twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Megint vásároltam... Ez már beteges?

Abydos 2008.10.02. 18:29

Hát igen, megint vásárolni fogok, ma 20:10 perckor fogom a Stadionoknál átvenni legújabb szerzeményemet, melynek a neve, Universe at War.
Igazából azzal nincs gond hogy vásárlok eredeti terméket bla bla bla, de az már annál inkább zavaró, hogy rengeteg pénzemet erre költöm :S
20 000 Forintomba lesz már ezzel együtt ebben az évben. Hm... Ez évre tényleg be kéne fejeznem.  De még tervezek ezen kívül egy Soldiers HoWW 2 játékot, ami 2000 Ft lesz, ugyanúgy mint ez az Universe at War. Az eredeti C&C-s fejlesztők készítették, meglátjuk mi lesz.
A Soldiers mondjuk lehet jövőre marad, fleg úgy hogy mostmár nincs pénzem, és nem tudom hogy lesz karácsonyig, amikor is tavaly 10 000 Ft ot költöttem a kevés ismerősömre és rokonomra. Az biztos, hogy úgy tűnik, most 2000 Ft ból kell gazdálkodnom, mert ezeket bizony magamra költöm :P
Majd meglátom mi lesz, megpróbálok valami jó kis munkát keresni, amit szeretek is csinálni meg nem is nehéz. Egész nyáron kerestem ilyet, sikertelenűl.
Vagy menjek dolgozni MC'Donaldsba egy hétre??? Hátborzongok tőle, de lehet nincs más kiút.

Videó az Universe at Warból: 

Címkék: én videó videojáték bejegyzés bemutató

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr42692932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krill 2008.10.03. 15:47:48

Ennyi játékot egyszerre venni tényleg nem jó, de csak azért mert így nem tudsz kellően kiélvezni egyet. Azzal hogy az Universe at War-ra esett a választásod, teljesen egyetértek. A játéknak vannak hibái. Nagy hibái. De ennek ellenére szerintem egy komplex, hangulatos és cseppet sem átlagos RTS. Csak azért nem vettem meg, mert eléggé rosszul van optimizálva, így a laptopomon nagyon csigán fut, a nagy gépen meg nincs hely, de ha már 2000 ft-re lement az ára... Szerintem mégis megpróbálkozok vele. A játék hangulata már az intróban meglátszik, külön bírom ahogy úgy kezdődik mint a szokásos inváziós storyk, csak ezúttal amikor hogy a hős amerikai katonák elkezdenék visszavernék az idegeneket, vaporizálja őket egy zöld sugár és úgy szedik szét az alakulataikat mint egy porcelánboltba dobott repeszgránát a porcelánokat. A hangsúly tehát három idegen fajon van, nem az embereken, a három faj NAGYON különböző, még alap játkmechanizmusokban is, és olyan dolgok mint. pl. a fejlesztés teljesen másak mint a legtöbb RTS-ben, sajna a Kampányban ezeket nem lehet igazán kiélvezni, a viszonylag jó történet ellenére. Szal ez inkább skirmish-multi game, de azért az egyjátékos mód is élvezhető.

Abydos · http://abysan.com/blog 2008.10.03. 16:54:58

Krill, tervezem eladni, ugyanis nem fut normálisan a gépemen. 2500 Ft ért már van rá jelentkező, de ha te közelebb laksz, vagy valami, értejössz, akkor (talán) neked adom, ez az első vevőjelőltől függ, hogya szállítási költség hallatán visszalép e a vásárlástól. (plusz, ha értejönne, mikor jönne érte..) Szal ha kellene jelezzd.

Krill 2008.10.03. 21:26:02

Sajnálattal hallom. De esetleg vmit nem lehetne tenni, pl. patchelés nekem valamennyire segített, tech támogatás, stb. Le tudnád írni a hibát. A másik, biztos hogy a géppel van a hiba nem magával a játékkal? Úgy jártam hogy egyszer 2000-ért megvettem a Haegemonia Goldot, a Solon Hagyaték jól ment, de ha mentést töltöttem be a játék textúrahibás volt az alapjáték esetén. Azt hittem a laptoppal van a probléma, de a második laptopomon és az asztali gépen is ilyen, valószínű hogy a játék a hibás. Az eladásról annyit, hogy én ilyet SOHA nem csináltam még, szal nem tudom hogy mennek a dolgok, én Szegeden lakom, nemhiszem hogy ki tudok menni bárhova is, de azért a részleteket beszéljük meg itt csak utána döntök. Igazából az aggaszt a legjobban hogy a lemez a hibás és én is szívok. Ezt hivatalos boltból vetted, vagy te is valakitől?

Abydos · http://abysan.com/blog 2008.10.03. 22:31:41

Sajnálom Krill, már sikerűlt eladnom.
De azért leírom a szitut. Nem a játék a hibás, zsír újként vettem át, lényegében úgyis adom el, csak egyszer telepítettem és kész, már le is töröltem mert nem megy jól a gépemen.

Én is valakitől vettem, behoz egy kettő játékot küldöldről (ott mérföldekkel olcsóbbak az eredetik, anno a C&C Sagamát is amerikából hoztam, és a 11 C&C játék+1 TW volt annyi mint itthon egymagába a TW) és itthon eladja. Végülis mindenki jól jár így. A kiadó, mert veszik a játékot, az eladó, mert az olcsó játékot még így is olcsón adja, a vevő, aki megveszi a szuper olcsó játékot. Szal csak a magyar kiadók szívhatják a fogukat, hogy ugyan miért kell 6000 ért adni itthon egy játékot, ami kinnt 1500 ba kerül..
Mellesleg elvileg legális is, mivel nem kartonokkal hozza be az országba, hanem egy egy darabot, így a kis értéke miatt nem vám köteles.
süti beállítások módosítása