twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Bejegyzés

Abydos 2009.09.23. 21:42

Ez egy tipikus blog bejegyzés lesz, pont olyan, mint amilyennek mindegyiknek lennie kéne :) Azzal kezdeném, hogy fáj az újjam, alig bírok gépelni. 
Aztán azzal folytatnám, mi történt velem a napokban. Hát igen, 9 óra az iskolában, 3 matek, aztán 6 óra ugyanabból a tantárgyból valahogyan nem volt süti. Még keksz sem. Aludt tej talán. Hát kínok kínjait éltük át, és az osztályunk felezési ideje rendkívűl rövid, 50 perces ciklusokban változott. Ez annyit tesz, így fogytunk.... Persze végigűltem az órát, már tudok Windowst telepíteni. Mindössze 6 óra alatt megtanultam Nem nagyszerű?

Hazaértem 6-ra, meglepi fogadott. Megrendeltem egy ismerősömnek hála egy játékot, és hát megjött. Most volt 4 Euróért akció a Steamon, Garry's módot vettem meg ennyiért. Hát ilyen beteg állat programot :D Nagyon komoly. Már készítettem egy járművet, nem sokára repülni is fog, ha minden jól megy ^^

Aztán eljött a ma. Ma bizony eljött, és meglepetésemre olyat csináltam, amit kb 2 éve nem. Úsztam... Rávettem magamat. Felhívtam Vazilit jön-e, végül is jött.
BVSC be terveztük, de 1000 Ft a belépő, és egy lepusztult mocskos trutyi az egész... Inkább kerestem másik helyet, és bevállt. Egy csendes kis nyugodt békés helyen van, még sétállni is kellemes oda. Nem beszélve arról hogy tisztább, nincs annyi öreg sőt sokkal kevesebben vannak mint a BVSC be, be süt a nap(!) és ami a legjobb, a diák 300 Ft-tal olcsóbb a felnőtt 700-al!
Megkérdezte ott benn tőlem a vízben, úsztam e már gólyalábbal.... Őőő hát sosem... :D
Aztán megint megkérdeztem, gólyatalppal úsztam-e? Őőőő Hát azzal sem :)

Hazajöttem, kaja. Aztán gép... Petivel toltuk a multit.

Aztán leszállt az est, jött az Imax. Ma elmentünk megnézni az Imax napon a Űrállomás 3D-t. Hát, szavunk elállt tőle. Gyönyörű. Mesés, tényleg, egyszer az életben mindenkinek el kell oda jutnia. Mármint ebbe a moziba. Eleve akkora a vászon amekkorát be se látsz, de amit nyújt egy ilyen 3D élmény, szinte már-már felejthetetlen. Nem mindennap juthatunk ki az űrbe. Ha máshogyan nem, így kell megízlelnünk a súlytalanságot, mert a film nézése közben te is úgy érzed, ott lebegsz velük együtt a semmiben, az űrben.
Tényleg, nagyon ajánlom, látnia kell mindenkinek..

Címkék: én videojáték bejegyzés steam

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr781402959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása