twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Rajz: Subject I - részletek

Abydos 2012.08.27. 15:13

SackRiven után másnap rögtön neki is álltam egy új rajznak. Ezúttal kicsit eltérő stílusban szerettem volna rajzolni. Az egész napomat elvette, de szerettem rajta dolgozni.

Amiben más mint az eddigiek, az a határozottabb szögletesség és főleg a feje, mert nagyon egyszerű lett, de pont egy ilyen egyértelmű emóciót gondoltam neki. Először nem terveztem, hogy börtönben legyen és ruhát terveztem rá, de miután megrajzoltam a testét, már akartam elfedni, mert szerintem egészen jól eltaláltam az arányokat, ami annyira nem szokásom, legalábbis nem ennyi idő alatt :D Szóval büszkén folytattam amit elkezdtem. Elég büszke vagyok a rajzomra:

Egy gyors vázlatot készítettem aztán ceruzával újat rajzoltam annak alapján egy A4-es lapon. 

Származási hely: Publikus

Ez lett tehát az alap rajz, amit kézzel készítettem. Ezután jöhetett a digitális változat, nem voltam benne biztos, hogy szükséges lenne, de kedvem volt hozzá. Tehát átrajzoltam az eredeti vonalakat egy új rétegen. A színezést is könnyedén megoldottam, kiválasztottam egy bőrszínt és azt 1 sötétebb és 1 világosabb árnyalattal felraktam rá, ahol kellett, a hátteret (a téglát) Gimppel készítettem és egy külön rétegként aláraktam. De mivel átlátszó volt a rajzom, ezért radíroznom kellett a háttér nem látható részeit.

Származási hely: Rajzaim

Végül pedig a kettő együtt. A Pixia programban véletlenül egyszerre tettem láthatóvá a színezett digitális és a kézi rajzos rétegeket és egész látványos eredmény lett belőle.

Származási hely: Rajzaim

Miután mindennel végeztem, sajnos még nem éreztem késznek a dolgokat. Valami hiányzott... hát a teste többi része :D Fogtam, leültem a földre és elkezdtem új lapokon kiegészíteni a dolgokat mozaik szerűen. Sajnos nem lett az igazi, de úgy érzem, most már békén hagyhatom Subject I.-t :) Ami még kicsit zavar, hogy nem fektetve rajzoltam a képet, hanem állítva, így nem háttérkép kompatibilis :(

Mellé raktam még a digitális rajzot is, színezés nélkül. Aztán meglátjuk. Elég gördülékenyen ment ez a rajz (egész napomat elvette, de önmagában jól ment), lehet egyszer veszek magamon erőt és egy oldalas képregényt kipréselek magamból... Jó lenne, szeretném, de nem érzem úgy, hogy menne is... majd meglátom.

Az összes képet feltöltöttem még a facebook oldalamra, dátummal, hogy látható legyen melyik rajzom mikor készült.

Származási hely: Publikus

Címkék: blog kép én rajz bejegyzés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr814735178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása