twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Eredettségi

Abydos 2009.04.28. 22:39

Vagy érettségi, vagy mi. Nem nagyon írtam róla eddig a pontig a blogra, mert kb ennyire is érdekel. Semennyire. Jön, lesz, egy hét alatt az írásbelinek vége, egy hónap iskola nélküli szabi (vagy majdnem annyi) aztán pár percig dumálnom kell és ennyi.

A tesztek könnyűek, aki nem 5-öst akar szerezni a vizsgán, annak fölösleges tanúlnia, mert tényleg 0 tudással hármas jegyre pályázhatsz, ha egy kicsit tudsz, tied a 4-es.
Tavaly félévkor buktam matekból (első és egyetlen bukásom) és végülis sose voltam jobb 2 esnél, nem az én világom a számok világa, igazából gyűlölöm, de ez más tészta. Na szal 2-es voltam végig, és 3-mas eredettségi dolgozatot írogattam a tanárnak, ilyen 2007 es meg egy próbaérettségi cuccost. Igazából ha jobban odafigyeltem volna az egyikre, és nem félvállról veszem akkor az simán 4 es lett volna... Egyszerüen nincs kihívás...

Nekem a Német és a Matek lesz kérdésesebb.. Egyikből sem tudok semmit, de úgy konkrétan semmit. Főleg németből. de annyira nem izgat az sem, mert lesz annyi karigázgatós feladat, hogy a biztos pontokat összegyűjteni gyerekjátéklesz.
Magyar.. Hmm... Ott a szóbeli egy kicsit kérdéses lesz nekem, mert sose tanúltam magyarra a 4 év alatt. Azt amit tudok az általános iskolai tanárom mondta el nekem. 
Na jó, meg a helyesírás. Mert nincs ott egy World, openoffice vagy egy thunderbird amibe ha belemásolom a szöveget kijavítja :D

A töri is pite lesz, annyi forrás jár egy feladathoz... Informatika viszont poén lesz. 
Nem vagyok egy szövegszerkesztő géniusz, az excel hiába magyar, nem szeretem, és nekem magas, a frontpage és a Power Point viszont gyerekjáték. Az Acces vagy mi a túró meg még azt sem tudom mire jó :P De jó hogy ebből áll az info érettségi, semmi hasznos dolog, mondjuk: cd írás, formázás, hálózatépítés vagy esetleg videójáték történelem...
A szóbeli és érdekes lesz, megnéztem 1 tételt, olyanok vannak benne, hogy én komolyan elgondolkodtam azon, ennek mi köze az informatikához :P
Mellesleg úgy lett 4-es az osztályozó vizsgám, hogy 9. óta nem nyúltam se excelhez, se world höz no meg frontpage hez, de Power Pointhoz volt azért dolgom, ja és még az acceshoz sose semmilyen közöm nem volt, még tananyag szintjén sem :)
Ezek informatikai érettségi feladatok voltak, amiből letettem az osztályozót 4 esre. Szóval még itt is meglesz a 4-esem, vagy ha van egy 3 masom az sem zavar, ez van.

Szerintem mindegyik  kegyetlen témán átfutottam, szóval nincs más hátra, mint várni, hogy vége legyen az iskolának, már csak 2 NAP!!!!! JIPÍÍÍJÁRÉÉÉ!!!!!!!!!!!!

 

Címkék: én bejegyzés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr551092593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása