twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Az X7-esek görgője: Avagy ami mindig elromlik

Abydos 2010.09.27. 11:47

Mint ismeretes, nekem egy A4Tech egerem van, azon belül is az közép kategóriás X7-es rágcsálóm. Mint kiderült, van egy olyan típus hibája, ami szinte az összes X7-esnél előfordul: Elromlik a görgőjük. Nem titkoltan terveztem új egér vételét, hiszen görgő nélkül lehetetlen élni. Már többször szétkaptam a dögöt, de sose tudtam semmi hasznosat tenni az ügy érdekében.

Ma is keresgéltem milyen egeret vásároljak a lehető legjobb ár/érték arányban. Olvasgatom a fórumokat, hogy így rossz az X7-esek görgője, úgy rossz. De láttam egy jó árban lévő új típusú X7-est, ki szerettem volna deríteni, vajon ennek is rossz-e a görgője. Rákerestem a googlén, "X7 görgő". Pár linket azonnal megnyitottam, hogy többen szétszedték, nem tudták megoldani. A legutolsó üzenet viszont felettébb érdekes volt.

A mostani egerek görgői úgy működnek, hogy fény megy át a görgő lyukain és így érzékeli, ha forgatjuk. Egyszerű a megoldás, ki kell tisztítani.

Ilyen egyszerű lenne? De amikor szétszedtem nem fértem hozzá a görgőhöz, mert nagyon zárt rendszer volt. Mindegy, üsse kavics, kipróbálom a legeslegegyszerűbb megoldást ami létezik ezen a bolygón. Vettem egy nagy levegőt és többször belefújtam a görgőmhöz. Ki is próbáltam, és az eddig használhatatlan görgőm TÖKÉLETESEN MÚKODIK! Szét sem kellett szednem, csak megfogtam az egeret és megfújtam, hogy MÚKODJ! és MÚKODIK! Ennyi és nem kell új egeret vennem, most azért nagyon boldog vagyok, mert imádom ezt a dögöt! :D Egy problémája azért még így is van, szegénykém vezetéke egy helyen eltört és most is pár DVD-vel támasztom ki, hogy az a része ne mozogjon, így tökéletesen működik.

Az X7-es egér görgő szervizelés módja tehát a következő:
    - Veszel egy nagy levegőt.
    - Fújsz egyet a görgő nyílásába...
    - ...és használod! :)

Címkék: blog bejegyzés durva x7

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr52326590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása