twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Twitter interjú: Karácsonyi külön @eszchan-nal :)

Abydos 2011.12.27. 21:13

Ha minden jól megy, mostantól indul egy interjúsorozat, méghozzá a twitteres ismerőseimmel. :)
Még Karácsony előtt sikerült elkapnom egy kedves twitteres ismerősöm, @Eszchan-t egy interjúra, csak sajnos kicsit elcsúsztunk vele :P Ő az, akitől még én is bátran kérdezhetek, ha Star Wars-ról van szó, pedig aki ismer, tudja, hogy viszonylag elgé tájékozott Star Wars fan vagyok :)
 

- Mesélj egy kicsit magadról, mit érdemes tudni rólad?

Nem a főváros közelében élek, ezért sok ottani rendezvényre nem jutok el, pedig szeretnék. :P Magyar nyelvészetet és irodalmat, valamint színháztudományt tanulok a két olyan magyar felsőoktatási intézmény egyikében, ahol van ilyen szak/szakirány. Elég gonosz (okos, egoista, önző, arrogáns, elviselhetetlen, szóval tipikus koréliai, hehe) tudok lenni néha, de alapjában véve kedves és segítőkész vagyok. ^^

- A Jedi Rend Magyarország egyik legnagyobb Star Wars univerzummal foglalkozó oldala. Sokakat meglep, hogy te, mint lány vagy a főszerkesztője, hogyan kerültél bele a Star Wars univerzumba?

Hehe, mindig ez az első kérdés. ;)
Ki az a sok, akiket ez meglep?
1999-ben a bátyám elvitt moziba, és a Baljós árnyakat néztük meg. Mielőtt kezdődött volna a film, azzal próbált lelkesíteni, hogy a poszteren lévő nagyfülű lényt mutogatta, hogy ő is szerepelni fog benne. Akkor még olyan kicsi voltam, hogy abban bízott, Jar-Jar majd leköti a figyelmemet, de miután elkezdődött a film, és megláttam a fénykarddal hadonászó Obi-Want, még a popcornról is elfeledkeztem... :D Aztán otthon megnéztük a klasszikus trilógiát, elkezdtem olvasni a regényeket, képregényeket és most itt vagyunk. Szóval mindenről a bátyám tehet.

- Ewan Mcgregor vagy Obi-Wan Kenobi volt rád nagyobb hatással?


50% Ewan, 50% Obi ;)

- Hogyan értékeled a magyarországi közösség mentalitását a Star Wars irányába? Elégedett vagy az aktivitással?

Ó, igen. Amikor elindult az oldal, nem is mertem remélni, hogy eljutunk majd eddig. Van társszerkesztőm, segítőim, képregény fordítók és persze sok kedves rajongó, akik megvitatják a híreket, segítenek egymásnak, stb. Persze mániám a látogatottság növelése, mindig ezen problémázok, állandóan a statisztikáinkat nézem, és próbálok újítani, játékokat szervezni, hogy még több rajongó odataláljon a Jedi Rendre.

- Szoktál videojátékokkal játszani?

LEGO Star Wars és Indy. Ezekben nem lehet meghalni, úgyhogy nem idegesítem fel magam rajtuk, szóval tökéletesek. :D Persze kipróbálás erejéig sok játékkal szívesen játszanék, de ahhoz kéne egy olyan gép is.

- A magyar társadalom mennyire fogad el téged, mint geek lány? Voltak ebből adódóan már negatív tapasztalataid?

Nem volt semmi ilyen tapasztalatom. Itt inkább az a kérdés, hogy mennyire fogadom el én a magyar társadalmat. :D

- Mik a terveid a Jedi Renddel? (Magyarország legnagyobb SW oldala, stb.)

A látogatottság növelése! :D Egyébként továbbra is híreket szállítunk, sok-sok magyarított képregényt szeretnék az oldalra, jól jönne néhány megbízható társszerkesztő, akik valamivel hozzáértőbben tudnának írni például a játékokról. Szeretném bővíteni a fanfiction részleget, persze ez nem rajtam múlik, hanem az írói vénával megáldott rajongókon. ;)

- Mi érdekel még téged?

Nagyon szeretem a filmeket, imádok moziba járni, kicsit talán túl sokat is járok moziba, gondosan ügyelek a hely kiválasztására. :P Szeretek olvasni, szeretek saját példányt olvasni. Ebbe beletartoznak a képregények és mangák is. Japán és koreai sorozatokat is nézek az amerikai sorozatok mellett. Nemrég megtudtam, hogy a szerény 7-8 sorozatommal még csak sorozatmániásnak se számítok, úgyhogy a nagy kő is leesett a szívemről.
És persze szeretek aludni és írni is.

- Mi leszel, ha nagy leszel?

Nyugdíjas, nyugdíj nélkül. Addig is szeretnék végre lediplomázni, legalább egyszer. Ha minden jól megy, kétszer. Aztán alapítok egy lánybandát és világkörüli turnéra megyünk...
Vagy keresek valami tisztességes állást, érdekel a szinkronizálás, na persze nem mint színészt. Érdekel még az újságírás, de a nyelvészeti ismereteimet is jó lenne kamatoztatni, szívesen ellenőrizném könyvekben, újságokban a helyesírást, nyelvhelyességet, úgyis mindig mindent kijavítok, ha kell, ha nem (már az egyik kérdést is átírtam, hehe).
Vagy híres filmrendező leszek. Már kiválasztottam, hogy az első filmem premierjén milyen táskám lesz. :D
Vagy pilóta.
Nehéz dönteni...

- Hétköznapi személyként milyen a napi öltözéked?

Ez most onnan jött, hogy van pókruhám? Nincs pókruhám egyébként, csak jól tudok hazudni. :P Bármilyen hihetetlen, farmert és valami felsőt hordok általában. Télen még kabátot is, meg szép színes sálat és sapkát. Meg kesztyűt. És persze az utcán tornacipőt. :P Szeretem a színes, pöttyös, csíkos zoknikat nézegetni, felvenni már kevésbé, de ha hideg van, rákényszerülök erre is. Ennél részletesebben már nem szívesen fejtem ki, mert elpirulok. :P Ja, és nincs semmi SW-s ruhám, még szerencsehozó amidalás bugyim sincs. Május 4-én is csak egy kitűzőt szoktam felrakni a táskámra. Imádom a táskákat.
Néha tartok pizsamanapot, például szorgalmi időszak végén vagy vizsgaidőszak végén, és akkor pizsama a napi öltözékem.

- A legjobb barátod fiú vagy lány?
Lány.

- A hobbid mennyire kelti fel az udvarlóid érdeklődését?

Volt már olyan, aki kifejezetten nem örült neki, de ez nem volt egy hosszútávú dolog. ;) Mondjuk ez elég régen volt (nem mintha olyan öreg lennék :P), akkor még nem facebookozott mindenki egész nap.

- Mire vágysz a legjobban?

Jelenleg a diplomámra, meg arra, hogy essen a hó és karácsony legyen, és díszíthessem a karácsonyfát, amit konkrétan július óta tervezgetek.
Meg egy időgépnek is örülnék.
(Bookline-on van egy szép kívánságlistám, szívesen megosztom azokkal, akik meg szeretnének lepni valamivel ;) )

- Ha állat lehetnél, mi lennél?

Tiszavirág? Jó nekem így emberként...

- Ha egy kitalált karakterrel tölthetnéd a karácsonyod, ki lenne az?

Azt hiszem, a családom furán érezné magát, ha egyszer csak betoppanna Csubakka (valószínűleg be se férne az ajtón), úgyhogy jöjjön csak Emmett L. Brown és ajándékozzon meg egy időgéppel. Ha már a Mikulástól nem kaptam.

- Utolsó gondolatok?

Örülök, hogy én lehettem az egyik szerencsés, akit kifaggattál, egész héten ezen izgultam, hogy vajon milyen kérdések lesznek. De még mindig tartom magam ahhoz az állásponthoz, hogy nem vagyok elég érdekes alany egy interjúhoz. Mondjuk neked és nekem érdekes, de másokat annyira biztos nem hoz lázba. ;)
Azt nem kérdezted meg, hogy mit szeretek enni. :P

- Ne haragudj, hogy beléd fojtottam, de mit szeretsz enni? :)

Pizza! :D (tudod, ahogy a Reszkessetek betörők elején kiabálja a gyerek, hogy Pizza! Pizza!)
 

- Köszönöm az interjút!

Utólag is boldog karácsonyt! Pár nap múlva pedig sikerekben gazdag, boldog új évet! :)

 

@Eszchan követhető twitteren, csak kattints a nevére vagy aminek még jobban örülne, ha olvasnád a  Jedi Rend-et :)

Címkék: blog érdekes interjú star wars én videojáték bejegyzés twitter

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr213500092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása