twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Indulat bejegyzés: Battlestar Galactica az én szememmel

Abydos 2010.06.09. 12:27

Megnéztem minden részt és én teljesen mást hoztam volna ki a történetből, teljesen más következtetéseket vontam volna le és az egész értelme más lett volna. Ez így nekem csalódás volt, hittem az embereknek, hogy milyen überbrutálisan jó sorozat, sokkal jobb mint bármely másik sci-fi, hát szerintem ennyire elcseszni a végét, ennyire egyszerű magyarázattal letudni a 4 évadot... Komolyan, én szégyellem magam, hogy végignéztem, ezt a végkövetkeztetést 4 évad megnézése nélkül is "átérzhettem" volna, ha 5 sorban elolvasom egy fórumon az egész sztorit.

Spoiler:
"Isten sose fejezi be a terveit" Hogy az a jó **** **** **** <- és ez nem a pinkódom!
Kb ez a véleményem a nagy konklúzióról. Mi a francért nem lehetett volna pl olyan sztorit köré írni, hogy az emberek a földön lettek Cylonok, hogy megmentsék a saját tudatukat és a kolóniák meg azok az emberek lettek volna, akik nem értettek egyet a Cylonosodás folyamatával, de később ők is gépeket csináltak volna és a Földre menekültek volna, majd az emberek és Cylonok között lett volna egy rohadt nagy háború vagy bármi értelmesebb ennél a vallásos szutyoknál, igazából dühös vagyok, hogy végignézette velem magát a sorozat, mert érdekelt, mert reményt adtam a nagy csattanónak erre azzal kiszúrják a szememet hogy isten sose fejezi be a dolgait, a Kara csak úgy felszívódik, az űr- és tér görbítő technológiával bíró emberek egy rohadt rákot nem bírnak meggyógyítani, meg persze nem szívják le a cylon nő magzatvizét vagy vérét mit bánom én mi az, hogy gyógyítsanak vele, ha már meghalt az a magzat legalább adjon életet, neeeem....
A sorozatot csak két helyen nem tudom nem utálni, és az a színészek és a zene. Ennyi!

A filmben volt egy olyan rész, amikor Adama azt mondja, a kedvenc könyvének a végét sohasem olvassa el, nem tudja mi fog történni. Hát kb nekem is ezt kellett volna tennem, még ha sose volt a kedvenc sorozatom, a kicseszett utolsó részt ki kellett volna hagynom és akkor még azt mondom, hogy egész jó sorozat volt (persze a vallási halandzsák miatt csak erős közepes).

Spoiler vége

Nagyon sajnálom, hogy ennyi jót hallottam erről, tényleg, azt hittem, hogy tényleg sokkal jobb mint bármely Sci-fi sorozat (nem mintha sok Sci-fi sorozatot néznék, meg úgy egyáltalán nem vagyok sorozatos (kivéve a Csillagkaput, Star Wars Klónok Háborúját és pár krimit) erre életem legnagyobb csalódása volt sorozat terén.

Az SGU meg, lazán übereli ezt az izét, amiben "hittem". Az SGU és a Battlestar hasonlítását nem én kezdtem el, hanem a BSG fanok (vááááh) és ép ezért kezdtem el nézni a BSG-t tényleg hasonlítanak-e. Hasonlítanak, valamelyest, hisz a SGU készítői be is vallották, szeretik a BSG-t és merítettek is belőle, de hogy a leggyengébb SGU rész is erősebb a legerősebb BSG-nél, az számomra biztos és nem hasonlít annyira a két sorozat, akik elkezdték összehasonlítani és azért utálni a SGU-t mert BSG utánzat, azoknak gratulálni tudok.

Végezetül, amit fent leírtam, MINDEN AZ ÉN VÉLEMÉNYEMET TÜKRÖZI, szóval ez nem szentírás.

Címkék: kritika sorozat bejegyzés battlestar galactica

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr792068644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása