twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Roland könyv: Webizód 2 - A Jelen Árnyai 1.rész

Abydos 2010.09.20. 14:11

Ez a Webizód sorozatom 2. része, ami több részre lesz szétbontva, ez A Jelen Árnyai történetek kezdő epizódja, így egyben egy novellaszerű anyagot kaptok majd végeredményül. A történet érdekessége, hogy az első könyvemmel pont egy időben indul, viszont már a második könyvem (amit még csak tervezgetek) történetéhez kapcsolódik. A főszereplő történetét próbáltam amolyan "First Person" nézetben megírni, mintha a főszereplő szemével látnál. Ez elüt a könyv stílusától, illetve a szereplő története majd kapcsolódni fog Mala Khal történetéhez is. Várom a visszajelzéseiteket, az 1. Webizódot itt olvashatjátok el. A könyv oldala továbbra is elérhető itt.

A Jelen Árnyai 1. rész


    Ez remek, ők azok, már megint… úgy gondoltam, hogy megszabadulhatok tőlük örökre. Most mi legyen?  Megpróbálok elvegyülni, hátha nem szúrnak ki.
    – Te, ez nem?
    De az vagyok, remek megláttak, mit rontottam el?
    – De ez szerintem is ő.
    Légy szíves, engedjenek már be minket, könyörgöm! Leülök, elfoglalom a helyemet és ennyi.
    – Menjünk oda hozzá!
    Ne, ne gyertek ide hozzám! Na jó, ha ideérnek megfordulok, mosolygok egyet és kész, elintéztem. Jaj ne, itt vannak, nagy mosoly és egy:
    – Sziasztok, mi szél hozott titeket.
    – Halihó, jöttünk megnézni a filmet, gondolom te is erre jöttél.
    Ja, igen, sajnos, – Persze, már régóta vártam!
    – Az remek lesz akkor! No, mi megyünk is, hozunk valami rágcsát aztán bevágódunk.
    Szuper lesz! Áh, nyílik az ajtó, – Én addig is bemegyek, ha nem találkoznánk, akkor jó filmezést!
    – Rendben, neked is!
    Na, ez viszonylag könnyen megvolt, no, vedd már el a jegyem.
    – Ötös terem, jó szórakozást!
    – Köszönöm! – Ezaz, bejutottam, csak rázzam le őket, van elég ember ahhoz, hogy biztosan ne vegyenek észre. No, milyen szép terem, kicsi, de szép. Hanyas sorban is vagyok, G sor tizenkettes szék, most már az E-nél járok. Meg is van, megyek beljebb, na, tök jó helyem van, leülök ide és nem lesz semmi gond. Meg is van, még jó hogy nem hoztam csomagot. Kicsit lehet szomjas leszek, de az most lényegtelen. No, el is indultak a reklámok. Már megint ablakon kiugrós, ezt sose unják meg? Legalább lenne valami értelme. De nincs, mindegy, ne gondolkozz, addig se. Jó sokan lettünk. Kövi reklám. De rohadt vakító ez, mit gondoltak ezek, moziba egy ilyen reklámot, kiég a retinám. Addig is lehunyom a szemem. Hm, megjöttek, de jó, ki ez a harmadik velük, ezt a fiút nem ismerem, de innen messziről is elég furcsának tűnik. Gondolom együtt vannak, olyan jól elbeszélgetnek. Mindegy, az legyen az ő gondjuk, szerencsére nem ebben a sorban vannak, hanem kettővel alattam, le is kuporodom, nehogy észrevegyenek… Na jó, ezt nem fogom a film végéig csinálni, mert nyom az ülés, mindegy is… Végre ajánlók vannak, hátha lesz valami jó film a közeljövőben. A halál nem válogat? Mindenkiért eljön? Milyen film ez? Random? Szalay Kristóf? Érdekes, egyik filmjét sem láttam még, Nomen est Omen alkotója? Ha ők mondják, mindegy. Jajj, tényleg a telefonom, a legjobb lesz ha kikapcsolom. Biztosan kikapcsolja, igen. No, elsötétedett a terem, minjárt kezdődik a film… Mondom mindjárt kezdődik a film… Már egy perce semmi, mégis mi történik? Mi ez a sötétség?! A többiek sem értik, kicsit feldúltak, körülöttem szerencsére nem ül senki, nem gázolnak át rajtam ha bepánikolnak… Legalábbis remélem. De most még a telefonommal sem tudok világítani, valaki beszél, fülelek akkor.
    – Egy kis technikai malőr történt, kérem maradjanak ülve, amíg meg nem oldjuk a problémát vagy további tájékoztatást nem adunk. Szíves türelmüket kérjük.
    No, ez izgi lesz, már az is vicces, hogy akkor megy el az áram, amikor kikapcsolom a mobilomat. Heh. Ez jó… Vagy nem, most tudatosul bennem, mi lesz ha nem adják le a filmet mert nem tudják? Ó… Már olyan régóta várom. Na, legyen valami. Hm, zenét hallok, ez már a film? Igen, hú de hangos, de nincs kép se fény, semmi. Ez nem horror, hogy beparáztassák a nézőt, szóval nem értem. Legyen már valami! No, fel is kapcsolódtak a lámpák. De üres lett a terem, alig három percig volt sötétség, egy percig üvöltő hang hang erre mindenki elment. Miről maradtam le? Jajj ne, ők hárman persze, hogy itt maradtak.
    – Te tudod mi történt?
    Persze, hogy hátra kell fordulnia meglátni engem, amúgy is honnan tudnám hülyegyerek… – Elképzelésem sincs, az előbb még mindenki itt volt.
    – Ez remek, mindegy, akkor felmegyünk hozzád, úgy látom van hely melletted.
    Mit röhög ez a nyomorék? Remek, idejönnek, ó ne már. Itt is vannak. – Remélem hamarosan kezdődik a film…
    – Már ideje lenne. Tényleg, bemutatom Amont.
    – Szia Amon! – Nem szívesen fognám meg a kezét, jaj ne, nyújtja, fúj, elég undorító egy ember ez. Jól van, túl leszek rajta.
    – Szia!
    Furcsa a hangja, mintha lenyelni készülne valamit miközben beszél. Mindegy, legalább Niki ült le mellém, ő egy fokkal szebb látvány mint Márton és Amon.
    – Nem is hittem volna, hogy még valaha találkozunk.
    Hát igen, én is ettől féltem, – Igen mert nem sűrűn megyek moziba. – Csak bele ne kezdjetek abba, hogy megy a suli…
    – Nem gond. Amúgy hogy megy a suli?
    Blöeh, remek. – Elvan ott ahol van, utálom és bizony nem jó.
    – Az nem jó, ha nem tetszik, de mi ez a hang?
    – Lehet még megy a film, tényleg ki kéne menni megkérdezni, hogy most mi lesz. – Mondjuk legalább nem egyedül vagyok ebben a bazi nagy teremben.
    – Rendben, akkor induljunk.
    Ha nem lenne ez a hülye morajlás… No, ez meg megbotlik előttem. – Vigyázz magadra.
    – Rendben, csak olyan furcsák a lépcsők.
    Nem a lépcsők a furcsák… Végre kiértünk. – Szerintem menjünk a pulthoz és kérdezzünk meg valakit.
    – Rendben de kit?
    – Ezt, hogyan érted? Várj, nem kell válaszolnod, már én is látom, ezek hol vannak?
    – Szerintem az egész mozi üres.
    Basszus tényleg, azért ez már nem vicces. – Milyen buliról maradtunk le?
    – Azt nem tudom, de jó lenne, ha jönne valami illetékes.
    Ezekkel kell eltöltenem akár perceket is, mire jön valaki? Miért pont én?
    – Addig mesélj magadról, csajok?
    Mi a fene közöd van hozzá, gyűlöllek, mint a szart, neked még azt se mondanám meg, milyen számokat játszottam meg két hete a lottón. Fedősztorit, gyorsan! – Erre most szerintem nincs idő, megyek, körbenézek az épületben és keresek egy telefonszámot, ennyi idő alatt nem tűnhetett el legalább kétszáz ember…
     – Ne menj már!
     – De megyek, ti addig ITT várjatok. – No, gyorsan el tőlük, itt is van a lift, bár úgyis csak a másodikon vagyok, de így legalább leléphetek. No, akkor földszint. De lassú ez a lift is, két emeletet miért kell öt perc alatt megtenni, ááá. No, végre nyílik… az… ajtó… – Te jó ég! Ez meg itt mi a lószar?

Folytatása következik...

Címkék: blog könyv én webizód roland könyv mala khal a jelen árnyai

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr992309919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása