twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Na a mostani napok

Abydos 2009.02.06. 20:39

Megvan az új gép, nagyon király, bár nem szuperált mindig így.

Szal még tegnap elött összeraktam, kipróbáltam a WiC en, elájultam, felkeltem és megint elájultam mert nem szaggatott.
Az új router miatt viszont a C&C játékokkal volt egy kis gond, nem láttam a szervereket, mára már ez is orvosolva van.
Viszont egy nagy problémám azért volt. A kékhalálok sokasága! De olyan szinten, hogy na!
Az okot nehezen derítettem, ki, de akkor jött elő, amikor a Battlefield 2142 töltőképernyője elekzdődött volna. Memóriákra gyanakodtam, de szép sorban egyesével kizártam őket.
Aztán rájöttem, az USB-s wifi adóvevő az oka, ezért lehúztam, és kábellel kötöttem össze a gépet, így ment... Na mondom, ilyet... Aztán az USB-s wifit kicseréltem a húgom PCI wifikártyájára, ám a probléma most is jelentkezett. Közben már 3madjára raktam fel a windowst, még a wifi programjára is gynaakodtam, de nem az volt a megoldás. A megoldás az alaplap BIOS frissítésében volt, tegnap estére már rendesen működött a gépem, megnyugodtam.

Éjjel ment a gép, hogy ezt letőltsem: http://www.fileshack.com/file_download.x/13671
Ha nem regisztráltál, regelj, és szedd le a BURNOUT PARADISE DEMÓJÁT!!!! Apám, ihajj csuhajj, Burnout a PC men! Szal nem kell szomorkodnom, hogy nem jött ki PS2 re, mert pcre is kijött! 
Emberek, ez az autósjátékok legjobbika, garantálom! Paradise City, Burnout, Nitró, törés minden!!! A demóban pár autó próbálható csak ki, de megismerkedhetünk a játékkal, mivel ez egy trial verzió, fél óra után lekapcsol, de addig tuti jól érezzük magunkat! Felmehetünk onlira, és ott törhetjük zúzhatjuk egymást, pl ha kiütök valakit, és van webcmja, lefényképezi a játék az arcát az illetőnek és átküldi nekem :) Meg fordítva, így láthatjuk egymás ideges vagy ép boldog gúnyolódó arcát :)
Szal Paradise City csak rád vár, a demó alpján csillagos ötös, hétfőn ha minden igaz meg lesz, bár mára ígérték. csak bírjam ki addig!

Címkék: én videojáték bejegyzés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr27927328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása