twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szavazás

Abydos 2008.12.30. 11:55

Noha, nem az én saját szavazásom, hanem másé névszerint az otherworldé. Én FreddyD blogján leírtam a véleményemet a aszavazással kapcsolatban. Most ide bemásolom.

Ok, akkor én is beleszólok, bár reálsi szavazást meg döntést hozni nagyon nehéz, szinte lehetetlen.
Kezdem az év legjobbja kategóriával. Itt pont kimaradt, ami szerintem a legjobban megérdemelte volna, World of Goo. Mindenhol agyonra dicsérik, nekem is az egyik kedvenc játékom, és ő máshol év játéka díjas lett, itt nincs a listán se.
Van még ami ide mit írni, de most jöna köv téma, a akci/kaland.
Elősször is nem értem, miért kell egybevenni ezt a kategóriát, másodszor, meg az Assasin mit keres ott? Annyira nem volt jó játék, hogy több éven keresztül jelölni lehessen..

Stratégia: A Red Alert 3 mat rengetegen félreismerik, mert nem ismerik, sztem nagyon jó játék lett, de elismerem, hogy a viszonylag gyenge mezőny miatt lehet első.
De még ez a gyenge mezőny sem annyira jó kifejezés, a többi nem kapott nagy vízhangot.
A spore mellesleg nem tudom mit keres ott, amikor majdnem mindegyik kategóriába jelölhetni kéne, mert egy teljesen kevert játék, én rá nem mondanám, hogy ez egy stratégia, főleg nem elsőre.

A Versenyjátéknál a szavazás állásával nem értek egyet, de hát ez is csak a PC-s erőviszonyokat mutatja a szavazók körében. Év játéka teljesen egyértelmüen mindenhol a Burnout, egyedül kicsiny hazánkban lehetséges ez máshogyan.

Legjobb sportjátéknál sem tudtam, sírjak vagy nevessek, mit keres ott a 2006-os WII Sports???? Ennyi erővel már tényleg lehetne a GTA 1 vagy a Red Alert 2 a listán...

A legjobb multira még nem mertem rányomni, és én utálom a WoWot, mert sok haveromat "elrabolta", de akkor is a legújjabb kiegészítője minden PC-s eladási rekordot megdöntött!!! És nincs fenn a listán, sírok, és kínomban röhögök... Nem vagyok gonosz ember, de de ezt nem bírom elviselni. Ha rányomok, és a GTa fogja vezetni a mutltit, akkor kikészülök, na megnézem...

Pfúú, megnyugodtam, nem ő vezeti.
Mellesleg egy Red Alert 3 mat is betehettek volna a kategóriában, ugyanis a multija nagyon visz mindent, plusz kooperatív módos a teljes játék, ami megint csak megérdemelné hogy a kategóriába kerüljön.

Legszebb grafika, legyen a Crysis, BÁR HOL VAN A FAR CRY 2???

Az év legjobb filmje nálam a trópusi vihar és a Batman volt. Ennyi.

A szavazás eredménye a legjobb hírverést kapott játékok között folyik, ezt látni lehet az eredményekben, és nem tekintem mérvadónak ezt a szavazást, ez inkább ki mit töltött le, és mit nem törölt le 2 perc után.

Sajnos a szavazás legjobbjai ilyen játékok (általában) tisztelet a kivételnek, mert szerencséra vannak olyanok is.

Ennyit szerettem volna, és senkit nem akartam megbántani, pá.
 

 A szavazás itt van, és majd én is tervezek egy szavazásnélküli, általam kiválasztott év játéka díjas dolgot, remélem lesz időm rá :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr13848390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása