twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Rajzolok pixelekből

Abydos 2012.10.23. 17:15

Valahogy rám jött most egy új hóbort, egy új stílust vagy nem tudom hogy nevezzem. Mindig is úgy éreztem, hogy tök gyökér vagyok a rajzoláshoz (most is így érzek) és egy szinten nem tudok túllendülni. Ha hiszitek, ha nem, még mindig nem tudok egy nyavalyás mangafejet rajzolni, de úgy általában a képregény stílus nem jön össze. Ez borzasztóan frusztrál, mert ha egy nyüves karakternek a fejét sem tudom elkezdeni, akkor nem tudok történetet mesélni velük, ami igazából valamilyen szinten mélyen a célom lenne.

A napokban kicsit változtattam az eddig megszokott módszereimen és kipróbáltam a "pixelart"-ot, ami a számítógépes játékok világából lehet ismerős és ami most újra divatba jött. A lényege, hogy nem úgy kell rajzolni, mint egy ceruzával vagy vízfestékkel, egy meghatározott felbontású területen kell pixelekből kialakítani egy valamit. Tehát ha van egy 20 x 20-as felbontású felület, akkor bizony összesen 400 pontból állhat a rajz ami EZT jelenti a valóságban.

És végül is nekem ez bejött. Tetszik a stílus. Sőt, valamilyen szinten úgy érzem, még testhezállóbb is nekem, hiszen nem a kézmozgás ügyességén van a hangsúly, hanem a pontok megfelelő pozícióba illesztésén. Az első két rajzomat meg is osztom veletek.

Származási hely: Rajzaim

A fenti képen egy Pokémon mestert alkottam, ugyanis a mai játékosok igazából a Pokémon játékokban találkozhatnak leginkább ilyen grafikai megvalósítással. Bár ha valóban Pokémon mestert akartam volna létrehozni, akkor meg kell valljam, jóval elnagyoltabbnak kellett volna lennie, de rájöttem miközben csináltam, hogy túl valóságosak lettek az arányok és nem akartam elrontatni :D

Származási hely: Rajzaim
Származási hely: Rajzaim

Óh Shyvana (League of Legends)... Mennyi órát toltam beléd, hogy így nézz ki, ahogy most vagy. Nem volt könnyű az fix. Ráadásul folyamatosan egyre nagyobb és nagyobb lett a rajzterület, először 200 x 200-ban kezdtem, de a feje túl nagy lett és minden a fejhez aránylik, tehát 800 x 800 pixel lett a vége. Ezt felkonvertáltam Full HD-ba, hogy aki háttérként akarja használni eme pixelsárkányleányzót, annak ne okozzak csalódást :D

Legközelebbi alanyom talán a női Shepperd lesz, mert hasonlít Shyvanára az arcszerkezete... vagy pont fordítva, mindegy :D

Majd elfelejtettem. Ha valakinek szintén kedve lenne ehhez, akkor javaslom EZT a honlapot kezdésnek. Itt rajzoltam a Pokémesterem is. De ezen túlmenően egy nagyon okos és ügyes honlap, pár kattintással megoszthatod a világgal a rajzodat, amit bárki véleményezhet és like-olhatja. Nagyon jó közösségi oldal, poénos.

Amúgy a Shyvanát Pixiában rajzoltam. Próbálkoztam Gimppel is, de valahogy nem akarta megérteni annyira azt, amit akartam neki mondani...

Címkék: blog érdekes kép én videojáték rajz bejegyzés bemutató pokemon abyvlogja

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr764864761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása