twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Már közel a víz

Abydos 2008.08.29. 00:57

Jelentem mindjárt lezuhanunk.. Annyira lenn vannak a bloggrafikonok... Na mind1.

Ma is úgy kezdődött a napom mint máskor. Kis vásárlás, meg reggeli stb. Ma végra kaptam krémeskekszet, nyami.
Kicsit Codoltam, Vacanton aláztam a DWK-s társaimat FFA ban :) Aztán meg Gyöngyivel go filmszemle, megnéztük az osztályfilmünket, amit 3 évig csináltunk.

A kritika viszonylag jó lett (persze, hisz a film egy részét én vágtam). Na jó, azt dicsérték milyen aranyosak a gyerekek és hogy micsoda osztályközösség van és hogy mennyire élvezika  forgatást.
Hogy egy filmben mennyit lehet hazudni? Az osztályközösség pocsék, a gyerekek nem is aranyosak itt (kivétel akad), és egyik sem élvezte annyira a forgatást, hogy ne akart volna már 10 perc alatt hazamenni. Igazából hazamehettek volna, csak mivel annyit nyivákoltak, minden jelenetet elrontottak és többszőr kellett felvenni őket. Az egyzseni gyerekek meg olyan hülyék nálunk, hogy nem jönnek rá arra, hogyha jól viselkednek a forgatáson, hamarabb hazamehetnek. Ez az emberi szűklátókör egy igen érdekes formálya, csak az lebeg a szeme elött hogy hazamegy, oszt nem veszi észre hogy miatta áll az egész mert nem képes befogni a pofáját és ugrál a kamera elött meg teszi az agyát. Ilyen kis kedves osztályközösségem van :) 
A Kritikusok csak a színészeket szidták... Hát én is szidnám a helyükben, de azért volt főleg pocsék mert mindig izegtek mozogtak de ezt már leírtam. Na mind1.

A kritika amúgy fél 9 kor kezdődött, pedig eredetileg 7 kor kellett volna neki, nagyon örültem, hogy addig ott űltem és vártam... Aztán elmondták a többi filmet, persze szép lassan és az ofőm gyerekének köszönhetően hamarabb eljöttünk, mert úgy tett mintha álmos lenne ezért a zsűri előrébb hozta a filmünket és hamarabb elmondták a véleményüket :) A gyerek ugyanúgy örökmozgó volt a kritika után is mint elötte :)
10 óra 15 re haza is értem, gépeztem oszt ennyi. Most lefekszem aludni jó éjt.

Címkék: én bejegyzés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr75638659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása