twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Karácsony

Abydos 2009.12.24. 22:36

Megvolt a karácsony nálunk. Jó volt végül is, bár azért érződött, hogy kevesebb minden volt mint mondjuk akár tavaly. 

Kezdem azzal, amit én adtam. Egy teljes napot szántam Gyöngyinek az ajándékára, végül is sikerült neki szerezni egy ilyen üvegszálas lámpát, szóval ilyen szálak vannak, amiknek a vége világít, szép amúgy. Nálunk volt pénzlimit szóval nem szállhattam el ennél nagyobb ajándékokkal. Ő meglepett engem egy játékpakkal, ami tele van használhatatlan vackokkal és csalódtam, mert azt hittem, Hana Montanás szalvétákat kapok :(
Még egy hátvakarót is kaptam tőle. Anyukámnak én egy Laci Bácsi konyhája DVD-t vettem, amiben még fűszer is van :D Meg beszálltam abba a könyvbe amit a húgom vett neki, bár mint kiderült, az már megvan neki... Majd megpróbáljuk visszacseréltetni.
Apukám ajándékáért ma mentünk el, de ötlet hiányában 4 Kinder Pingvin a hűtőből lett és 3 Kinder Maxi King... Hm... Aztán én még a húgomnak vettem egy SingStar szettet, tehát 2 mikrofonnal, aztán egész este ezt toltuk, már fájt a torkom... Ő még tartozik nekem valamivel, ugyanis nem tudott nekem mit kitalálni. >:)

Én a szüleimtől egy vezetéknélküli egér és billentyű kombinációt kaptam. Az egér az a laptophoz lesz, ugyanis nekem az X7-esem tökéletes az asztalra, a billentyűzetet meg most tesztelem. Tesztelem hibázik e, kényelmes e és hogy mennyire gyors. Ha hibázik vagy lassú esetleg kényelmetlen, akkor lehet félrerakom, de ezt még meglátom. Az egér egész komoly, szóval jó pajtija lehet a Laptopnak és így legalább nem kell a gépből kihuzigálni a rágcsálót.

Szóval ennyi lenne, persze nem beszéltem arról a rengeteg rettenetesen finom kajáról amit ma ettem, hát, na az durva volt. Életemben először ettem rákot és egész finom. Szóval, nektek hogyan telt a karácsony?

 

Címkék: én karácsony bejegyzés

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr431621489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rikkantarigó 2009.12.25. 13:10:31

az én karácsonyom jól telt:) kaptam egy üvegszálas lámpát...:D (meg bonszájt, Bon Jovi cd-t...) és adtam hátvakarót:D meg idén először kötöttem valaki másnak. és szép volt az egész, elvoltunk. és még vár rám meglepi:D
(Elgépelések eddig is akadtak...:D)
"GY"
süti beállítások módosítása