twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Napjainkban

Abydos 2010.11.30. 16:34

Megint elmaradásom van bejegyzések terén, noha a twittert még mindig frissítem.  

Az egyik fontos dolog, ami persze csak engem érint, hogy vettem végre egy terrás vinyót. Bódogság és öröm, csak egy gond van, még mindig nincs monitorom hozzá, így nem tudom kihasználni. Mindenesetre ha visszakapom a monitort, mehet egy Windows reinstall is és egy másik, az 500Gb-osra költöztetem az oprendszert, a mostani 160-as helyett. Ez sebesség szempontjából sem lesz mellékes dolog. No meg persze ha lesz monitorom, újra tudok majd videókat felvenni.

Átvettem a magyar Command & Conquer oldalak hírezői szerepét, újra. Egyszer már volt ilyen "beosztásom", de most újra ez a helyzet. Az eddigi honlap struktúra blog formációt vesz fel. Az oldal még béta, de én már két naponta frissítem új hírekkel, ha gondoljátok a blog.redalert.hu oldalt be is könyvjelzőzhetitek, vannak hírek dögivel.

A könyvet mint írtam újra kezdtem, de kicsit elakadtam, félek, hogy megint a minőség rovására ment az írásom, így kicsit átalakítom a történetet, máshogyan fognak történni az események, ez avval jár, hogy egy oldalt megint kitöröltem, illetve pár szabályt felrúgok, amit célúl tűztem ki, hogy megpróbáljam szinten tartani a dolgokat. A kulcs: Több nézőpont lesz.

Vasárnap volt ofőm, Kristóf meghívott, hogy menjek forgatásra az új osztályfilmjében segédkezni. Elég fárasztó nap volt (akkor volt nagy hó), és a Battleroyal szerű stílus szinte már a botrányt is elővetítheti, noha a gyerekek színészi teljesítménye elég poénos szinten mozgott. Vicces volt :D De mindneki élvezte a forgatást, így valószínüleg a végeredmény is pozitív lesz a számukra.

Kb ennyi előljáróban, új videót tervezek, de addig nem tudok semmit se elérni, amíg nincs monitor. Ez van.

Címkék: blog film könyv én bejegyzés command & conquer

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr152483889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása