of Corruption regisztry bejegyzését, átírtam a kódot a hu01-re, vissza online, és igen, működik rendesen!

Ez szerintetek egy teljesen normális folyamat egy eredeti játéknál? Vagy csak nekem tűnik szánalmasnak, és egyben elkeserítőnek?

A játékot természetesen köszönöm Csubinak, nagyon röülök nekik :)

Címkék: star wars én videojáték bejegyzés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr21238104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása