twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

KOTOR - erről beszéltem!

Abydos 2009.06.01. 19:42

Már említettem, hogy nagyon örülnék, ha a Knight of the Old Republic lekötne engem huzamosabb ideig.
És sikerült neki. Ma egy egész napot kapott tőlem a játék (kb 7 órát, egy napra ez nem semmi, de mondjuk igazán ráértem..), és igazából még az elején vagyok, igaz, minden szösszentnyi feladványt és küldetést igyekszek megoldani, és a jó oldalon állva. Ha belegondolok, hogy ez még csak az eleje.... pfúúú....
A történet csodálatos. A Kotor 2 vel már volt dolgom anno, de elveszett mentéseim miatt nem volt erőm újrakezdeni. Jó látni, hogy amik benne voltak a 2 ben, az itt is megjelenik, bár a kis droidom kivételével csak nevek formályában. Kiváncsi vagyok, hogy fajult a dolog a KOTOR 2 ben láttottakhoz, és hogy vajon mi lesz ennek a további története, remélem nem hagyom abba a játékot amíg végig nem játszom, mert hajlamos vagyok sajnos ilyen dolgokra...

Régóta szerettem volna egy ilyen szintü kalandjátékkal játszani, mert emlékeztem, milyen jó is volt anna az Elders Scrolls Oblivion meg a másik kotor. Nagyon jó a játék, tényleg, csak az a kis bibije van, hogy annyi szöveg van benne, hogy már egy fél Egri Csillagoknyi regényt olvastam el az általam generált párbeszédekből, és ennél jóval több van, mert hát több befejezéshez, még sokkal több szöveg tartozik. Hihetetlen részletes egy játék. Ha itt elindítok egy történetbeli folyamatot, akkor akár végig is kísérhet akár a játék végéig, a kapcsolatok a társakkal úgy alakulnak, ahogyan formálom vagy ahogyan próbálom formálni, mert egy-egy eszólás nagyhatással lehet a történetre, és hát ez a történet nem akármilyen. Nagyon tetszik, örülök, hogy részese lehetek egy ilyen nagyszerű Star Wars kalandnak és élménynek.

Címkék: star wars én videojáték bejegyzés

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr991157507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Márkusz · http://soamarko.wordpress.com 2009.06.03. 12:27:01

KotOR egy kurva nagy játék
Nekem kedvenc RPG-m vagyis nem RPG de valami hasonló arra emlékszek
Én kb 10x végig vittem normálisan az 1-et és a 2-t is aztán jöttek a módositások :D
( btw Tiberian Sunra hamarosan lesz pénzem csak most annyira sokat költöttem gépemre, hogy nincs egy félliteres üditőre se valóm :| )
süti beállítások módosítása