twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Önéletrajz

Abydos 2009.10.05. 12:34

Vagyis legalább amit ECDL órán írtam... Sose voltam őszinte az ilyen szövegekben amit iskolában kell beadni, ezt mondjuk az irodalomtanárom is tudná bizonyítani, ha szeretné. Nem tudom mennyire örült neki, de én nem szeretem így leírni magamról a dolgokat. Meg annyira szürreálisak, hogy úgyse veszi senki sem komolyan:
 


Önéletrajz

Saját életrajz

 

Hármosi Gárdon Ferenc vagyok, 45 éves utcai villanypózna szerelő. Már kis korom óta élek-halok a munkámnak, ugyanis a házunk ablakába mindig is belógtak a póznák, amit én előszeretettel javítgattam a szomszédok legnagyobb örömére. 5 évesen megépítettem az első villanypóznámat ám ezt még nem publikáltam, így csak a szobámban lehet megcsodálni. 9 évesen találkoztam először a Magyar Villanypóznák Egyesületének az elnökével, aki készségesen beavatott engem a villanypóznák csínjaiba és rejtelmeibe. 11 évesen építettem meg első hivatalosan is elismert villanypóznámat, amit mai napig is egyetlen egy villanypózna, amit ilyen fiatal személy készített. Azért is fontos, mert a Tisza áradásánál is megállta a helyét és egy gólya párnak is otthont ad.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Saját vállalkozást indítottam 18 évesen, VPTÉ néven, a dolog érdekessége, hogy Magyarországon oda is készségesen telepítünk villanypóznát, ahol nincs áram 150 Km-es körzetben. 22 éves korom óta már villanypózna professzor vagyok, ám ezt még a Magyar állam nem hitelesítette, így ezt a nevet hivatalosan nem használhatom.

30 évesen kiadtam az „Én és a VillanyPóznáim” című könyvet, ami a villanypóznarajongók körében Best Seller lett. A mai napon is van raktáron! Azóta csak szerelgetek, és élek halok villanypóznákért.

Családom

Nemesi családból származom, a családfámat 1923-ban ültette a nagyapám, Hámosi Gárdon Ferenc József. Van 3 kiskutyánk és egy nagy akit Ferenceb-nek hívnak. Jelenleg egyedül élek, és a munkámnak szentelem az életemet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hobbi

Nagyon széles az érdekélődési köröm. A hobbim egyben a munkám is

De természetesen más tevékenységeket is folytatok. Most jelenleg a „Mentsük meg villanypóznákat” című könyvet írom ennek aprójaként kiásom és újra üzembe helyezem az elfedett villanypóznákat.

Továbbá szeretnék hobbi szinten egy olyan kutyaiskolát működtetni, ami az „Óvjuk meg a Villanypóznákat” című másik készülő könyvem alapjait követné, miszerint a kutyákat távol kell tartani az értékes villanypóznáktól..

 
 

Címkék: bemutatkozás én vicces bejegyzés bemutató

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr741428801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GPeti07 2009.10.06. 20:56:32

Hát ez aztán nagyon komoly, lett. Meghoztad a kedvem hogy elolvassam a „Én és a VillanyPóznáim” cimű könyvet, és folytassam e hires munkásságot, gyorsan megyek is kiások egy póznát a házelől mielőtt a kutyák megtalálják... ááááá ez fájdalmasan ártalmas :D
süti beállítások módosítása