twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Felelőtlen kérdés

Abydos 2010.10.02. 19:44

Ma egy elég érdekes kérdést találtam a GameKapocs oldalon. f12010 illegális példányáról érdeklődött a tulajdonnevével és emailcímével. Gondoltam ennyire jobb ha figyelmeztetem tettének a súlyára, és így segítek rajta, hogy nehogy véletlenül akár egy év múlva egy újabb felelőtlen kérdéssel még a végén tényleg baj érje. Minden adat amit lent leírok kitaláció! Természetesen átírtam a nevét és a címét. Ez mindenkinek legyen figyelmeztetés, az interneten a lehető legkörültekintőbben járjatok el az adatbiztonság tekintetében! Nagyon-nagyon fontos! Mindenki helyén kezelje a személyes adatait!

Mint írtam, egy ártatlan vicc az egész, de remélem megérti miért tettem mindezt.

Tisztelt Felelőtlen Internetező!

Üzenetét, amit a GameKapocs.hu ZRT játékportálon, 2010 október 1.-én tett fel kérdésként továbbítottuk a megfelelő hatóságoknak, megalapozott illegális kalózpéldány birtoklása miatt. Kérem működjön együtt az önt felkereső hatósági szervekkel, a nyomozás ideje alatt. Amennyiben bebizonyosodik, hogy az üzenetet ön adta fel, úgy természetesen térítési díjkötelezettséggel együtt ügyvédet biztosítunk önnek.

"Meg tudja valaki mondani hogy az F1 2010 illegális patchet a www.fake.cím-ról hogy lehet letölteni? Mert ha rákattintasz a letöltés gombra akkor feljön hat hirdetés. Azt írják más oldalakon hogy az egyikre hamis információkkal kell regisztrálni és így le lehet tölteni. De én már négyszer regisztráltam és nem történik semmi. Ha tudja valaki segítsen.
Vagy ha megvan valakinek az illegális peccs az küldje át erre az e-mail címre: felelőtlen@vagyok.én. Megköszönném."

Amennyiben még nem múlt el 14 éves, úgy a szüleit terheli a felelősség, de akkor még ráérnek aggódni.

Kollégáink várják önkéntes jelentkezését az aláírásomban található elérhetőségek egyikén, illetve nagyon fontos az UTÓIRAT mező elolvasása!

Szabados Lajos
Rendőrbíró és jogvédő, amolyan szabadságharcos Titán az Endor holdról.

2010 október 1

UTÓIRAT! MOST NYUGODJ MEG: Ennyi eszed nem lehet, hogy képes vagy a tulajdonneveddel és emailcímeddel egy ilyen kérdést feltenni. Vedd figyelmeztetésnek az üzenetemet, hogy máskor ilyet ne tegyél.
Ez az üzenet nem tartogat valós adatokat, amit írtam kitaláltam mindent, saját érdekedben tettem ÉRTED!, hogy soha többé eszedbe ne jusson nyilvános, publikus interneten ilyen kérdést feltenni, mert ha tényleg egy valós jogvédő szervezet találja meg, akkor az neked lesz kellemetlen, mivel több év börtönnel büntetik. Csak egy kicsit akartam rád ijeszteni, de lenyugodhatsz, ez az üzenet nem valódi, csupán egy "VICC". Remélem tanultál belőle és felelősséggel használod ezután az internetet, én nem neked akarok rosszat. 

Remélem nem lesz gond belőle, hogy ilyen módon "leckéztettelek" meg, nem vagyok se Lajos, se jogvédő, csak egy jóakaród!

Üdv

abydos

Címkék: blog érdekes én bejegyzés forma 1 figyelem figyelmeztetés

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr922337945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

keridenes 2010.10.02. 20:48:00

Ejha! Ilyen figyelmeztetést se láttam még.

Nagyon jó ötletnek tartom, remélem, nem fog rád megsértődni.
Teljesen hivatalos a megfogalmazás (csak nem kerestek már fel téged? :D). Nagyszerű ötlet.
süti beállítások módosítása