twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Az első rajzom - Mangalány 1 + UPDATE

Abydos 2011.01.02. 13:58

Az első "komolyabb" erőfeszítést igénylő rajzom. Ha nem is látszódik rajta, viszonylag sok óra van mögötte.

A története annyi, hogy nekiakartam ugrani a borítót elkészíteni a könyvnek. Zsákutcába jutottam, nem voltam képes normális képet összehozni, de gondoltam, hogy ez lesz, világ életemben borzasztóan pocsék rajzoló voltam, így semmiből jött ötletként vágtam neki. Papíron már többször próbáltam... hagyjuk... Gépen szintén... hagyjuk... Most viszont nekiugrottam elég durván, tehát okatató videókat és oldalakat kezdtem el nézni ezerrel. Noha a borítóval nem haladtam, meghaladja a képességeimet, tudtam, hogy máshogyan kell gyakorolnom. Elhatároztam, ha nem is boritóra, de akkor is készítek valamit, ami már elfogadható lehet. 

 

A mangát választottam, hiszen emberek viszonylag egyszerű vonalakkal, gyakorlásra tökéletesek. Ja... Egyszerűnek tűnnek, de rengeteg félkész produktum landolt a kukában, mire valami használható alakzat jött össze, a lenti képen látható mangalány. Sok-sok óra vérizzadás árán, pixelről pixelre született meg, noha tutorialaokból tanultam, nem másoltam az alakzatot, teljesen saját kreálmány. Neve nincs, de mondjuk ha Mala Khaal mangafigura lenne, valami hasonló alakot tudnék elképzelni neki. Nagyon fontos, hogy nincs rajztáblám, így a lehetetlen közeli vállalkozással, egérrel készítettem el.

A kapcsolatom mangákkal soha nem volt, és az animékkel sem nagyon volt dolgom. Amit nézek az csak a Dragon Ball és persze az Avatar volt, ami megfogott. Most pont a rajzolás miatt Narutot kezdtem el a napokban, mert láttam, hogy viszonylag "egyszerű" karakterek és megrajzolhatónak tűnnek, persze nem azok, szívás bármelyikbe is belekezdeni. Aztán ha megtetszik a sorozat nézem tovább, majd kialakul. Mellesleg tervezem egy digitális rajztábla vásárlását, ami abszurd ötlet, annak fényében, hogy pocsék rajzoló vagyok. 23 000 Ft-ot így kiadni, hááát... De könyvet is elkezdtem írni, noha sosem olvastam soha semmit...

És mi jön ezután? Bele is vágok egy új rajzba.

UPDATE: Közben próbálgattam a Pixia program képességeit, és találtam egy megoldást, amivel tökéletesíteni lehetett a színárnyalatokat. Az újat is feltöltöttem.

Címkék: blog érdekes könyv én rajz bejegyzés anime manga

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr692554151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mateosking 2011.01.02. 14:28:54

Hát szerintem mindenképp mangát olvass inkább. Mivel az anime-ek "gyorsak". De a Narutó jó választás, de ajánlanám még a Bleachot!

Abydos · http://abysan.com/blog 2011.01.02. 15:29:02

@mateosking: Ennyire nem szeretnék belefolyni a dolgokba :D Rajzolni viszont poén őket :D

Sanraith 2011.01.02. 19:01:05

Klassz lett! Plusz plusz pont jár érte (bár nem tudom mióta van így) hogy végre tördelődik az oldalad opera minin! :D

Márkusz · http://soamarko.wordpress.com 2011.01.02. 19:51:57

Ez kibaszott nagy :D
Szin árnyalatokat is gépen csináltad?
Mert tökre valósághű!

Abydos · http://abysan.com/blog 2011.01.02. 22:29:28

@Soa Mark: Köszi! :) Igen, géppel, bár az első verzió nem volt valami jó, de próbálgattam a Pixia progit és így sokkal jobb :)

Márkusz · http://soamarko.wordpress.com 2011.01.03. 20:24:56

@Abydos: Lenne egy kérdésem, hogy milyen videókat néztél tutorialnak? Mert most kedvem támadt nekem is. :)

Abydos · http://abysan.com/blog 2011.01.03. 23:22:18

@Soa Mark: Ez az oldal rengeteget segített: www.howtodrawmanga.com/howtodraw/jdillon/fbody1.html

Illetve Youtube-on van milliónyi anyag, beírod keresőbe, hogy "draw manga" és már hozzá is láthatsz :)
süti beállítások módosítása