twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

BGS után

Abydos 2009.11.01. 10:36

Tegnap voltam a BGS-en. Hát mondanám, hogy többre számítottam, de ez van, így se volt olyan rossz, legalábbis ahhoz képest, hogy ez ingyenes volt, és a több ezer forintos MobilShowhoz képest fényévekkel jobb volt.

Szóval reggel tali, elindultunk, a húgom is jött. Odaértünk, vártunk, megláttuk TM-et, vártunk, kb majdnem 9 kor ki is nyitották, volt olyan beteg aki a kezdésnél még a kerítést is átmászta, grat neki. Nem sokkal érkeztünk be mi se, de már kisebb tömeg volt benn :) Hamarosan Peti is csatlakozott.

Próbáltunk rájönni, hogyan lehet pontokat szerezni. Lassan sikerült, de magunknak köszönhetjük, mert a szervezők sem tudtak semmit sem mondani, fogalmuk sem volt semmiről... Azután én egyből megtámadtam az 576 standot. Nem szeretek ott vásárolni, de minden EA játék 50% kedvezményes volt, így nem hagyhattam ki az alkalmat, hogy 2000-2000 Ft-ért szerezzek egy Burnout Paradise City-t (ami mellesleg a legutolsó példány volt) és egy Crysis Warheadet!

 

Hát volt pár érdekesség, inkább csak nézelődtünk és én gyűjtögettem a tollakat, kártyákat, hűtőmágneseket, pólókat. Gorky C&C bajnok ellen is játszottam, simán lesöpört KW-ban.

Az ingyenes Windows 7-ért végig hatalmas kígyózó sor állt. De egyszer megpillantottuk, hogy alig vannak előttünk hatan. Be is álltunk páran, de csak nekem járt ingyenesen, mert én vittem iskolalátogatási papírt. Szóval már ezért is megérte nekem elmenni, így az RC-t lecserélhettem a teljesre. Tm időközben elment haza.

Ezután elindultunk enni a Burger Kingbe, majd rohanás vissza, mert Kiss Ádám koncert volt!! Jeee! Megnéztük, kicsit még bolyongtunk, Petit kiraktuk a metrónál oszt hazajöttünk.

Itthon első dolgom volt, lementeni mindent. Ez pár óra alatt megvolt, az új Windows 15 perc alatt felment (bár olyan ronda a lemez alja, hogy csodálkozom, hogy beolvasta, illetve tényleg alig olvasta be...)

A hangkártyával rengeteget szenvedtem, hogy 5.1 legyen, le is írom a megoldást ide, hogy ne felejtsem el legközelebb. Ezen sajnos már egyszer túlestem és azért szívtam megint ennyit mert tényleg elfelejtettem. A hangkártya driverrel települ egy szoftver, azt Aul vagy mi, azt csak el kell fogadtatni, ilyen licenc valami. De természetesen telepítés után nem ugrik elő, hogy fogadjam el..

Már tegnap kipróbáltam a két új szerzeményem, mindkettő tökéletesen működik. Most is telepítgetek, de sikerült szinte mindent kimenteni, sok beállítás meg is maradt.

Címkék: windows én videojáték bejegyzés bemutató

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr941490376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csapatmester 2009.11.01. 12:56:49

Szerintem jó kis rendezvény volt ha annyira nem is az én világom de a legjobb az volt hogy újra találkoztam rolandal és petivel.

Gorky ellen én és peti is szembeszálltuk. Elsőként peti aki csúfos vereséget szenvedett aztán pedig én és olyan történt ami azon a napon addig nem (győztem)
2in1.extra.hu/IMGP0245.JPG
én voltam az első aki legyőzte addig :)

windows 7 et én is szerettem volna de sokan voltak és nem volt kedvem végigállni mert kicsit rosszul lettem és még ma is szarul érzem magam

Abydos · http://abysan.com/blog 2009.11.01. 20:40:35

csapatmester, örülök, hogy jól érezted magad. Grat a Gorky elleni győzelemhez :)

A Windows 7-ért meg hiába álltál volna sorba, neked nem járt volna, ugyanúgy ahogyan Petinek sem :/ Csak ha főiskolás vagy egyetemista lennél..
süti beállítások módosítása