twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Resident Evil: Afterlife találkozó

Abydos 2010.09.19. 15:12

Hol volt, hol nem volt, volt egy Resident Evil című játék, amiből már sok rész készült és egy csomó film is. A lényeg az, hogy tömegével mentünk megnézni, érdekesség hogy most találkoztunk legtöbben először egymással továbbá a jelenlévők felének kis túlzással kb fogalma sem volt róla, mi is az a Resident Evil, mi fán terem, honnan jött és hová tart. De most úgy jött ki a lépés, hogy a Command & Conquer sorozat zászlója alatt összekapcsolódó csapat most találkozott és megnézték az Afterlife-ot.

Mese vége.

Megbeszéltük, hogy most szombaton akkor filmnézés lesz. Helyszínre én már nem utcanevet, házszámot kaptam, neeeem, GPS koordinátákat küldött át nekem Peti. Oksa. Megbeszéltük, hogy az én részemről még jön a húgom és Gyöngyi is. A Szandi azért volt érdekes, mert ő egy filmet sem látott még a sorozatból, így két nap alatt bepótolta a 3 filmet. Míg Gyöngyi az első filmet látta, a másik kettőt nem, így neki Peti mesélte el a sztorit. Elérkezett a szombat, Gy is megérkezett, tudtam, hogy késni fogunk, hisz két lánnyal időben odaérni valahova, lehetetlen. Felszálltunk a 80-asra, Séfbácsi hívott útközben, de nem értettem amit mondott, mert halk volt. Mondtam, mindjárt ott vagyunk. Odaértünk, vártunk, nem volt ott senki. Felhívtam séfet, mondta, hogy a megállóban van, mondtam jöjjön oda ahol mi vagyunk, fel fog ismerni, hiszen Yodás pólót vettem fel. Meg is talált, ismerkedés stb. Vártunk, Petit felhívtam, mondta nemsoká érkeznek. Vártuk őket, meg is jöttek, Gy és Szandi mondták is, hogy lánnyal jött-e, mert olyan cuki piros zacsi volt egyikőjüknél. Mikor közelebb értek természetesen tudták, hogy Sam Bass (Sanraith) nem lány, de amikor megemlítettük a zacsit egyből elpakoltatta Peti táskájába.

Felhívtuk Csapatmesteréket aki Pancserral volt ott, hogy hol vannak, kiderült, hogy pár méterrel arrébb, 16:30 kor volt a találkozó, kb 17 órára mindenki összegyűlt. Megszámoltuk magunkat, hányan vagyunk (8) és hogy hány ember hiányzik még (1). Ezután felmentünk a mozihoz és beálltunk a sorba jegyet venni. Egyszer csak csöng Sanraith telefonja, meglepetés emberke hívta, aki ráadásul valakitől kért kölcsön telefont, mert nem volt pénz a kártyáján, akit kifelejtettünk, akit elfelejtettünk :D Batosz.... Szegény.... Lényeg a lényeg, rájöttünk, hogy 10-en leszünk nem kilencen, pont ennyi helyet foglaltunk le, szóval ez nem gond. De kiderült, mindenkinek a diákigazolványának ott kellett volna lennie. És bizony így 3 diákkal kevesebb volt. Mondta a pultos csaj, hogy jöjjünk majd vissza ha összegyűjtjük a diákokat és a pénzt. Megjött batosz. Kérdezte, ez e az a társaság akit keres, mondtam, hogy nem :D Fogta a fejét és gondolkodott, akkor most mi van. Nem tom gyanakodott e, hogy hülyülök, vagy tényleg bevette, aztán odamentem hozzá és bemutatkoztam. Akkor lenyugodott :)

Beálltunk újra a sorba Petivel, leadtuk a pénzt és természetesen a következő probléma a visszajárók voltak, de azt is megoldotta a Gazdasági Informatikus végzettségű Gódi Péter Úr. Ezután kimentünk, beszélgettünk az Aréna Pláza előtti téren, majd Ádám, Pancser osztálytársa is csatlakozott. Még előtte volt egy kis kajabevásárlás, Szandi két chicken szendvicset, Séf Bácsi pizzát vett és nem tudom, de mintha valaki még vett volna valamit :D Aztán felmentünk, Peti bemutatta a jegyet, ami 9db-os volt, a jegykezelő csaj hirtelen azt sem tudta, hogyan tépje el :D Aztán WC, Séf még vett kólát és bazi nagy Popcornt majd be a terembe, 18:30-ra elfoglaltuk a helyeket, természetesen 3D-s vetítés volt.

A filmről

Teljesen pozitív csalódás volt, úgy űltem be, hogy a 3. rész óta teljesen más a film és a játék vonala ezért kételkedtem, de jó volt, főleg a látvány érdemel csillagos ötöst a zenékkel együtt. A sztorit továbbra sem értem, mi értelme van az Umbrella társaságnak még mindig embereken kísérletezni, hisz nincsenek már emberek akiken segíthetnének, továbbá az is fontos, hogy miből áll fenn a cég, ha már nincsenek részvényesek, a pénz értéke jelentéktelen stb. Na mindegy, ettől eltekintve jók voltak a harcok, pár érdekes szereplő is feltűnt. Úgy telt el a másfél óra, hogy legalább 2 órának éreztem és nem azért, mert untam volna, élveztem, szóval furcsa, de pozitív élményekkel távoztam.
Tudnék még írni a filmről, de úgyis mindenkinek egyéni véleménye van róla, akinek az első 3 nagyon nem tetszett, annak szerintem ez sem fog. Bár nem tudom, lehet 3D- nélkül nem élveztem volna ennyire, a Popcornról Séf Bácsi gondoskodott, bazi nagy csomagot vett és nem fogyott el még úgy sem, hogy én is szemezgettem belőle :)

Utána

Sajnos Csapatmester és Ádám hamar lelépett. 8-an viszont még lementünk a kajáldába beszélgetni, kiderült, batosz szerint bonyolultabb vagyok mint egy zsömle, ezért lehetnék dolgozó Peti azon cégében, ami a világűrbe juttatná az embereket és a ruhákat atomokra bontva és ennek a vállalatnak a méhkirálynője Sanriath lehetne. Mellesleg Batosz ezen tervével, hogy olcsóbb lenne molekula ágyúval fellőni az űrbe az űrhajósokat nevezhet az iskolájában egy versenyre, de szerintem ezt a Nobel díjért kellene bevetnie. Pancser meg csak bólogatott.

Szóval beszélgettünk meg hülyültünk a végén, elvoltunk, én jól éreztem magam, de szerintem senkinek nem volt olyan gondja, hogy rosszul érezte volna magát, talán 10 óra fele elváltak útjaink.
 

Címkék: blog film mozi videó bejegyzés bemutató

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr402307647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanraith 2010.09.19. 16:51:02

Jó volt, csinálhatunk ilyet máskor is! :)

(De nem vagyok se nő, se méhkirálynő!)
Apropó, hogyhogy nem raktad ki az illusztrációt, amit e-mailben kaptál???

GPeti07 2010.09.19. 20:01:15

Valóban, szerintem is jól sikerült, én is jól (éhesen) éreztem magam, havonta egy ilyesmit összedobhatnánk, még ha nem is tudna mindig mindenki eljönni. (Legfeljebb streameljük annak aki nem tud) :D
Persze az "illusztráció"-s képen kívül egy nyavalyás képet sem csináltunk...

rikkantarigó 2010.09.19. 23:43:58

Lehet, hogy két lánnyal voltál, mégis én vártam rátok...:D Amúgy tényleg jó volt:)
süti beállítások módosítása