twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Bejegyzés + Már megint CD kulcsot akarnak!

Abydos 2012.01.09. 14:57

Rég volt ilyen. Párszor már előfordult a blog életében.

Újra elkezdődött a suli (még múlthét kedden, de az más kérdés :D), ma írtunk egy jó kis töridogát, úgy érzem a csoport nagy részének nem ment, én szerintem nem panaszkodhatom, nekem szerintem sikerült, de ilyenkor jönnek a pofára esések ugyebár. Szerintem nem lesz gond a félévemmel, tanulás rész tehát pipa.

Egy kicsit kanyarodjunk rögtön a játékfrontra. 3 PC-s játékot zsebeltem be a télen, mert ilyenkor nagy akciók vannak, de ezentúl számtalan mobilalkalmazást-játékot vettem. Fel sem sorolom őket, maradjunk a PC-seknél.

1. Dragon Age 2, nagyon hiányzott a gyűjteményemből.  
2. Assasin's Creed. Bugos volt az Amazon weboldala, véletlen ingyen megkaptam, jeee :)
3. Dungeon Defenders. Véletlen rákattintottam,hogy vásárlás, aztán már hiába kalimpáltam az X gombra, késő volt, de eddig tetszik, talán nem bánom meg :D

Aztán pedig a kedvencem. Megint megtalált egy CD kulcs kéregető. Nagyon utálom az ilyet, nem tudom mit képzel magáról. Komolyan, megveszem a játékot és azt hiszi, majd odaadom neki a kulcsomat! Menj a fenébe! Ahogyan a lakáskulcsot sem, úgy ezt sem adom oda! Ráadásul hiába oltom le, semmi, ugyanúgy rám ír! Szégyen, de döntsetek magatok, mennyire adtok neki igazat, itt az email (aki meg akar lopni, annak az adatai nyilvánosak, bocsi). Elemezzünk kicsit, Domokos Julianna levele következik, már ha tényleg így hívják!

"Abydos meg adode a dragon age 2 jatekodnak a product key et mert nekem ojant nem atak!! pls nagyon kel" 

Helyesírás katasztrófa. Mi az, hogy adode? Elgépelheti, ok. Az, hogy nem ír ékezetet, nem gond, de az, hogy "ojant"!! Basszus, olyan vörösen villog a beépített helyesírás ellenőrző, hogy az amerikaiak hiszik azt, hogy vörös megszállás van Magyarországon! Aztán jön az "atak!" Kit támadtak meg?! Tényleg jönnek a vörösök! "nagyon "kel"" Itt vannak a FelKELőnap Országából, tiszta Red Alert!

Válaszoltam neki: "Ezt nagyon sürgősen felejtsd el, és többet ne is kérdezz ilyet senkitől, ha jót akarsz magadnak! Ha nem meglopni akartál engem, hanem komolyan megvetted a játékot és nem fogtad fel milyen ostobaságot írtál nekem, akkor írj az Electronic Arts ügyfélszolgálatának és velük beszéld meg, mert ebben nem vagyok kompetens."

Lehet a kompetens szót nem értette, ezért újra írt:
"Abydos beszéltem velik már és meg sem rezsentek de pedig anyit montam hogy bajvan az egyik játékikal de nem válaszolt senki eyért kértem töled !!!!!!"

Ez engem mégis hol érdekel?! Leírtam, többet ne keressen meg, de nem, ez nem érti meg,. Csak nem lehet ilyen hülye, hacsak nem szándékosan az adataimra pályázik... Szóval velik beszélt, nem rezsentek meg (ez valami katonai szleng?), de előtt nincs vessző, "anyit" újra vörösen villog, ő monta, de nem mondta, hogy előtt nincs vessző, bajvan egyben, játékikal -> ezt nem értem, de biztos robban!, eyért -> rossz gombot ütött, töled pedig szerinte rövid, a szó után pedig szóközt hagy és utána rak egy csomó felkiáltójelet! Ezt dekódolnom kéne, mert én leszek a hibás, ha nem szólok mindenkinek időben, hogy az oroszok támadnak minket, holott kaptam figyelmeztetést.

Mindegy, erre már nem válaszolok, gondolom az EA sem értette mit akar (bár az EA ügyfélszolgálata is hasonló magyarsággal ír, nem vicc, tényleg ilyen pocsék helyesírással és magyarsággal, de ott van annyi a dolog mögött, hogy az ügyfélszolgálatos valószínűleg nem magyar, hanem cseh...), így azért nem válaszoltak.
No mindegy, ez kijött. 

 

Címkék: érdekes én vicces bejegyzés lopás durva electronic arts dragon age

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr303531618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása